SannaMamma
Satasella mukana keskusteluissa
Onko muilla tätä, lonkassa (yleensä iltaisin) tietyssä asennossa polttava/viiltävä kipu. Korjaantuu asentoa vaihtamalla. Mitähän voisi olla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla tätä, lonkassa (yleensä iltaisin) tietyssä asennossa polttava/viiltävä kipu. Korjaantuu asentoa vaihtamalla. Mitähän voisi olla?
Mulla on tosi usein just tommosia kipuja ja sit nivusia särkee. Nukkumaan mennessä joutuu miettimään ennen kun kääntyy. Lonkka kivut on vielä ohi meneviä ja siedettäviä, mutta kivut nivusissa on tullu jäädäkseen. Tsemppiä sinne!:)Onko muilla tätä, lonkassa (yleensä iltaisin) tietyssä asennossa polttava/viiltävä kipu. Korjaantuu asentoa vaihtamalla. Mitähän voisi olla?
Ja kun edellistä vaivaa pääsin valittamasta, niin eilen illalla alkoi vasemman jalan nivuskipu, joka on kasvanut tänään sellaisiin mittoihin, että liikun kinkkaamalla. Toisinaan kipu tuntuu myös lonkassa.
Kohtalontoveri ilmoittautuu.
Minulla juuri kuvailemaasi vaivaa ja kestänyt jo viisi päivää. Välillä tuntuu helpottavan ja välillä äityy niin ettei muuta kun köpötellä. Mikähän lie.. vartalon painopiste muuttunut ja lonkka äityy (?!)
Nää on varmaan nyt niitä kuuluisia liitoskipuja kun keho alkaa valmistautua synnytykseen. Mulla meni se pahin kipu ohi seuraavaan aamuun mennessä (yöllä tosin heräsin niin jäätävään suonenvetoon, että melkein huusin ääneen), mutta koko ajan tuntuu pientä juilimista nivusissa.