Oireet

Täälä paikat kutisee niin per”””asti! Onneksi otin pissatikkuja mukaan kotiin viime kerralta niin teen aamulla koti testin!

Hihii tänään supistellut kipiästi jo muutamat kerrat... Voisko tää haluta musta ulos tulla pikimmiten;)
Tänään kävin kyl neuvolassa ja vauva on kyl vielä kovin korkealla mutta eipä se taida mitään merkata tälleen uudelleen synnyttäjällä tai näin se täty ainakin sano:) huomenna poksuu rv 38
Niin ja närästää aivan kamalasti... julmettu korvennus rinnassa o.O

Voi hittolainen, tämä päivä mennyt ihan harakoille. Ilmeisesti taas sitä asentoihuimausta, en uskalla tehdä mitään kun alkaa huippaamaan. Korvassa järkyttävä paine, humina ja poksuminen päällä. Hain apteekista audispraytä jos olisi vaikka vahaa joka tän aiheuttaa. Katotaan onko hyötyöä.Ei oikein mikään helpota.. Tällä tilalle ei vissiin saisi antaa valtaa vaan pitäs vain yrittää toimia suht normaalisti. Onko muilla asentohuimausta tai osaatteko antaa vinkkii miten ihmeessä tästä pääsee eroon?

Toivotaan Äippä että pian alkaisi tapahtua :happy:

Paljon onnea emmahima :happy:

Mulla on maha kipee, ei tee mieli syödä mitään ja muutenkin vähän outo olo. Eli joko tää johtuu lähestyvästä symnytyksestä (tuskinpa :rolleyes:) tai sit oon saanu jonkun mahapöpön... nenäkin on alkanut vuotaan, että ooskona vatsaflunssaa? Tytsyllä nokka vuotaa ja on kuumetta, mutta ei sil maha kyl oo ollu sekasin. Ainakaan vielä...

Pieniä toiveita ilmassa synnytyksen suhteen kun koko päivän supistellut, kohtuu kivuttomasti kylläkin ja nyt tässä sohvalla istuessa vihloo ja pistelee alapäätä ja kuuluu kaikenlaista mahasta napsumista. Ummetuksesta olen rautatablettien takia kärsinyt koko raskauden ja nyt siitä ei ole tietoakaan.

Tässä alkaa kyllä olla jo liian tarkka omien tuntemusten kanssa vaikka on vielä 2vk laskettuun aikaan jäljellä.

Sisita, tuo kyllä kuulostaa hyvin lupaavalta! Nyt vain lepoa, lepoa, lepoa, niin jaksaa punnertaa vauvan paremmin pihalle!

Mä olen saanut lanseerattua kotona esikoiselle päivälepohetken, jossa nukkua ei ole pakko, mutta levätä pitää. Kesällä esikoinen lopetti päikkärit, mutta nyt päivälepohetkellä on taas alkanut nukkua päikkäreitä. Itse olen myös nukkunut silloin. Enkä kyllä oikeasti tiedä kuinka jaksaisin enää ilman päiväunia, niin tapa siitä on jo tullut :grin

Imme sama täällä, meillä tosin esikoinen nukkuu vielä päikkäreitä, mutta itse olen myös ottanut lähes päivittäin unet samaan aikaan.... ei muuten jaksais kyllä millään.

Niin ja ne oireet. Olin tänään aamulla radi kontrollissa ja siellä pyöräyteltiin kalvoja (nyt 39+2). Mahaa ja alaselkää jomotellut siitä lähtien, mutta ei varsinaisia supistuksia vieläkään o_O

Mangusti80, jospa se kalvojen pyörittely avittelisi käynnistymään itsestään. Joku taisi sanoa, että synnytys lähtee kyllä käyntiin, jos synnytys on valmis käynnistyäkseen. Ikkunan pitää niin sanotusti olla auki :)

Sisita mikä siellä meininki? Sulla ollu ihan hyvänkuuloinen meininki ;)
Mangusti jospa pyörittelystä olis jotain hyötyä ollut;)
Mua kans supistellut ihan mukavasti koko päivän 2-4 kertaa tunnissa ja pirun kipeesti...
Yrittänyt pysyä liikkeessä jos siitä vaikka jotain hyötyä ois;)
Miehen ajattelin kaataa jahka se töistä pääsee, jos vaikka paikkojen ärsytys+sperma pistäisi hommaan potkua, saunakin on lämpenemässä jonne meen heti kun saan mukelot nukkumaan:D
Tämän päivän saldo onkin sit siisti koti ja stroganoff+ linssisosekeitto+ tomaattikastike+ tomaattikeitto pakkasessa ja huominen aamupala hedelmäsalaatti+vaniljarahka jääkaapissa... huominen ruokakin (stroganoff) riisiä vaille valmis! Et jos ei muuta niin huomenna on laiska päivä tiedossa ;) toivon kylläkin että vauva olis sylissä! En vaan enää jaksa hetkeäkään olla raskaana...

Sä oot kyllä äippäx5 ahkeruudessasi mun idoli! Mulle tuottaa päänvaivaa ruokkia tää kolmihenkinen perhe kahdella ruoalla per päivä...

Tervetuloa syömään;) miten voikaan ihminen olla iloinen että koskee... kunnon menkkajomot :D
Ainut syy miks tota ruokaa tonne pakkaseen teen aivan hillittömiä määriä että jos/kun mies täällä muksujen kanssa keskenään kun mä laitoksella niin saavat masuun evästä;) lapset kyl syö eineksiäkin mut niiden masut menee niistä jumiin jos niitä syövät monta ateriaa putkeen o.O eikä mun mies osaa tehdä ruokaa... tai noh puuro ehkä onnistuu :p
Viimeistään sit kun tuun kotio vauvan kaa niin alkaa sulatus talkoot niin ei tarvii kun pesiä vauvan kaa;)

Mangusti, mä teen monesti vaan lounaalla mulle ja tytölle kasvissosekeittoa ja sit ku mies tulee kotiin niin "oikeata" ruokaa. Tänään tein jopa leipää pitkästä aikaa.
(Sit alkoki vatsakivut ja loppupäivä meni sängyssä :sad001)

Niin ja mangusti mä teen yleensä ruokaa sillä periaatteella että tän päivän päivällinen on huominen lounas;) ei tarvii kun 1 lämmin ruoka ja aamu/väli/iltapala miettiä... teen aina viikon ruokalistan valmiiksi ja käyn kerran viikkoon isommin kaupassa niin selkeytyy ruoka pulmat kivasti;) tarvii käydä kun maito/hevi tuotteet hakemassa sit pienemmissä erissä kun tarve on..

Niin ja mangusti mä teen yleensä ruokaa sillä periaatteella että tän päivän päivällinen on huominen lounas;) ei tarvii kun 1 lämmin ruoka ja aamu/väli/iltapala miettiä... teen aina viikon ruokalistan valmiiksi ja käyn kerran viikkoon isommin kaupassa niin selkeytyy ruoka pulmat kivasti;) tarvii käydä kun maito/hevi tuotteet hakemassa sit pienemmissä erissä kun tarve on..

Ihanaa suunnitelmallisuutta[emoji4] tähän kun pääsisi itsekin.

Takaisin