Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla noi harkkasupparit on ollu sellasia että maha kovettuu ihan yllättäen ja tunne on todella epämiellyttävä ihanku ois joku pahempiki ummetus :| ja se ei mee ohi vaan saattaa jatkua joku 15min

Närästys, tuo ihana vaiva. Ja siihen vauvanpotkut. En olisi halunnut nukkua....​

Mä epäilin hiivaa kun ainut oire on ihan hirveä haju alakerras.. katto ja sano ettei oo hiivaa ja käytin sit sen jonku kuurin bakteeritasapainoon ja nyt sit helpotti mut vaan viikoks.. nyt taas tuntuu et haisee valkovuodolle tosi vahvasti. Ma lääkäri saa kyl kattoo et mitä se on kun en turhaa viittis lääkkeitä ostel...

Täällä oli kans hajua ja lisääntynyttä valkovuotoa. Ehkä lievää kutinaakin. Lääkäri totesi hajun perusteella, että selkeä bakteerivaginoosi. Lähti antibiooteilla.

Auts! Oikea kylki on arka, liikkuminen ja varsinkin kumartaminen on tekee kipeää. Mietin että ylllä oli taas jamit että osuiko nyt kylkeen.

Nyt kun oon ollu oikeastaan vaan vapaalla, vähäisten kouluhommien ohessa, kylläpä vaan alkaa olemaan jo järkevämpi olo! Väsymys oli aiemmin kauhea, mutta nyt voisi sanoa välillä olevan jopa hyvä olla! Jos sitä ei lasketa että maha alkaa olla jo nyt(!) ihan kauheen kokonen ja kaikki ulkoiluvaatteet erityisesti ahdistaa :D Miten ihmeen isoksi sitä vielä kasvaa, kun kuitenkin vielä 3 kuukautta laskettuun aikaan, alkaa ihan pelottamaan..

Lapsi pitää hirmuista menoa mahassa, liikkeitä on kiva katsella ja tunnustella kun koko maha heiluu ja hytkyy :D Välillä ihan näkee kun jalka tai käsi työntyy vatsapeitteitä vasten, tää on kyllä ollu parasta raskaudessa tähän asti :)

Auts! Selkä kipeä... Huomaa heti että nyt kun on tullut mahaa/painoa niin rupee toi selkä kipuilla. Alaselkä siis erityisesti, onneksi huomenna on lääkäri niin pääsee vähän kyselemään jotain vinkkejä... Hirveesti ei viittis panadoliakaan napsia :(

Tänään oli kontrolli äitipolilla, vauvalla kaikki hyvin. Yöllisille järkyttäville kylkikivuillekkin löytyi syy, munuaisaltaan laajentuma. Kaikkea se tämä raskaus voikin teettää [emoji33]

Tänään oli kontrolli äitipolilla, vauvalla kaikki hyvin. Yöllisille järkyttäville kylkikivuillekkin löytyi syy, munuaisaltaan laajentuma. Kaikkea se tämä raskaus voikin teettää [emoji33]

Voimia. <3 tuo on ihan hirveä vaiva. Ja itseä ainakin se ultraaminen sattu. (Oli kuopuksesta laajentuma molemmin puolin) toivottavasti ei pahaksi mene.

M-inski. Se kipu on jotain aivan sietämätöntä ja joka yö se tulee. Ihan pelottaa jos sitä alkaa tulla päivisinkin. Toivotaan ettei tästä pahentuisi, muuten on edessä stentin laitto munuaistiehyeeseen. Paheniko sinulla tilanne/kivut raskauden edetessä?

Auts! Selkä kipeä... Huomaa heti että nyt kun on tullut mahaa/painoa niin rupee toi selkä kipuilla. Alaselkä siis erityisesti, onneksi huomenna on lääkäri niin pääsee vähän kyselemään jotain vinkkejä... Hirveesti ei viittis panadoliakaan napsia :(

Mulla kans alaselkä kipee. Aattelin mennä hakemaan tukivyön lainaan. Neuvolasta ehdottivat sitä.

