Oireet

Tukka rasvoittuu tosiaan kyllä täälläkin. Ja heräilen aamulla ennen kelloa eikä uni tuu vaikka väsyttää.
 
Täälläkin herätään viimeistään 5-6 välillä eikä tule uni millään. Sitten päivällä väsyttää senkin edestä.
 
Mulla tänään ei tullut enää vuotoa.. toivottavasti pikkuinen pysyisi matkassa mukana.

Koko ajan kyllä ihan järkyttävä pahoinvointi.. ei mene syömisellä / levolla tai muullakaan ohi. Välillä miettii olisiko parempi olo jos pystyisi edes oksentamaan... nyt ei siis yhtään ole sellainen olo että oksettaisi, mutta ihan järkyttävä pahoinvointi silti koko ajan päällä.. on tää vähän outoa, mutta toisaalta antaa vähän toivoa että vauva matkassa vielä mukana.

Myöskin hirveää väsymystä täällä.. työpäivistä ei veinaa tulla mtn väsymyksen ja pahoinvoinnin vuoksi.. mutta pakko nyt jaksaa :(
 
Ja tän kauhean valitusviestin perään pitää kai mainita, että vaikka olo on niiiiin järkyttävä niin onnellinen kuitenkin raskaudesta :D
 
Oikeastaan aika vähäoireista toistaiseksi. Vatsa vähän turvottaa ja ummettaa. Yöllä joutuu käymään pissalla ja aamuyöstä ei enää saa unta.
Esikoisesta muistelen että tissien kipeytyminen oli eka oire ja nyt ei kyllä tunnu yhtään. Viimeksi myös selvisin ilman sen kummempaa pahoinvointia.
 
Melkosen vähäoireista täälläkin ja tänään olis 5+4. Rinnat arat ja alavatsaa sekä kylkiä nipistelee välillä. Orastavaa pahoinvointia, pelottaa mihin sfääreihin tämä etenee kun olen aika helposti pahoinvoiva muutenkin. Oksu ei vielä ole tullut, mutta etenkin aamuisin ja kun pitäisi syödä alkaa kuvotus ja ällötys.
 
Täällä uusi oireileva! Kaksi raskautta takana, eikä kummassakaan ole näin pahasti oksettanut. Nyt viikon lähes joka päivä laattaillut. väsymys on myös kova, ja tunteet heittelee vielä enemmän kuin normaalisti jos mahdollista.
 
Täälläkin herätään viimeistään 5-6 välillä eikä tule uni millään. Sitten päivällä väsyttää senkin edestä.

Sama täällä :) ihmeellistä että tulee herättyä aikaisin ja silti väsyttää, mutta ei saa enää nukuttua.
 
Viime yönä heräsin jo 1-2 välillä onneksi en tuntia pidempään valvonut.
 
Onko täällä muita selkäkipuisia?
Oon nyt ollu pariviikkoa sairaslomalla, aivan tuskallisen selkä/iskias kivun takia. Ajattelin ensin että meni jostain muusta - uusi raskas työ tms, mutta nyt kun ei meinaa hellittää ollenkaan, rupesin koluamaan nettiä ja ilmeisesti alaselkäkivut onkin yleinen oire alkuraskaudessa!
Mulla oli yhtä tuskallinen olo viimeeksi loppuraskaudesta liitoskipujen takia, nyt kyllä huolettaa jos tämä kipuilu jatkuu koko raskauden... [emoji24]
 
Miulla jomottelee alaselkää ja lonkkuia ja säteilee jalkoihin ja on myös iskias-kivun tyyppistä. Ei toki noin pahana kuin siulla Tire..toivottavasti kivut helpottavat :oops:

Miulla on tänään pitkin päivää kutittanut tissejä. Ei vaan viitsi tässä avokonttorissa alkaa kaivelemaan paidan alta vaikka kuinka mieli tekisi:p
 
Alaselkäkipu täälläki! Melkeen jo siitä tiesin että oon raskaana ku viimeks on vaivannu esikoisen raskausaikana :D Tosin onneks esiintyy vaan sillon jos makaa selällään ja yrittää nousta. Tsemppiä tire ja rive kipuilun kans!
 
Vapaapäivä ja en oo muuta tehny ku nukkunu ja levännyt makuuasennossa. Jos nousen ylös, ni tulee heti paha olo. Koiran lenkitykset ovat jääneet ja koira on "lenkkeillyt" vaan omatoimisesti pihalla. Aamuiset pyykit ovat edelleen koneessa ja kauppaan tarttis lähteä, mut en tiedä millä voimilla. Siivouspäiväkin piti olla, mut jos nousen, niin oon heti halaamassa wc-pönttöä. Ei oo mun päivä tänään. Kahvi tekis terää, mut ajatuskin yököttää ja nälkä on, mut ei oo mitään mikä maistuisi. :cool:
 
Alaselkä/issias kipuja täälläkin runsaasti. Yöt nukun lämpötyynyn kans että pääsen aamulla sängystä. Minä ajattelin johtuvan kyllä muista ku raskaudesta vaikka sopivasti kivut alkoivatkin samaan aikaan. Ku en ainakaan oo kuullu et heti alkuraskaudesta olis näin kovia kipuja... sivusuunnassa ei tunnu kipua mut voi luoja ku kumartuu alaspäin..

Tuo yhdistettynä tähän kaamean pahaan oloon niin Voih. Vaikka en valita en, tätä niin haluttiin ja toivottiin :)
 
Viime yönä en oksennellut niin kuin yleensä, mutta olin ihan älyttömän jäässä nukkumaan mennessä ja heräilin moneen kertaan siihen, että olin hikoillut peiton ihan läpimäräksi.
 
Täälläkin herätty tunti sitten, ennen viittä siis :(
 
Takaisin
Top