Oireet

emmahima, mulla se limatulppa oli sellaista kirkasta ja venyvää, aika paljon ovulaatioliman tapaista. Vähän myöhemmin siihen ilmestyi myös pikkuisen verta sekaan.

Täällä tullut sellasta pientä ikäänkuin kirkasta hyytelömäistä kokkaretta yhtenä aamuna ja oletin sen olevan limatulppaa. Mutta googalttuani tulin siihen tulokseen että tosiaan tulpan irtoaminen ei sinänsä tarkoittanutkaan vielä mitään.. mikä pettymys! Odottavan aika kun on pitkä :wacky:

parin tunnin kestokivistys vatsassa. Tai siltä se tuntuu. Keittiössä hääräillyt ja melkein koko ajan huomaan mahan kovettuvan... Tokkopa noi mittään meinaa :/

Täällä tullut sellasta pientä ikäänkuin kirkasta hyytelömäistä kokkaretta yhtenä aamuna ja oletin sen olevan limatulppaa. Mutta googalttuani tulin siihen tulokseen että tosiaan tulpan irtoaminen ei sinänsä tarkoittanutkaan vielä mitään.. mikä pettymys! Odottavan aika kun on pitkä :wacky:

Saattaa se silti jostain kieliä, toivottavasti :) Mulla meni ekasta limatulpan bongaamisesta (sitä tuli parina-kolmena iltana) viisi vuorokautta siihen, että vauva syntyi. Kaksi päivää limatulpasta alkoi supistella ekaa kertaa.

Saattaa se silti jostain kieliä, toivottavasti :) Mulla meni ekasta limatulpan bongaamisesta (sitä tuli parina-kolmena iltana) viisi vuorokautta siihen, että vauva syntyi. Kaksi päivää limatulpasta alkoi supistella ekaa kertaa.

Täällä jäi toistaseksi yhteen aamuun liman irtoaminen. No katsellaan jos jotain alkais tapahtua! Kovin tuntuu vauva alhaalla ja tökkii oikeen ikävästi alas välillä niin että ihan pelästyy välillä tuleeko käsi tai muu läpi! Menkka jomotusta tuntuu päivittäin levossa!

Ilolla voin ilmoittaa että limatulppa voi uusiutua, näin joskus itse googlettanut:/ itse oon tasan kerran koko klimpin bongannut ja seuraavana aamuna oli likka sylissä... se oli semmonen veriviirunen valkoharmaa ällötys joka veny ja paukku o.O

Täällä on jo pitkään tullut erittäin runsasta ja ajoittain vetistäkin valkovuotoa mutta tänään ollu poikkeuksellinen päivä, suorastaan kuivat mestat! :O

Takaisin