Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans tuntuu karvojen kasvu pysähtyneen, mutta meille on tulossa poika :D Normaalisti saa sääriäki olla ajelemassa joka päivä, nyt riittää 1-2 kertaa viikossa :o

Mulla kaikki kasvu tehostunut ja poika tulos.. Mä en kyl jaksa siltikään sheivailuista stressata lisää :D :D

Mulla taas tuntui karvojen kasvu normaalilta/hitaalta, kunnes nyt taas muutamia viikkoja ois riittänyt sheivattavaa (30+3 menossa). En ota isommin paineita, on niin hankalaakin jo. Tyttö pitäis olla tulossa.
Esikoinen oli poika ja alusta asti karva kasvoi kamalaa vauhtia ja tummia karvoja nousi vaikka mistä :D

Mä oon karvainen kuin apina :grin Kädet on kuin miehellä ja maha on ihan untuvan peitossa + navasta lähtee kunnon kiitorata pitkillä tummilla karvolla (oon vaalea muuten) :wtf:

Aika vähänlaisesti on larbaa, massun ympärillä on mutta se on niin haaleaa, että jos silmä erottaa.

Mullakin karvat kasvaa hitaammin. Taisin alkuvuodesta käydä sokeroimassa sääret ja vieläkin on siistit. Normaalisti karvankasvuni on älytöntä ja sänki on seuraavana päivänä. Mahassa on normaalia enemmän karvoitusta mullakin :D

Minkä verran teillä on harkkasupistuksia? Mietin et mikähän määrä on vielä normaalia. Tänään en ole edes pysynyt laskuissa kun maha kovettuu jatkuvasti. Olipa levossa, autossa istuen tai vaikka kaupassa kävellen. Onneksi ei kovin kipeitä ole, mutta ei nämä kivaltakaan tunnu..

Minkä verran teillä on harkkasupistuksia? Mietin et mikähän määrä on vielä normaalia. Tänään en ole edes pysynyt laskuissa kun maha kovettuu jatkuvasti. Olipa levossa, autossa istuen tai vaikka kaupassa kävellen. Onneksi ei kovin kipeitä ole, mutta ei nämä kivaltakaan tunnu..

Mulla on aikas paljon, tuntuu et joka kerta ku nousen ylös ni vatsa kovettuu ja sit varsinki jos touhuaa jotain ni alkuun on kovana mut yleensä sit kyl helpottaa jos pidempään tekee samaa asiaa, esim siivoaa.

Mulla on aikas paljon, tuntuu et joka kerta ku nousen ylös ni vatsa kovettuu ja sit varsinki jos touhuaa jotain ni alkuun on kovana mut yleensä sit kyl helpottaa jos pidempään tekee samaa asiaa, esim siivoaa.

Kuulostaa ihan samalta kuin minulla. Tiistaina meen seuraavan kerran neuvolaan, niin aion kyllä kysyä asiasta. Pari viikkoa olisi vielä töitä ennen mammalomaa, ni mietityttää pitäskö jäädä lepäämään jo aiemmin jos tätä tahtia supistelut jatkuu.

6 viikkoa vielä töitä! Jaksaa jaksaa! :joyful: Mulla olo muuten hyvä mut yöt on rasittavan pätkäisiä. Kokoajan huono asento ja vaihtelee kylkeä puolelta toiselle puutumisen takia. Mulla myös karvankasvu hidastunut eikä tarvi onneksi pahemmin jalkoja sheivailla. :happy: Mikään hehkee olo kyllä ei ole..jotenkin turvonnut naama ja norsumainen olo. Sormukset kyllä vielä menee, ettei onneksi niin paha turvotus oo..vielä..

Itellä kivuttomia harkkasuppareita päivittäin, oon jo niin tottunut etten jaksa edes välittää kun ei kai ne mitään haitallisia oo jos tosiaan kivuttomia? Pari kertaa ollut niin että kestänyt ihan koko päivän lähes tauotta. Kaksi viikkoa töitä jäljellä!!! Jihuu :)

Alkaa vauhti aikalailla hidastumaan. Reipas kävely ei tunnu lainkaan hyvältä. Iltaa kohden maha alkaa tuntumaan vaan tukalammalta. Ei meinaa löytyä hyvää asentoa nukkuessa. Ja tuntuu et aina kun kääntää kylkeä, siihen herää. Mut jos koko päivän vaan huilailee, niin sen tuntee selässä. Viikonloppuna kun on enemmän aikaa ottaa rennosti, tulee selkä kipeeksi. Eli töissä on käytävä että voi paremmin :joyful: 5 viikkoa töitä vielä :grin

Nukkumiset kans ollut nyt pätkittäisiä ja lisäksi tullut hengästyneisyyttä / hengenahdistusta:sour:

Mulla on tosi paljon. Olipa hyvä ympäripyöreä vastaus :D Mutta siis päivittäin ihan levossa ja rasituksessa. Istuessa ehkä eniten. Kivuttomia ja epäsäännölisiä. Välillä tulee tosi monta tunnissa ja välillä ehkä ei yhtään. Kohdunkaula kun tsekattiin äitipolilla ja kaikki oli normaalisti niin mä lakkasin oikeestaan kiinnittämästä huomiota koko supistuksiin. :)

Takaisin