Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattaa lepäillä mahd paljon. Liikkuminen provosoi vuotelua..
Se voi olla hematooma tai vastaava joka siellä vuotelee.. Minulla kahdessa raskaudessa ja viimeisimmässä vuotelin lähemmäs puolet raskaudesta (reippaastikin). Syntyi vähän ennenaik mutta terveenä.

Toivottavasti syy selviää ja harmiton! Vauvaliimaa!

Kiitos tsemppaavista kokemuksista! Ihana kuulla, että siulla on raskaudet menneet kuitenkin hyvin. Tää vähän säikyttää kun ei esikoisesta ollut mitään ongelmia. Oon liikkunut kyllä koko alkuraskauden ajan kui heikkopää, jospa tämä nyt olisi vaikka vaan varoitus että nyt ottaa vähän rauhallisemmin. Toivotaan parasta. Kiitos siulle ja muillekin tsempeistä. :) Aina mukava kuulla, ettei välttämättä heti olekaan pahin vaihtoehto, vaikka ei sitä pois voikaan sulkea.

Muutamana päivänä pahoinvointi on hellittänyt niin, että olen saanut syötyä hyvin ja käytyä pitkillä lenkeilläkin. Yökkimistä on, mutta kohtuudella. Jännä mieli vaan kääntää tämän heti negatiiviseksi; olisi helpompi olla varma raskauden etenemisestä, jos olis kovat oireet. Vessassa saa ravata koko ajan edelleen.
Sormet ja varpaat on jääkylmät koko ajan, vaikka jossain lukikin, että yleensä ne on kuumat. Olisikin.

Täälläkin pahoinvointi jatkuu, vaihtelee jonkin verran. Kuvottavaa oloa on päivittäin enemmän tai vähemmän, oksentelussa tulee välillä pari päivää taukoa, mutta viimeksi tänä aamuna taas halailin pönttöä.. rv 11+6.

Mulla menossa nyt rv 11+5 ja eilen aamulla ei ollutkaan sitä tuttua, järkyttävää pahoinvointia, mitä on ollut tähän saakka aamusta iltaan joka päivä. Pystyin hoitamaan aamupalat ja aamutoimet poikien kanssa, mikä oli todella outoa. Ja tänään sama. :s
Huimaus ja päänsärky jatkuu, mutta ne ei menoa haittaa kun vihdoin jaksan pyörittää arkea, edes jotenkin. :) Ihmettelen kyllä, voiko olotila yht'äkkiä vaan muuttua normaaliksi?! :D

Ultra näytti viikolla viisi keskeytyneen raskauden. Tsemppiä kaikille ihanaan odotukseen, mie jätän tämän lokankuisten ryhmän. <3

Jäätävä päänsärky vaivannut tällä viikolla joka ikinen päivä. Alkanut aina viimeistään puolilta päivin ja pahentunut iltaa kohden. Tosi kuluttava vaiva.
Öisin on alkanut pissattamaan... Ärsyttävästi aina hyvät unet katkeaa kesken. :grin Lisäksi iltaisin jalkoja pakottaa. Siinäpä tämän hetken oireet sen ainaisen pahoinvoinnin lisäksi. :rolleyes: Rv 12+4.

Stiffie, mulla on kans koko viikon vaivannu nimenomaan iltaa kohden paheneva päänsärky. Kävely, etenkin sauvakävely ulkona auttaa mut tuntuu et pihalla pitäis olla 24/7 jotta pysyis pois. 11+4 mulla.

Täällä on tuo yöllinen vessassa ravaaminen ainakin hetkeksi helpottanut. Monta yötä mennyt että on tarvinut nousta vain kerran yöllä ja se on mulle ollut normaalia aina. Jokseenkin mukavaa kun saa nukuttuakin, kun uni ei katkea tunnin välein. :)

Täällä on tuo yöllinen vessassa ravaaminen ainakin hetkeksi helpottanut. Monta yötä mennyt että on tarvinut nousta vain kerran yöllä ja se on mulle ollut normaalia aina. Jokseenkin mukavaa kun saa nukuttuakin, kun uni ei katkea tunnin välein. :)

Mulla se ravaaminen on nyt vasta alkanut! Aiemmin ei yöllä vessassa tarvinut juosta, mutta nyt muutanana yönä peräjälkeen on pitänyt käydä sekä juomassa että pissillä.

Samoin täällä yöllinen vessarumba käynnissä. Jonkin aikaa on tullut jo ravattua 2-3 kertaa yöllä vessassa ja kauhea jano vaivaa, niin pitää vielä siinä samalla juoda. Aamulla ensimmäiseksi vedän juotavaa tuopillisen. Normaalisti hyvä kun tulee juotua lasillinen vettä päivässä.

Mulla se ravaaminen on nyt vasta alkanut! Aiemmin ei yöllä vessassa tarvinut juosta, mutta nyt muutanana yönä peräjälkeen on pitänyt käydä sekä juomassa että pissillä.

Täällä oli oisko ollu viikoilla 10-13 pahin vaihe, ei siinä paljoa nukkunu kun viidettä kertaa joutu lähtee vessaan. Sitten palautu taas normaaliin, vaikka juon jopa enemmän vettä kuin aikaisemmin. Saa nähdä tuleeko vielä takas..

Samoin täällä yöllinen vessarumba käynnissä. Jonkin aikaa on tullut jo ravattua 2-3 kertaa yöllä vessassa ja kauhea jano vaivaa, niin pitää vielä siinä samalla juoda. Aamulla ensimmäiseksi vedän juotavaa tuopillisen. Normaalisti hyvä kun tulee juotua lasillinen vettä päivässä.

Ite kuulun myös tohon ryhmään, että normaalisti ehkä pari lasia päivässä vettä. Nyt menee melkeen pari litraa. :wideyed:

Takaisin