Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla joskus tuntuu, että happi loppuu tai että rasituksessa ei ihan happi riitä samalla tavalla kuin ennen. Normaalia sekin, kuten moni muukin :D

Mä vaan oon aatellut että on loppu raskauden oireita :D ei vielä olis tollaista :D :D

Mulla iski viikonloppuna leffassa istuessa, ihmettelin kanssa et voiko se tosiaa nyt jo painaa keuhkoja? Ja mitä se on sit parin kk päästä jos nyt jo alkaa ahdistaa :o

Näinpä.. Miten sitä kulkee mihkään kun istuminen ahdistaa :/

Eilen siivoilin vähän touhukkaammin ja alko supistaan :o Ei varsinaisesti tehny kipeetä mutta varsinkin alaselässä sellasta menkkakivun tyyppistä oli hetken aikaa, istuskelin sohvalla ja maha kovettu aina välillä. Hetken kun lepäili niin helpotti. Mulle ihan uus asia kun esikoisesta pysty tekeen mitä vaan eikä tuntunu koskaan missään. Nyt tuntuu jotenkin kovin aikaselta alkaa rv 24 rajottaan tekemisiään supistusten takia..

Mulla on kans jotain tuntemuksia välillä, en oikeen tiie onksne jotain venymiseen liittyvää, jokatapauksessa alkaa repimään tuolta alavatsan alueelta sivuilta. Ja kivuttomia supistuksia on myös, huomaan vaan välillä, et oonpas muuttu timmiks tosta vattanseutuvilta, mut eipä se timmiys oo onneks ollu pysyvä olotila :) aikaansaamaton olen..ja sokerit nousussa, plaah. Ärsyttää pistää itteensä nii isoi insuliinimääriä, mut tuntuu ettei reagoi...mut kai se on vaa tää vaihe, toivottavasti.

Onko nämä nyt niitä harjotussuppareita? Maha ollut kovana/pinkeänä jo parisen tuntia... Ei tee kipeää, mutta varsinkin kävellessä tuntuu vielä pinkeämmältä.

Eilen ja tänään töissä ollessa on tullut kanssa ilmeisesti noita harjotussuppareita. Olo hieman helpottui kun kävi istuskelemassa mut nytkin tuntuu et yhtään jos on pidempään jaloillaan niin rupee tuntumaan inhottavalle ja mahaan sattumaan....Sunnuntaina töissä vihloi ja sattui mahan alaosaan ja ihankuin kohdunsuuta olisi poltellut. Missä vaiheessa tästä kannattaisi huolestua? Mietin vain kun teen kuitenkin melko pitkiä työpäiviä ja seisaaltaan vielä......Esikoisen kohdalla ei ollut mitään tälläista niin nyt hieman mietityttää. Onneksi ensi viikolla oon lomalla ja pääsee neuvolaan kyselemään tarkemmin asiasta

Minulla oli näitä esikoisesta muistaakseni, mutta vasta viimeisillä viikoilla. Mietityttää tosiaan, kun tämä pinkeys siis vaan jatkuu eikä helpota ollenkaan välissä?

Voi ei! Just ehin miettii et oompa onnekas ku ei oo tullu suonikohjuja alapäähä, ni eikös semmosia jo 2 oo ilmaantunu! :/ ei oo kipeitä mut ikävän tuntusia ja koko alapää iha turvoksissa...prkl.. :O

Mulla kans ajoittain tuota mahan pinkeyttä/kovuutta... mutta ei tosiaankaan ole tietoa ovatko tuntemukset supisteluja vai jotain muuta kun esikoista myöskin odotan... :confused004

Nuista alapään suonikohjuista vielä, niin kävin itse vielä näytillä lääkärissä kun ovat kuitenkin tuolla sisällä alapäässä ja sellaisia oudon näköisiä pallukoita. No niitä suonikohjujahan ne ovat, mutta lääkäri olisi pistänyt jo niiden takia sairauslomalle, koska paisuvat ja ovat kivuliaita, varsinkin pitkän seisomisen jälkeen. Sanoi myös, että päivän mittaan pitää useasti päästä makuulle. Onneksi nyt työnkuva taas vaihtui enemmän istumiseksi niin katsotaan jos tilanne vähän raihoittuisi. Kerrassaan ikävä vaiva [emoji30]

