Oireet

Tuo valvominen on niin rasittavaa! Tsemppiä! Ekassa raskaudessa pahimmillaan taisin olla hereillä klo 2-6, mutta ne alkoi muutenkin myöhemmin. Nyt jo oon heräillyt useampana yönä, ja viimeistään neidin puskiessa viereen 5-6 aikoihin uni loppuu. Viime yönä neidille maistui uni omassa sängyssä, joten toivon tälle jatkoa
 
Vatsatauti selätetty ja ainakaan vielä ei ole tullut oireita.. viimeks oksutaudista alko pahoinvoinnit mut nyt ei ainakaan vielä. Sormet ristissä ettei alkaiskaan niin ei ois arki niin vaikeeta esikoisen kanssa.
 
Oireiden vaihtelevuudesta; tänä aamuna miulla ei ole se hemmetin kylmähorkka päällä!!! Mahtavaa! Viime yökin meni vähän paremmin, johtui varmaan siitä että se edellinen meni ihan reisille. Etovaa oloa tulee aalloittain ja lonkkia kolottaa vanhaan malliin. Onko muilla suussa ihmeellinen maku? Miulla on koko ajan semmoinen outo makea maku suussa, mikään ei siihen auta. Tulee heti hampaidenpesun jälkeenkin. Huimat 6+3 meneillään :)
 
Oireiden vaihtelevuudesta; tänä aamuna miulla ei ole se hemmetin kylmähorkka päällä!!! Mahtavaa! Viime yökin meni vähän paremmin, johtui varmaan siitä että se edellinen meni ihan reisille. Etovaa oloa tulee aalloittain ja lonkkia kolottaa vanhaan malliin. Onko muilla suussa ihmeellinen maku? Miulla on koko ajan semmoinen outo makea maku suussa, mikään ei siihen auta. Tulee heti hampaidenpesun jälkeenkin. Huimat 6+3 meneillään :)

Mulla on myös tuota makeaa makua, mutta en tiedä, johtuuko se oksentamisesta. Ja tänään oksentaminen on vaihtunut ripuloinniksi. On tää mahtavaa. :D
 
5+6 ja niin on kuin ei raskaana oliskaan. Outoa.

Paitsi ehkä toi herkkä hajuaisti. Eilen käytiin ravintolassa ja mun kala-annoksen kanssa tuli joku hirvee salaatti, missä oli ihan törkeesti tilliä. Se haisi niiiiiiin pahalle.
 
Mulla selkä vaivaa! Mulla on rakennevikaa ja vaikeita kipuja ollut viime vuosina, niin tokihan se vähän jännittää että mites nyt. Ja tuota valvomista on, usein herään pissahätään esim klo 1 ja sitten valvon monta tuntia kun oksettaa. Hehhe.
 
Nyt menossa omien laskujen mukaan 4+0. Herään aikaisin ja en saa unta sitten, pissattaa ehkä vähän enemmän, rintoihin välillä koskee hetkittäin. Parina päivänä ollut yhtäkkinen äklötys mutta ei ole mikään paha ollut, onneksi :D
 
Yöllinen pissalla juokseminen on kyllä rasittavaa. Nyt esikoisellakin Rsv ja viime yö meni sitten hänen kanssa valvoskellessa
 
Tänään alkanut närästys ja kahvia tekee mieli vaan siitä jää kamala voimakas jälkimaku. :depressed: Aamuyöllä tulee heräiltyä useampaan kertaan ja pyörityä, että saa taas unta. Rv nyt 6+1.
 
Mulle on tullut sellainen oire, että kun tulee pissahätä, niin sinne vessaan on päästävä tosi nopsaan. Siis se hätä, kun tulee, niin on heti tosi kova. Onko muilla ollut vastaavaa? Ja onkohan tää ihan normaalia? En muista, että esikoisen aikaan olis ollut mitään vastaavaa, paitsi ehkä loppuvaiheessa
 
Pahoinvointi alkoi nyt.. niinkuin arvelinkin sen alkavan oksennustaudin myötä. :/ aivan hirveä päivä tänään. Joskaan ei mitään verrattuna siihen oikeaan oksennustautiin. Nyt sit eletään hedelmillä ja marjoilla seuraava kuukausi taas, kun muu ei uppoa.
 
