Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkai oon tuntenu kokoajan enenevissä määrin kasvukipuja ja pelkäänkin kauanko pystyn olemaan töissä kun jo kumartelusta tuun kipeäksi... 13+6
Mulla on nyt ihan uusi oire, minkä ehkä joudun laittaan raskauden piikkiin, koska mitään tällaista ei oo ennen ollut - mulla on siis häntäluun alue aivan sairaan kipeä ja siitä säteilee aina välillä vasemmalle ja välillä oikealle puolelle sellaisia viiltokipuja. Ihan todella koviakin välillä ja noustessa seisomaan tai kävellessä vihlaisee pahasti. En ole kyl kuullut tällaisesta raskausoireesta, mut kai kaikki on mahdollista nyt kun lantion alueella tapahtuu paljon muutoksia...Kenelläkään mitään näkemystä, kokemusta, neuvoja?
Voimaton olo ja väsymys on palanneet viikolla 16. Hemoglobiini ei ole laskenut. Muilla vastaavaa?
Joo täällä on pahentunut. Ennen ollut vain sellainen migreeni et pää räjähtää ja on valo arka mut nyt raskausaikana oon päätynyt tiputukseen migreenin aikana. Migreenioireet vastaa hyvin aivoverenvuotoa nyt raskausaikana. Ihan hirveestä ja aina pelottaa jos vähänkään särkee päätä et tulee migreeni kun taju meinaa lähteä ja mikää ei pysy sisälläKellään kokemusta migreenioireiden pahentumisesta raskauden aikana? Mulla on useamman vuoden ollut sellaista, että pari kertaa vuodessa rupee sahalaita vilkkumaan toisessa silmässä ja sen jälkeen on outo olo mutta ei mitään päänsärkyjä. Nyt on torstaista asti joka päivä tullut tää aurallinen "migreeni" mut lisäks lievää pääkipua/paineentuntua päässä ja kummallinen olo. Kannataskohan tästä ilmottaa jonnekin, särkylääkettä en kuitenkaan tarvii.
Jos minulle vastasit niin kyllä ne sillee on vaarallisia kun oksentaa liikaa niin veriarvot alkaa heittää ja keho kuivuuHui kauhee :/ enpä oo tienny että migreeni voi noin pahaks mennä! Voikohan noin pahat kohtaukset olla vaarallisia?
Jos minulle vastasit niin kyllä ne sillee on vaarallisia kun oksentaa liikaa niin veriarvot alkaa heittää ja keho kuivuu