Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä söin jo mun sairaalaan varatut suklaapatukat :D
Eilen illala vauva mylläsi hurjasti mahassa ja yhtäkkiä kuului kova napsahdus mahasta. Hetken aikaa kuulostelin jännittyneenä menikö kalvot puhki, mutta eipä mennyt... kalvojen napsuminen on täällä ihan normaalia, mutta tuo napsahdus kyllä ihan pamahti![]()
kaikilla taitaa alkaa olemaan jo pieni tutina sisällä.. Itsellä ainakin. Selvästi huomaa että harkka supistukset ovat hieman muuttaneet muotoaan. Selvästi ovat jo napakampia kuin aikaisemmin. Tässä muutamina päivinä alkanut tuntua myös selässä, muutenkin ala selässä semmoinen menkkajomotus lähes kokoajan.

mut tänään on tullut tosi kipeitä supistuksia, kassajonossa aamulla aattelin et nytkö se pahin pelko toteutuu ja ne vedet menee siihen... mutta ei onneks. Muutamia napakoita suppareita tuli ja oikein kunnon menkkajomot ja selkäpoltot. Sitten helpotti ja käytiin illalla vielä esikoisen kans hoplopissakin
mä oon ihan ulalla, viimeksi sanottiin lääkärissä että pieni vauva ja nyt se onkin jättiläinen.. Puolentoista viikon päähän kontrolli käynti ja käynnistys jos jatkaa kasvuaan samaan tahtiin, lääkäri vielä sanoi että vauva on ihan valmis syntymään. Kahden viikon päästä siis max on vauva sylissä. Ja mulle iski nyt kauhee paniikki, mä en oo valmis vielä, ja toisekseen tilasin pienen vauvan