Oireet

Tänään on ollu joku aivan järjetön väsymys päällä. Ihan tajuton. Itkeskelin ittekseni vielä ruokaa lämmittäessä, että mä en selvii tästä päivästä loppuun asti, ku mies ei pysty tänään hoitamaan iltaa esikoisen kanssa työpäivän jälkeen. Onneks ruuasta tuli vähän energiaa ja kohta alkaa pikku kakkonen. Niillä jaksaa taas pykälän eteenpäin. Ja seiskalta on lapsen iltapala-aika.
Voi muru, tiiän ton tunteen. Mut hei, tää päivä on jo ihan voiton puolella. Täälläkin pikku kakkonen pyörii kuuteen asti enkä aio tuntea huonoa omatuntoa.

Päivällä tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa, parilla vessakäynnillä paperiin, mut sen jälkeen ei enää. Panikoin jo, et nytkö alkaa tapahtua, kun oon kipeenä ja nenä niin tukossa, ettei happee saa. Vatsan jomotustakin oli, mut ehkä sain sen aikaan vaan alkamalla jännittää tilannetta.
Anoppi onneks lupas huomenna tulla autteleen 3 v:n kanssa. Hän on jo aiemmin lupautunu tulemaan sit kun h-hetki lähenee, mut oon pelänny, ettei ehdi ajoissa, kun parin tunnin bussimatkan takaa tulee, ja mulla tod. näk. nopee lähtö synnärille. En häntä hirveen moneks päiväks ennakkoon haluis tähän pyörimään, mut nyt helpottaa tieto, että on tulossa. Menköön välillä toisen poikansa luo, jos alkaa tila käydä ahtaaks:p

Voi muru, tiiän ton tunteen. Mut hei, tää päivä on jo ihan voiton puolella. Täälläkin pikku kakkonen pyörii kuuteen asti enkä aio tuntea huonoa omatuntoa.

Kiitos <3 Toivotaan, että esikoinen ei herätä huomenna kuudelta (normisti tulee seiskalta makkariin) ja nukkuu enempi ku reilun tunnin päikkärit.

Uusin oire nyt muutaman yön ollut suun kuivuus. Suu on kuin hiekkapaperia ja kieleen ihan sattuu :D

Mulla on ollu jo esikoisen raskaudesta asti vesilasi yöpöydällä. Raskauksien välillä imetys kuivatti kans suuta. Mut ihan noin pahaksi ei oo menny..

Mä oon koko raskauden aikana kans pitänyt vesipulloa yöpöydällä ja juonut yöllä, ilman ei ois pärjänny! :D

Onko muilla sellaista kun istut niin et saa jalkoja yhteen? Pitää istua sellaisessa haara asennossa ns äijäasennossa. Jos yritän laittaa jalat yhteen eli kiinni niin sattuu reisiin.. Kaiken moisia sitä voi kans olla. Jotenkin alkaa turhauttamaan tämä vaivainen olo, oikea Kanki Kaikkonen tällä hetkellä :meh:

Unelma iltaisin mulla sama ongelma:o vissiin päivä aikana kaveri painautuu syvemmälle lantioon, kävely muutenkin ihan kamalaa iltaisin :o
Eilen käytiin miehen kaa lenkittämättässä koiraa niin puolen välin jälkeen tuntu että koko toosa tippuu, aivan järkky paine :o
Illan myös supisteli pari tuntia 15 min välien todella kipeesti... kaipa tää lapsi joskus musta ulos tulee ;)
Rv 35+5

Illalla säikähdin ihan kunnolla, kun yhtäkkiä vauva alkoi tehdä tosi isoa liikettä mahassa. Olin aivan varma, että nyt humpsahtaa perätilaan, kun suunta oli juurikin se. Musta vaan tuntuu, että pikkuinen on niin jumentuneena tuohon viistoasentoon, ettei se siitä mihinkään lähde kääntymään. Spinning babies on ollut kovalla käytöllä ja nyt olen googlannut osteopaatteja ja vyöhyketerapeutteja, jotka saattaisivat auttaa vauvaa parempaan tarjontaan.

Kannattaa Imme ehdottomasti kokeilla, nimittäin oman kropan kireyksillä voi olla vaikutusta vauvan asentoon.

Mikä kaikki voikaan pitää yöllä hereillä, nyt se on sitten jäätävä närästys:grin Mulla alkaa vissiin nuppi pehmentyä kun istuskelen täällä ja nauran ittekseen:hilarious:

Mikä kaikki voikaan pitää yöllä hereillä, nyt se on sitten jäätävä närästys:grin Mulla alkaa vissiin nuppi pehmentyä kun istuskelen täällä ja nauran ittekseen:hilarious:

Siis mua ei ole eläessäni närästänyt kuin viime yönä. Olin käytännössä koko yön hereillä. Nyt lapsi päikkyyn ja sit takaisin nukkumaan vaikka koko päiväksi. Oon niin poikki.

Siis mua ei ole eläessäni närästänyt kuin viime yönä. Olin käytännössä koko yön hereillä. Nyt lapsi päikkyyn ja sit takaisin nukkumaan vaikka koko päiväksi. Oon niin poikki.
Siis ihan sama homma! Heti kun meni pitkälleen niin oli samantien oksut suussa ja älytön polte:wideyed: mä selvisin parin tunnin istuskelulla ja sit korotetun tyynyn kanssa hivuttauduin kroppaa huijaten lepoasentoon ja lopulta nukahdin. Toivottavasti saat nukuttua päivällä yön menetettyjä tunteja, tsemppiä!

Mä nukuin viime yön sohvalla istuma asennossa. Jos ei nenä vuotanut niin oli oksot suussa. Vähän pelkään, että tässä raskaudessa ei enää makuuasennossa nukkumisesta kannata edes haaveilla :sad001

Mulla on alaselkä NIIN kipeä... :( Niin kuin puukolla tökittäis tuonne alas selkään ja pakaraan. Alkoi tossa pari viikkoa sitten tuntumaan ja pahenee tietty vaan. Ilmeisesti jotain iskiasta, kun kipu kerran vetää myös sinne pakaraan asti. Istuminen tai siinä pienikin asennon vaihtaminen, on tuskaa ja siitä nouseminen vielä tuskaisempaa. Ja välillä liikkeelle lähtiessä meinaa jalat lähteä alta! o_O Kun kävelyssä vauhtiin pääsee, niin ei sitten satu. Mutta alas istahtaminen ja sitten taas ylös nouseminen on pahimmat. On kokeiltu kylmä, Panadol, venytyksiä, kävelylenkkiä, tukivyö... Eipä tunnu auttavan mikään. :mad: Välillä itku meinaa tulla, kun väsyy tähän kipuun. :( Kahdeksan kuukautta meni kyllä onneksi ilman mitään kipuja ja tosi hyvävointisena (radia lukuunottamatta tai siitä huolimatta), että sillai saan olla onnellinen, mutta kyllä tuskaista tulee viimeisistä viikoista! o_O 36+4 nyt menossa...

Mä oon syönyt Rennietä viimeiset pari viikkoa närästykseen, illalla kun ottaa niin saa nukkua yön rauhassa. Muuten ei tulis kyllä nukkumisesta mitään, niin hirveä polte kurkussa.

Takaisin