Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin on, mut tiiätkö miten pitkältä nää viis päivää tuntuu nyt kun tietää. Mikään ei oo hyvin, koskaaaaan. Mä oon nainen. on vaan kiukku päivä.Tsemppiä raivottaret! Mä olen onneksi vähän seesteytynyt nyt ilmojen viilennyttyä. Ahven, sulla on onneksi enää ihan super vähän aikaa jäljellä tätä raskautta!!
Hei mikäs ihme on polttokynä
Aijjettä toi olis kyllä loistavaOnkohan se synnyttävien naisten uusi kivunlievitystapa, jossa miehen pakaraa poltetaan aina samalla kuin synnyttäjää supistaa? Kivun siirtoa
Imme, sinä pieni sadisti.Onkohan se synnyttävien naisten uusi kivunlievitystapa, jossa miehen pakaraa poltetaan aina samalla kuin synnyttäjää supistaa? Kivun siirtoa
HyväTulee paremmalle tuulelle kun lukee teitin juttuja
Mua ärsyttää kans. Tuntuu, että kaikki. Onneks lastenhuoneessa on nyt enempi tilaa ku pääsi tänään sohvasta eroon. Eli nyt pääsee laittaan vauvan tavaroita sinne.. mut eniten ketuttaa se, että mä olin suihkus ni sil välin esikko oli heränny (arvasin et tänää ei aio nukkua ku meil ois siipiä iltapalaks, se on jumalauta joka helvetin kerta sama)niin miehen mielestä MUN olis suihkusta pitäny sitä mennä nukuttaan. Sitten suuttu kun sanoin, että minä kuule suihkuttelen loppuun, harjaan hiukset ja laitanpa vielä ihan vaatteetkin päälle ennenkun sinne ryntään. Teatraalisesti sitten marssi sinne nukuttaan sitä. Jos mä hoidan lapsen ihan joka päivä ja siihen päälle KAIKKI kotihommat ja toinen tulee vittu siivottuun kotiin valmiiseen ruokapöytään niin kyllä minä siellä suihkussa saan rauhassa käydä (en käy edes joka päivä). Että niin!! Alkaa ihan tosissaan palaa pinna ton miehen touhuihin. En usko, että ees johtuu mistää raskaushormooneista vaan nyt vaan alkaa väsyyn siihen, että toinen ei tee yhtään mitään. Mitenhän se kuvitteli asioiden olevan sitten kun penskoja on kaksi? Voi tippua aika korkeelta.
Heinäkuussa oli kummitytön rippijuhlat ja kyllä konfirmaatiokirkossa huomasi, että oon niiiin raskaana ja tunteet koko ajan pinnassa. Alttarilla kun käytiin kummilapset siunaamassa, niin ei siitä itkusta tullut loppua. Kaikkien muiden kummit iloisesti hymyilivät ja naureskelivat ja mä rääyin räkä poskella, kun nenäliinatki jäi kirkon penkilleOli muuten hauskaa olla näin viimeisillään raskaana häissä. Oli meinaan nenäliinoille käyttöä. Normaalistikin häät voi olla liikuttavia mutta välillä itsekin hämmentyi kun ei varsinaisesti tuntunut missään mutta huomasi vaan kyyneleiden valuvan poskilla.
Aika sitkeesti kyllä jaksoin juhlia, kotiin vasta puoliltaöin. Hassua ajatella, että vauva vois syntyä koska vaan, nyt 38+2. Sanoisin kuitenkin että viikkoon tai puoleentoista ei ole vielä tulossa. Nyt on hyvä, ei raivostuta eikä satu mihinkään, turvotus laskenut. Mieskin osaa olla oikein ihana vaikka jo jännittääkin synnytystä.