Onko täällä muita selkäkipuisia?
Oon nyt ollu pariviikkoa sairaslomalla, aivan tuskallisen selkä/iskias kivun takia. Ajattelin ensin että meni jostain muusta - uusi raskas työ tms, mutta nyt kun ei meinaa hellittää ollenkaan, rupesin koluamaan nettiä ja ilmeisesti alaselkäkivut onkin yleinen oire alkuraskaudessa!
Mulla oli yhtä tuskallinen olo viimeeksi loppuraskaudesta liitoskipujen takia, nyt kyllä huolettaa jos tämä kipuilu jatkuu koko raskauden... [emoji24]

Mulla oli ihan jäätäviä iskiaskipuja! Sellasia, että jalat lähti alta ja hengitys salpaantu. :( Pari päivää makoilin tennispallon päällä niin helpotti! :D vieläkin on alaselkä tosi jumissa ja aamusin varsinkin aika kipee, mut liikkeelle pääsee onneks ja siitä se sit vetreytyykin :)
 
Nyt uusina oireina rinnat hieman kasvaneet ja kipeät. Ja nälkä ja jatkuva pissahätä ja viikko sitten ihmettelin pirteyttä, mikä on nyt vaihtunut väsymykseen.. 6+0
 
Mulle on tullut sellainen oire, että kun tulee pissahätä, niin sinne vessaan on päästävä tosi nopsaan. Siis se hätä, kun tulee, niin on heti tosi kova. Onko muilla ollut vastaavaa? Ja onkohan tää ihan normaalia? En muista, että esikoisen aikaan olis ollut mitään vastaavaa, paitsi ehkä loppuvaiheessa

Mulla on toi sama. Eka ei tunnu oikein mitään, sit kun jostain keksin että hei on veskihätä, niin sinne pitää päästä heti. Ja joskus on niin, että vaikka tuntuu et on kovakin pissihätä sitä tuleekin lopulta aika vähän. Sit jos oottelee pienen hetken niin tulee lisää. Eh..
 
Mulla meni tänään päivä saikkuiluksi ekan kerran. Viikko sitten lähdin ekan kerran töistä kotiin puolen päivän aikaan ja tein loppupäivän etänä hommia. Tänään yritin kans etänä olla heti aamusta alkaen, mutta lopulta jaksoin tehdä töitä vaan 3 tuntia. Aamulla oksensin ekan kerran, pari kertaa olen yökkäillyt aiemmin, mutta aamulla yrjösin limaa/vettä. Koko päivän söin tosi huonosti ja vähän kun ei kerta kaikkiaan tehnyt mitään mieli. Aamupäivällä ja iltapäivällä oli hirvee horkka, olin ihan jäässä. Pötkötin sohvalla kahden viltin alla villasukat jalassa ja palelin, mittasin alilämpöä asteen verran. Tuon kolmen tunnin töiden teon ohella nukuin päikkäreitä suunnilleen koko päivän viiteen asti kunnes mies tuli töistä. Iltakin on mennyt sohvalla töllön ääressä. Ei ole jaksanut oikein mitään järkevää tehdä. Jännä nähdä miten uni maistuu yöllä, kun päivän mittaan olen torkkunut niin paljon. Ahdistaa jo ajatella huomisaamua ja mahdollista huonoa oloa. Nyt rv 6+4.
 
Neiti alkoi yöllä kolmen aikaan ulisemaan niin äippä sai unta heti perään puoli kuuden korvilla. Ugh. Aamupäivän oli aivan kaamea väsy ja pieni kuvotus päällä.
 
Voi ihana tätä oloa :)
Heräsin klo4.00 ja eikun oksentamaan. Onneksi sai vielä hetken nukkua ennenku lapset heräs. Koko ajan sellanen olo ku olis vuosisadan krapula.
Oon satavarma että tulija on poika. Just samat oireet ku esikoisesta. :)
 
Voi täällä onkin useammalla krapulainen olo ja oksentelua, tsemppiä kaikille <3
 
Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville. Itsellä ei toistaiseksi vielä ole ollut pahoinvointia
 
Takaisin
Top