Mulla noi harkkasupparit on ollu sellasia että maha kovettuu ihan yllättäen ja tunne on todella epämiellyttävä ihanku ois joku pahempiki ummetus :| ja se ei mee ohi vaan saattaa jatkua joku 15min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä epäilin hiivaa kun ainut oire on ihan hirveä haju alakerras.. katto ja sano ettei oo hiivaa ja käytin sit sen jonku kuurin bakteeritasapainoon ja nyt sit helpotti mut vaan viikoks.. nyt taas tuntuu et haisee valkovuodolle tosi vahvasti. Ma lääkäri saa kyl kattoo et mitä se on kun en turhaa viittis lääkkeitä ostel...
Tänään oli kontrolli äitipolilla, vauvalla kaikki hyvin. Yöllisille järkyttäville kylkikivuillekkin löytyi syy, munuaisaltaan laajentuma. Kaikkea se tämä raskaus voikin teettää [emoji33]
Auts! Selkä kipeä... Huomaa heti että nyt kun on tullut mahaa/painoa niin rupee toi selkä kipuilla. Alaselkä siis erityisesti, onneksi huomenna on lääkäri niin pääsee vähän kyselemään jotain vinkkejä... Hirveesti ei viittis panadoliakaan napsia
Auts! Selkä kipeä... Huomaa heti että nyt kun on tullut mahaa/painoa niin rupee toi selkä kipuilla. Alaselkä siis erityisesti, onneksi huomenna on lääkäri niin pääsee vähän kyselemään jotain vinkkejä... Hirveesti ei viittis panadoliakaan napsia
M-inski. Se kipu on jotain aivan sietämätöntä ja joka yö se tulee. Ihan pelottaa jos sitä alkaa tulla päivisinkin. Toivotaan ettei tästä pahentuisi, muuten on edessä stentin laitto munuaistiehyeeseen. Paheniko sinulla tilanne/kivut raskauden edetessä?
Siis apua nuo suonikohjut alapäässä! En muista kirjoitinko tästä jo aiemmin. Katsoin tosiaan itse peilillä tuota alaosastoa ja järkytyin :D Ilmankos on tuntunut vähän erilaiselta. Kipuilua ei kyllä ole, ehkä joskus vähän pakottaa?