Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+5. Tänään on varsinkin ollut aivan hirveä päivä. Oksensin ennen töihin lähtöä ja kaikki ruoka on aiheuttanut kuvotusta. Mitään liharuokia en pysty valmistamaan koska pelkkä lihan näkeminen tuo oksennuksen suuhun. Toivotaan että ens viikolla olis jo aurinkoisempi olo!Mikä viikko sul on menos?:)
Vettä ehdottomasti! Ihan hirvee jano koko ajan!Hempuliini, mulla ei tee kans mieli normiruokaa vaan hedelmiä! Kaikkea raikasta! Ja vettä. :D
Tein äsken niiden vuotojen takia vielä yhden testin ja näyttää just sitä mitä pitääkin ni oiskohan ollu sit vaan jotain kiinnittymisen liittyvää tai jotain
View attachment 64470
View attachment 64479 Oireet loistanu täydellisellä poissaolollaan 5pv. Sitä ennen oli pientä. Ei tunnu yhtään et olisin raskaana, ja olo skeptinen. Testin viiva kuitenkin vahvistunut 4pv takaisesta
Millä viikoilla Luruh olet? :) minulla näytti testi samaa sunnuntaina :) meinasin ehkä myöhemmin vielä testata tulisiko se 3+ niin varmistuu tämä vielä itsellekin
Eilen ku tein ton testin ni oli 5+0 :) Mun piti odottaa huomiseen josko olis tullu se 3+ mut sit en malttanu ku epäilytti niin paljon
Hei nauttikaa kun ei oo oireita kyl ne siltä vielä tulee ja sit keljuttaa mulla tällä hetkellä oo mitään muuta oiretta kun aamupäivän pikku etominen ja jörkky jano... aikasemmin kunnon oireet alkanut tuuliin rv 7+ ja kestänyt n rv 12 asti, uskoisin menevän samaa kaavaa taaskin:)