henniliini
Oman äänensä löytänyt
Mua on närästäny monta viikkoa vuorokaudet läpeensä! Ei oo väliä mitä suuhunsa laittaa, aina alkaa närästys ja pahinta on, kun laittaa ittensä vaaka-asentoon ja haaveilee nukahtamisesta. Onneks on Rennie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on alaselkä NIIN kipeä... Niin kuin puukolla tökittäis tuonne alas selkään ja pakaraan. Alkoi tossa pari viikkoa sitten tuntumaan ja pahenee tietty vaan. Ilmeisesti jotain iskiasta, kun kipu kerran vetää myös sinne pakaraan asti. Istuminen tai siinä pienikin asennon vaihtaminen, on tuskaa ja siitä nouseminen vielä tuskaisempaa. Ja välillä liikkeelle lähtiessä meinaa jalat lähteä alta! Kun kävelyssä vauhtiin pääsee, niin ei sitten satu. Mutta alas istahtaminen ja sitten taas ylös nouseminen on pahimmat. On kokeiltu kylmä, Panadol, venytyksiä, kävelylenkkiä, tukivyö... Eipä tunnu auttavan mikään. Välillä itku meinaa tulla, kun väsyy tähän kipuun. Kahdeksan kuukautta meni kyllä onneksi ilman mitään kipuja ja tosi hyvävointisena (radia lukuunottamatta tai siitä huolimatta), että sillai saan olla onnellinen, mutta kyllä tuskaista tulee viimeisistä viikoista! 36+4 nyt menossa...
Täällä on taas tullut muutamia kipeitä supistuksia illan mittaan kuten liki joka ilta. Lisäksi tuntuu kun tytsy yrittäis raapia tietään ulos eli tuikkii aikas ikävästi alapäästä oonko mä ainoo, joka on sitä mieltä, että ei tarvis ihan viä syntyä (nyt 37+4)? Eilen tuli liki paniikki niistä supistuksista, että ei nyt vielä saa tulla, en oo yhtään valmis
Meillä on kaikki hommat niin vaiheessa, mun virkkaukset on kesken, oon edelleen kipee, jääkaappi on edelleen rikki (uusi tulee vasta perjantaina, neljäs kerta toden sanoo?)ja täällä on kauhee sotku, ei ruokaa pakkasessa kotiutumista varten pullista tms puhumattakaan. Ja mihin hittoon esikoisen tunkee Apua! (ihan kun sitä nyt parissa viikossa sen valmiimpi olis). Mut ilmeisesti tää kertoo, että mun olo ei vielä ole tarpeeksi tukala