Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuntuu tuolla alapäässä välillä sellasta painetta, että tuntuu kun sieltä tulis kohta jotain ulos?! :D Onko se ihan normaalia vai pitääkö tässä kohta ite kokeilla joko pää tuntuu haarovälissä :D

Mulla on just tollanen paineen tunne ollu pari viikkoa ja nyt tänää lääkärin mukaa kohdunkaula lyhentynyt huomattavasti ja lähete synnärille.. täällä nyt ootellaa mitä ne mun pään menoja keksii.. kotona en rauhallisemmin voi olla enää..

Apua! Pitää ehkä itsekin sitten huomenna neuvolassa mainita asiasta jos tuollainen mahdollinen! Tsemppiä sinne!

Tsemppiä m-inski! Itellä samaa paineentunnetta ja kipeitä suppareita useemmi, hu soitettava iteki lekuriaikaa. ..

Pääsin kotii.. kohtu kallistunut eteenpäin että kädellä ei enää kohdunkaulaa pysty kokeilemaan mutta sitä oli ihan hyvin jäljellä, eikä oo auki kun vähänmatkaa.. kotona saan olla normaalisti ei tarvi muutoksia tehdä oleiluun.. eli säikähdyksellä selvisi..

Vauva painaa 1800g

Neukkulääkäri oli kyl pelästynyt et nyt tulee kiire Kuopioon mut onneks ei tarvi mennä. :)

Toivotaan ny että pysyvät pienet vielä mahassa kasvamassa ainakin sinne vkolle 38 saakka! :happy: Mulla ei kyllä ole mitään oireita (muutakuin yöt pätkäsiä). Ei supistele eikä liitoskipuja tms. onneksi. Saa nähdä nyt kauanko tämä baby viihtyy mahassa, eka tuli päivää ennen laskettua ja toinen viikko lasketun jälkeen.

Mullakin ollut parina päivänä tuota painetta ja vähän kuin olisi vauvan pää tuolla hmm..jalkojen välissä [emoji1] Välissä kuitenkin helpottanut eikä nyt taas tunnu siltä. Mietin, että pyöriikö pimu vaan masussa. Ei oo ollut neuvolaa nyt, mut täytyy kysyä seuraavalla kerralla.

Ihana mikä selkäsärky tänne rantautu! Pojan kaa ku lähin teputtelee tunniks ulos ni joha se otti alaselkä siitä nokkiinsa. :( Onneks mummu tuli tukikepiks tuolle pikkumiehelle (ei meinaa ulkona pysyy kunnolla pystys epätasasella) ni ei tarvinnu ite kumarassa mennä :)

Menee ehkä vähän sivuun otsikosta mutta imetys (tai tää pumppaus jos tarkkoja ollaan) ja nää hormonit! Voi jos yhden päivän selviäis ilman jotain itkukohtausta.. :D

Menee ehkä vähän sivuun otsikosta mutta imetys (tai tää pumppaus jos tarkkoja ollaan) ja nää hormonit! Voi jos yhden päivän selviäis ilman jotain itkukohtausta.. :D

Onko sulla muuten mitkä fiilikset, tarviiko pienestä olla huolissaan? Ootko jaksanu ihan hyvin? :)

Jaksamista pumppausurakkaan! On varmasti rankkaa ku saa kokoaja olla pumppaamassa ja vauva vielä ni pieni. Onneks päivät kuluu kokoaja ja ajan kaa toivottavasti helpottaa ja pääsette imetyksenki pariin :) työlästähä seki ajoittai on mut kyl se helpompaa on ku pumppaus. Ja mielialanvaihtelut on kyl syvältä mut onneks ne imetyshormoonitki tasaantuu ajankuluessa! Voimia hurjasti <3

Mites vastavirrassa sun esikoinen on suhtautunut uuteen tulokkaaseen? Onko vielä päässyt katsomaan? Entä onko ollut kiinnostunut tissistä kun maitoa on alkanut herua?

Mulla on ollu tässä raskauden aikana aika runsaasti valkovuotoo, lorahtaa välillä aina ihan kunnolla ja oonkin joutunut käyttämään pikkuhousunsuojia. Nyt pari kertaa se on ollu ihan kellertävää ja nyt eilen illalla tuli sellasta kokkaremaista! Limakalvot tuntui myös eilen vähän aroilta seksin aikana... Onkohan tämäkin taas jotain normaalia raskauteen kuuluvaa vai onko jokin tulehdus? Ikinä ennen ei ole mitään ollut.

Mulla on ollu tässä raskauden aikana aika runsaasti valkovuotoo, lorahtaa välillä aina ihan kunnolla ja oonkin joutunut käyttämään pikkuhousunsuojia. Nyt pari kertaa se on ollu ihan kellertävää ja nyt eilen illalla tuli sellasta kokkaremaista! Limakalvot tuntui myös eilen vähän aroilta seksin aikana... Onkohan tämäkin taas jotain normaalia raskauteen kuuluvaa vai onko jokin tulehdus? Ikinä ennen ei ole mitään ollut.

Kokkaremaisuus ja toi arkuus vois viitata hiivaan. Se tulee helpommin raskausaikana.

Mites jos hiiva ekaa kertaa niin pitääkö käydä ensin näytillä vai saako siihen apteekista suoraan ostettua lääkkeen/voiteen?

Mullakin valkovuoto on millon minkäkinlaista, mutta hiiva oikeesti kutittaa. Edellisessä raskaudessa oli pari kertaa, mutta en huolestuisi jos ei kutita. Miä en ainakaan voi vuodosta tehdä mitään johtopäätöksiä kun on joka päivä erilaista :D

Juu hiiva tosiaan usein kutiaa aika paljon.
Kyl kysyisin ekan kerran lääkäriltä. Onhan noita muitakin juttuja mitä se voi olla.

Takaisin