Mulla joskus tuntuu, että happi loppuu tai että rasituksessa ei ihan happi riitä samalla tavalla kuin ennen. Normaalia sekin, kuten moni muukin :D
Mä vaan oon aatellut että on loppu raskauden oireita :D ei vielä olis tollaista :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla joskus tuntuu, että happi loppuu tai että rasituksessa ei ihan happi riitä samalla tavalla kuin ennen. Normaalia sekin, kuten moni muukin :D
Mulla iski viikonloppuna leffassa istuessa, ihmettelin kanssa et voiko se tosiaa nyt jo painaa keuhkoja? Ja mitä se on sit parin kk päästä jos nyt jo alkaa ahdistaa
Nuista alapään suonikohjuista vielä, niin kävin itse vielä näytillä lääkärissä kun ovat kuitenkin tuolla sisällä alapäässä ja sellaisia oudon näköisiä pallukoita. No niitä suonikohjujahan ne ovat, mutta lääkäri olisi pistänyt jo niiden takia sairauslomalle, koska paisuvat ja ovat kivuliaita, varsinkin pitkän seisomisen jälkeen. Sanoi myös, että päivän mittaan pitää useasti päästä makuulle. Onneksi nyt työnkuva taas vaihtui enemmän istumiseksi niin katsotaan jos tilanne vähän raihoittuisi. Kerrassaan ikävä vaiva [emoji30]
Mulla on iha mahdoton v*tutus ollut koko viikon. Jotku asiat kyrsii niin, et tekis mieli vaan parkua. Normaalisti oon aika tasalaatune ja silleen kylmähermonen, etten juur näytä muille pienempiä kiukunpuuskia, mut nyt on sellane et tekis mieli vaan parkua ja olla yksin. Mut siit huolimatta hakeudun ihmisten seuraan, et saan taas pahottaa mieleni keskenäni jostain. Oikee hävettää.
Mä oon ihan samanlainen kotona saatan paiskoa ovia/tavaroita kun kukaan ei oo näkemässä. En siis ikinä aiemmin oo tällä tavalla purkanu kiukkua. Turhauttaa
Ummetus
Millään ei meinaa vatsa toimia, vaikka vetelen luumusosetta, vettä, hedelmiä ihan kauheesti. Liikunkin mielestäni aika paljon, mut ei vaan putkisto pelitä