Mulla myös alaselkä vaivaa. Ja eniten alkaa särkemään ja jomottamaan levossa (makuulla erityisesti). Tilasin jonkun halvan tukivyön ihan kokeeksi jos siitä olis apua.

Täälläkin alaselkä ja SI nivelet vaivaa. Joka yöksi joutuu ottamaan Panadolia että saa nukuttua. Ilman Panadolia herää aina sen puolen tunnin välein kipuun, ja on pakko vaihtaa asentoa :sad001

Voiko tukivyötä käyttää öisin, vai olisiko yöksi olemassa jotain muita apukeinoja tukemaan selkää ja niveliä? Mulle ei sellainen pitkä tyyny oikein sopinut, ahdisti jotenkin ja tuli kauhean kuuma sen vieressä.

Minulla on tullut närästys takaisin ja en voi enää syödä isoja annoksia mitään, tuntuu et yrjö lentää jos on yhtään täysi olo :/
Neuvolassa annettiin kantokielto. Eli joudun osan työtehtävistä jättämään työkavereille ja kaupassa käyntejä harkitsemaan. Perjantiana kannoin kahta kevyttä kauppakassia noin 500m niin alkoi tulemaan suppareita

M-inski. Se kipu on jotain aivan sietämätöntä ja joka yö se tulee. Ihan pelottaa jos sitä alkaa tulla päivisinkin. Toivotaan ettei tästä pahentuisi, muuten on edessä stentin laitto munuaistiehyeeseen. Paheniko sinulla tilanne/kivut raskauden edetessä?

Ei onneks. Mulla oli kipu kyllä ympärivuorokautista ja olin vuodepotilas silloin muutenkin. :( mulla oli kanssa tuo stentin laitto lähellä mut sillai onneks rauhottu ettei enää pahentunu ja siihen ei tarvinnut mennä.. raskauden jälkeen kyl monet kertaa ultraan et normalisoitu varmasti ja hyvin.

M-inski. Kyllä tämä tilanne hieman huolestuttaa, mutta onneksi vauvalla kuitenkin kaikki hyvin. Minulla on nyt menossa harjoittelu viimeistä viikkoa ja jos vielä selviäisin seuraavasta harkasta niin olis hyvä. Saapa nähdä, kyllä tämä on väsyttävää, kun öisin ei saa nukuttua kuin muutaman tunnin ja päivisin vaivaa nuo alakerran suonikohjut.

Siis apua nuo suonikohjut alapäässä! En muista kirjoitinko tästä jo aiemmin. Katsoin tosiaan itse peilillä tuota alaosastoa ja järkytyin :D Ilmankos on tuntunut vähän erilaiselta. Kipuilua ei kyllä ole, ehkä joskus vähän pakottaa?

Linella. Minulla kohjut aiheuttaa juuri tuota paineen tunnetta ja iltaa kohti kipu ja paine kasvaa vaan. Lääkäri sanoi, että valitettavasti tulevat pahenemaan raskauden edetessä ja vielä synnytyksen jälkeenkin, mutta sitten häviävät tai ainakin tyhjenevät. Päivän mittaan pitäisi päästä useasti makuuasentoon, jolloin paine helpottaisi. Pitkään jalkeilla olo ja kävely pahentavat tilannetta.

Siis apua nuo suonikohjut alapäässä! En muista kirjoitinko tästä jo aiemmin. Katsoin tosiaan itse peilillä tuota alaosastoa ja järkytyin :D Ilmankos on tuntunut vähän erilaiselta. Kipuilua ei kyllä ole, ehkä joskus vähän pakottaa?

Noi kohjut on kyl iha kamalia! Itellä ne kipeytyy jos pitkää istuu kovalla alustal tai nukkuu ilman et on tyyny jalkojen välissä. Neukkulääkäri oli kyl vastoin mun ajatusta sitä mieltä et selviin kyl näide kaa loppuun asti ja et hän ois nähny pahempaaki :O tiiä sit...

Takaisin