Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh mitä pelkoja völillä tulee mieleen:crybaby2
Eilen viikatessani vauvanvaatteita valtasi kauhea paniikki, et entäs jos jotain meneekin pieleen enkä saakkaan vauvaa turvallisesti kotiin saakka:crybaby2 apua ahdistavaa

Mä valitin neuvolassa sykkeen noususta jo 1,5 kk sitten. Oon huomannut miten se on tässä noussut kun on pitänyt mittailla verenpaineita. Eniten alkaa syke juosta jos oon selälläni ja en pysty oleen selälläni kovinkaan pitkiä aikoja.

Huh mitä pelkoja völillä tulee mieleen:crybaby2
Eilen viikatessani vauvanvaatteita valtasi kauhea paniikki, et entäs jos jotain meneekin pieleen enkä saakkaan vauvaa turvallisesti kotiin saakka:crybaby2 apua ahdistavaa

Mulla iskee sama aina kun jotain hankitaan tai jollekkin raskaudesta puhuu..

Piti sanomani vielä tosta sykkeiden noususta että neuvolassa terkka oli vaan et se on normaalia.

Sattuuko muilla vauvan potkut? Mulla on alkanut nyt välistä sattua oikeeseen kylkeen liikkeet kun tuntuu että toinen oikein kaivaa sinne jotain koloa... Ehkä se johtuu siitä että vauva tykkää näköjään oleilla niin että potkii vaan lähinnä sinne kylkeen?

Sattuuko muilla vauvan potkut? Mulla on alkanut nyt välistä sattua oikeeseen kylkeen liikkeet kun tuntuu että toinen oikein kaivaa sinne jotain koloa... Ehkä se johtuu siitä että vauva tykkää näköjään oleilla niin että potkii vaan lähinnä sinne kylkeen?

Potkut ei niinkään, mutta semmonen möyryäminen ja liikkuminen välillä tuntuu aika ikävältä, jos oikeen mahaa vasten liikkuu. Ja kerran on pöngännyt itteään kylkiluita vasten, sekin hieman ikävän tuntuista. :D

Mulla ei potkut sinäänsä satu, mut alkavat pikkuhiljaa tuntua epämukavilta nuo muljahtelut. Lisäks vauva ollu nyt tosi aktiivinen ja jatkuvasti tuntuu liikettä. Sinäänsä hyvä ja kovin yritän nauttia tästä kun tietää, et pienellä kaikki hyvin, mut toisaalta välillä alkaa jo tuntua ikävältä. Millaistahan tämä mahtaa olla muutamien viikkojen päästä?!? :D en "malta" odottaa...

Menkkamainen jomottelua alkoi alavatsalla, enemmän oikealla puolella... Säteilee vähän jalkaankin... Tämäkin lienee normaalia?

Onko muilla tollasta vauvatärinää? Iha ihmeellistä ku vauva tuntuu tärisevän välillä pitkäänki mahassa, ei voi pissaamista olla. Eikai oo nyrkkeilyjäkää? :D :O

Onko muilla tollasta vauvatärinää? Iha ihmeellistä ku vauva tuntuu tärisevän välillä pitkäänki mahassa, ei voi pissaamista olla. Eikai oo nyrkkeilyjäkää? :D :O

Mulla on kans muutaman kerran tuntunu... :bored:

Nyt voi sanoa, että toisinaan potkut tjntjj todella epämielyttäviltä, ei kipeiltä mutta ei kivoiltakaa. Potkuja tulee pitkin päivää nykyään.

Taitaa olla iha yleistä siis toi tärryyttely :) tää alaselkäkipu tekee mut kohta hulluks, joka päivä kipeytyy hurjana selkä jos vähäki touhuaa. Hirvittää jo ettei pääse kesäkuussa enää minnekkää :(

Plääh mullakin on alkanut olla alaselkä kipeenä välillä. Tosin mulla on lievä skolioosi, joten selkäkipuja on ollut vähän aina, enempi tai vähempi. Saas nähdä kuinka pahoiksi äityvät vielä raskausaikana...:shifty: Onneks mies suostuu hieromaan. :rolleyes::Heartred

Minulla tuntuu kaikki karvojen kasvu pysähtyneen :/ Hiuksia tuntuu lähtevän tosi paljon ja viimeksi meikatessa huomasin että ripset on kans tehnyt katoamisen. No ok, eipähän tarvii vähänväliä nyt olla kulmia nyppimässä tai kainaloita ajelemassa :)
Kynnet tuntuu kasvavan kovaa vauhtia mut lohkeileekin sit myös normaalia helpommin.
Tässä vaiheessa pitäisi kuulemma olla hehkeimmillään ja oikein hehkua, mut tuntuu että tästä olosta on hehku kaukana......Välillä tuntuu tulevan ahistusta ja tuskanhikeä vaikka ei olisi varsinaista syytä

Viime yönä taas iskias jumahti ja piti keskellä yötä alkaa venyttelemään, että pystyi loppu yön nukkumaan. Onneksi ei kuitenkaan vielä ainakaan ole kipua muuten kuin yöllä pidempään maattuaan.

Minulla tuntuu kaikki karvojen kasvu pysähtyneen :/ Hiuksia tuntuu lähtevän tosi paljon ja viimeksi meikatessa huomasin että ripset on kans tehnyt katoamisen. No ok, eipähän tarvii vähänväliä nyt olla kulmia nyppimässä tai kainaloita ajelemassa :)
Kynnet tuntuu kasvavan kovaa vauhtia mut lohkeileekin sit myös normaalia helpommin.
Tässä vaiheessa pitäisi kuulemma olla hehkeimmillään ja oikein hehkua, mut tuntuu että tästä olosta on hehku kaukana......Välillä tuntuu tulevan ahistusta ja tuskanhikeä vaikka ei olisi varsinaista syytä

Mulla ei tartte ajella säärikarvoja enää ollenkaan! Luksusta! Normaalisti jos sheivaan niin tyyliin seuraavana päivänä tuntuu jo sänki :D

Argh närästys valvottaa! Meninpäs illalla syömään savulohta ja nyt stressaa listeria ja närästys on infernaalista(omeprazolit tietty lopussa just nyt) että pitikin syödä!!! :smiley-angry002

Konna onko sulle tyttö tulossa? Meillä näin on ja ei kyl itekää tartte juurikaa sheivailla. :) tosin mulle viel toistaseks hiukset ja ripset pysyny päässä, imettäessä kuitenki ne taas viimestää tippuu.

Ni ja yöhikoilu tullu kuvioihi, ihanaa :O

Huvitutti8 kyllä vain tyttö olisi tuloillaan. Esikoinen on poika ja silloin hiukset ym. kasvoi hurjaa vauhtia :)

Takaisin