Oireet

Täällä kans ollut maha löysällä plussauksesta asti. Näin on ollut joka raskaudessa.

Täälläkin ollut maha pari päivää löysällä. Eiköhän se aikanaan vaihdu vielä ummetukseksi.

Mikä viikko sul on menos?:)
6+5. Tänään on varsinkin ollut aivan hirveä päivä. Oksensin ennen töihin lähtöä ja kaikki ruoka on aiheuttanut kuvotusta. Mitään liharuokia en pysty valmistamaan koska pelkkä lihan näkeminen tuo oksennuksen suuhun. Toivotaan että ens viikolla olis jo aurinkoisempi olo!

Kertokaa et en oo ainoo outo. Mun ei tee mieli normi ruokaa ollenkaa maitotuotteet ällöttää mut kaikkee eines roskaa tekee mieli.:woot: Himoitsen kaupan salsaa. Esikoisesta ei tämmöstä ollu eikä mielitekoi pahemmin ollu raskaudessa paitsi alussa klementiinit.

Hempuliini, mulla ei tee kans mieli normiruokaa vaan hedelmiä! Kaikkea raikasta! Ja vettä. :D

Hempuliini, mulla tekis mieli syödä koko ajan jotain juustosämpylöitä ja kaakaota (paras iltapala ikinä!), hampurilaisia tai jotain muuta vähän mättöruokatyyppistä. Oikea ruoka ei houkuta yhtään, mutta pakkohan sitä on väkisin syödä. Tänään annoin sen verran periksi, että ostin kauppareissulla vihiksen. Vitsit että oli hyvää :p Vielä joitain päiviä sitten himotti koko ajan klementiinejä.

Viime raskaudessa mun ruokavalio koostu lähinnä punaisista viinirypäleitä, oltermannin cheddar juustosta ja oliiveista:D normi ruokaa söin tyyliin maku annoksia kun ei vaan uponnut... jännä nähdä mikä on tän raskauden himppa;)
Esikosta himoitsin napakoita tomaatteja, lapsi 2 rakasti omenoita, lapsi 3 mandariineja ja lapsi 4 jalopenoja :p

Kyl pakko normiruokaaki syödä mut menee vaihtelevalla menestyksellä. Nyt pakko syödä vegaani juttui kun ällöttää juusto ja levite.

Tein äsken niiden vuotojen takia vielä yhden testin ja näyttää just sitä mitä pitääkin ni oiskohan ollu sit vaan jotain kiinnittymisen liittyvää tai jotain

View attachment 64470

Millä viikoilla Luruh olet? :) minulla näytti testi samaa sunnuntaina :) meinasin ehkä myöhemmin vielä testata tulisiko se 3+ niin varmistuu tämä vielä itsellekin o.O

View attachment 64479 Oireet loistanu täydellisellä poissaolollaan 5pv. Sitä ennen oli pientä. Ei tunnu yhtään et olisin raskaana, ja olo skeptinen. Testin viiva kuitenkin vahvistunut 4pv takaisesta

Täällä toinen oireettomuuden kanssa pähkäilevä, innolla odottaen millon niitä alkaa tulemaan vaikka nauttia kai pitäis kun ei tarvitse niistä vielä erityisemmin kärsiä.. Mutta tosiaan kun ne vähäisetkin oireet häviää niin mietityttäähän se :wideyed: uutta testiä en ole itse uskaltanut tehdä, digitesti vaikka sitten viikon parin päästä toivoen, että se näyttäisi sen 3+..
Millainen päivä sinulla tänään ollut Kakku? Onko ollut alavatsan nippailua tms? Täällä ajoittaiset nippailut mutta eipä muuta..

Hei nauttikaa kun ei oo oireita kyl ne siltä vielä tulee ja sit keljuttaa;) mulla tällä hetkellä oo mitään muuta oiretta kun aamupäivän pikku etominen ja jörkky jano... aikasemmin kunnon oireet alkanut tuuliin rv 7+ ja kestänyt n rv 12 asti, uskoisin menevän samaa kaavaa taaskin:)

Millä viikoilla Luruh olet? :) minulla näytti testi samaa sunnuntaina :) meinasin ehkä myöhemmin vielä testata tulisiko se 3+ niin varmistuu tämä vielä itsellekin o_O

Eilen ku tein ton testin ni oli 5+0 :) Mun piti odottaa huomiseen josko olis tullu se 3+ mut sit en malttanu ku epäilytti niin paljon :grin

Eilen ku tein ton testin ni oli 5+0 :) Mun piti odottaa huomiseen josko olis tullu se 3+ mut sit en malttanu ku epäilytti niin paljon :grin

Samoilla viikoilla ollaan :) epäilen että itsekin olen jotain 5+ jotain, tarkalleen kun ei osaa sanoa kun epäsäännöllinen kierto.. :shy: tekisi kyllä mieli testata taas itsekin vklp tuo digi taas.. :joyful:

Hei nauttikaa kun ei oo oireita kyl ne siltä vielä tulee ja sit keljuttaa;) mulla tällä hetkellä oo mitään muuta oiretta kun aamupäivän pikku etominen ja jörkky jano... aikasemmin kunnon oireet alkanut tuuliin rv 7+ ja kestänyt n rv 12 asti, uskoisin menevän samaa kaavaa taaskin:)

Ihana kyllä saada näitä kommentteja teiltä aiemmin odottaneiltakin, eiköhän ne kauan odotetut oireet vielä ehdi tosiaan myöhemminkin alkaa:grin

Jos ei alkuraskaudessa oo olotiloja niin odottakaas viime metrejä ;) jos ei muuta niin ainakin hengästymistä luvassa jo roskia viedessä:p

Mä voisin kyllä luovuttaa jollekin osan oireista. Ei ollu esikoisen odotusaikana oikein mitään näin alussa, vasta rv 9 paikkeilla alkoi pahoinvointi jos nousi liian nopeasti aamulla ylös, piti syödä säännöllisesti ja aamupala sängyssä että aamu lähti käyntiin. Oman kiirehtimisen takia tasan kaks kertaa sillon oksensin. Nyt sit kauhea väsymys ja tuntuu että pitää vähän väliä syödä ettei ala tulla huono olo. Eilen illalla vielä päänsärky kaupanpäälle. Ikävää olla töissä kun tuntuu ettei jaksa tehdä mitään edes helppona päivänä. Ja ärsyttävin ehkä mahan turvotus iltapäivää kohti. Ei oo mahtanut jäädä keltään töissä huomaamatta mun alamaha turvotus kun näyttää että olis enemmänkin viikkoja.. :D

Esikoista odottaessa huuliherpes oireili jatkuvasti. Nyt tänä aamuna kun heräsin, niin mikäs se siinä huulessa onkaan :sour: toivottavasti ei alkaisi nyt uusia jatkuvasti.

Onko täällä yhtäkään odottajaa, jolla rinnat eivät ole yhtään kipeät (eivätkä ole ollutkaan kipeät)? Ihmettelen, kun rinnat ei arista yhtään. Muutenkin olo on hyvin epäraskaanaoleva. Ainoastaan tuo herpes nyt taas tuli ja toki sekin voisi tulla ilman raskautta

Ei koske tai ole koskenut tisseihin! Vasta synnytyksen jälkeen on tissi kipu siunaantunut :D

Takaisin