Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taas veti rauta mahan ihan ummelle. Jännä miten kaikilla kroppa toimii niin eri tavallaMulla oli kans ummetusta kunnes matalan hb:n takia piti alkaa syömään rautaa ja ilmeiseti tuo retafer on just sopivasti tasoittanut nyt mahan ettei enää ummeta :D
Nyt kun oon päässy niistä vuodoista ja bakteeriepätasapainosta eroon niin elämäni ensimmäinen hiivatulehdus taitaa olla täällä.. Ei se pissatulehduskaan oo, koska sen puoleen ei ole mitään ongelmaa. On kutinaa, kirvelyä, arkuutta ja sellaista epämääräistä ikävää oloa alakerrassa. Varma en oo kun ei oo koskaanaiemmin hiivaa ollut, mutta jospa lääkäri suostuisi sen verran mua huomenna kuuntelemaan vaikkei liitykään siihen seurattavaan asiaan.
Osaako joku kertoa oonko oikeilla jäljillä tai mitä muuta vois olla..?
Nyt kun oon päässy niistä vuodoista ja bakteeriepätasapainosta eroon niin elämäni ensimmäinen hiivatulehdus taitaa olla täällä.. Ei se pissatulehduskaan oo, koska sen puoleen ei ole mitään ongelmaa. On kutinaa, kirvelyä, arkuutta ja sellaista epämääräistä ikävää oloa alakerrassa. Varma en oo kun ei oo koskaanaiemmin hiivaa ollut, mutta jospa lääkäri suostuisi sen verran mua huomenna kuuntelemaan vaikkei liitykään siihen seurattavaan asiaan.
Osaako joku kertoa oonko oikeilla jäljillä tai mitä muuta vois olla..?
Saaramaria mulla oli töissä tuota samanlaista kipua jonkin aikaa, kun tarpeeksi pitkään oli yhtäjaksoisesti liikkeessä niin alkoi tuntumaan ja kun istui hetkeksi niin helpotti.
Päivän pohdinta: esikoisen raskaudessa harjotussupistukset oli sellaisia, etten tuntenut muuta kuin että maha oli kova kun sitä kädellä kokeili. Nyt taas eilenkin illalla sohvalla istuessa tunsin, että nyt tulee supistus, kokeilin mahaa joka ei ollut kova, mutta kovettui muutamissa sekunneissa tuon jälkeen. Ei ole kipua, mutta se sellainen tietty tunne kun tuntee sen supistuksen tulevan. Pohdin siis että onko nämäkin vielä harjoitussupistuksia ja oon vaan tietoisempi tuntemuksista nyt kun kyseessä on toinen raskaus..? :)
Kyllä ne oikeet supistukset sit erottaa ku ovat yleensä hyvinki kipeitä ja joutuu iha pysähtyy supistuksen ajaks.