Nuista alapään suonikohjuista vielä, niin kävin itse vielä näytillä lääkärissä kun ovat kuitenkin tuolla sisällä alapäässä ja sellaisia oudon näköisiä pallukoita. No niitä suonikohjujahan ne ovat, mutta lääkäri olisi pistänyt jo niiden takia sairauslomalle, koska paisuvat ja ovat kivuliaita, varsinkin pitkän seisomisen jälkeen. Sanoi myös, että päivän mittaan pitää useasti päästä makuulle. Onneksi nyt työnkuva taas vaihtui enemmän istumiseksi niin katsotaan jos tilanne vähän raihoittuisi. Kerrassaan ikävä vaiva [emoji30]

Mie oonki monta viikkoo ihmetelly et mikä mua särkee oikeesee nivusee aina aamusin ylös noustessa ni etten itteeni meinaa suoraks saaha ni tajusin et ne on noi suonikohjut! Säteilee aika kivasti. Ilmeisesti ku nukun jalat supussa kylellää ni jotenki jäävät puristuksiin. Sama homma jos paljo joutuu istumaa päivän mittaan.. iha pyllystä!

Mulla on iha mahdoton v*tutus ollut koko viikon. Jotku asiat kyrsii niin, et tekis mieli vaan parkua. Normaalisti oon aika tasalaatune ja silleen kylmähermonen, etten juur näytä muille pienempiä kiukunpuuskia, mut nyt on sellane et tekis mieli vaan parkua ja olla yksin. Mut siit huolimatta hakeudun ihmisten seuraan, et saan taas pahottaa mieleni keskenäni jostain. Oikee hävettää.

Mulla on iha mahdoton v*tutus ollut koko viikon. Jotku asiat kyrsii niin, et tekis mieli vaan parkua. Normaalisti oon aika tasalaatune ja silleen kylmähermonen, etten juur näytä muille pienempiä kiukunpuuskia, mut nyt on sellane et tekis mieli vaan parkua ja olla yksin. Mut siit huolimatta hakeudun ihmisten seuraan, et saan taas pahottaa mieleni keskenäni jostain. Oikee hävettää.

Mä oon ihan samanlainen :rolleyes: kotona saatan paiskoa ovia/tavaroita kun kukaan ei oo näkemässä. En siis ikinä aiemmin oo tällä tavalla purkanu kiukkua. Turhauttaa :confused:

Mä oon ihan samanlainen :rolleyes: kotona saatan paiskoa ovia/tavaroita kun kukaan ei oo näkemässä. En siis ikinä aiemmin oo tällä tavalla purkanu kiukkua. Turhauttaa :confused:

Minä en toistaseks oo alkanu paiskomaan mitään, lähinnä ennemminki on sellane vituttaa nii et lamaannun-fiilis :D

Semmoinen ärsyttävä vaiva on nyt ilmaantunut, kuin kylkikipu, joka herättää joka yö viiden maissa. Kipu on voimakas ja täyty aina nousta istumaan. Tympeetä, kun tahtoo väsy painaa päivällä.

Ummetus :smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002

Millään ei meinaa vatsa toimia, vaikka vetelen luumusosetta, vettä, hedelmiä ihan kauheesti. Liikunkin mielestäni aika paljon, mut ei vaan putkisto pelitä:BangHead

Oi hitto toi ummetus on kans ikävä.
Ennen raskautta mulla ei ollu hajuakaan mitä se vois olla kun paikat toimi välillä vähän liiankin hyvin.
Nyt on taas pari kertaa ollu ummetusta ja ei hemmetti sentään.

Joo toi ummetus on kyllä ärsyttävä vaiva välillä. Mullakin ennen raskautta melkein kellon tarkka vatsantoiminta. Nyt oikeen ahdistaa kun ei tiedä koska toimii ja sitte kun toimii niin olis heti mentävä, muuten ei tiedä tuleeko se enää ulos ollenkkaan. :D:D

Takaisin