Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yöunet meni. Ihan hillitön pistävä kipu lapaluiden kohdalla. Viime viikolla koko alaselkä oli kipeytynyt.

Mullakin pukamat tuli esikoisesta ja varmaan kuukausi sitten tulivat takasin. Aikoinaan ei edes auttanut mitkään hoidot, oli vaan kestettävä ja sitten ne hävisi suolen uumeniin.

Ja iho on ihan kamalan kuiva! Ihan hävettää käydä missään kun naama vaan hilseilee :D Rasvat ei auta, eikä kyllä tämä pakkanenkaan.

Pukamat on kyllä tympeä vaiva Täälläkin ajoittain vaivaa. Itsellä helpottaa oireet aina pitemmäksi aikaa kun ne ilmaantuu, niin työnnän ne takaisin. Ällöä, mutta näin oireet helpottaa aina pitemmäksi aikaa.

Mulla tuli pukamia viimeks vasta kun poika oli jo syntynyt. Ikäviä ovat mut omalla kohdalla ne lähti melko hyvin tiuhalla pesulla ja pukamavoiteella.

Jahas.. tänään sitten alkoikin särkemään paikkoja kunnolla.. joka ikistä niveltä ja liitosta tuntuu särkevän.. makas tai istui.. seisoessa ei niin paha, mutta sitten sattuu vielä enemmän kun istuu.. kipu johtuu todennäköisesti siitä kun lepuuttanut tämän viikon supistelun takia, ei mitenkään hyvä

Minulla oli niin kauhea pahoinvointi ensimmäisen puolikkaan, kun se helpotti, en oikein viitsi valittaa mistään enää... Kauhea väsymys jäi kyllä edelleen, ei tietoakaan mistään raskauden hehkusta tai energisestä puolivälistä :D Noo, jos nyt joskus vielä tuntisi olonsa normaaliksi ja elinvoimaiseksi, vaikka muutaman vuoden päästä..

Kadonnut, täällä kans hetkittäin. Se onneks menee ohi, jossai vaiheessa! Tässä parin päivän aikana ollu myös kerta/pari päivään pahoinvointia :O onko muilla ollu? Yleensä just kesken ruokailun humahtaa pahoinvoinnin aalto yli, vaikka ruoka ois mieluista. Tänää viimeks tuli paha olo kesken syönnin ja tuntu et pitää mennä oksentaa, mut meni äkkiä ohi.. lisäks saattaa iskeä yhtäkkiä vatsakramppi, iha supistuksen kaltainen ja tuntuu et iskee kauhee vessahätä, mut seki menee sit ohi vähä aja päästä! :O
On tää raskaana olo aina vaa yhtä myllerrystä mielessä ja kropassa :D

Mulla kans pahoinvointia ollu! Ihan puskista tulee sellanen olo, et voisin yrjötä kaaressa ja sit se taas menee ohi:eek:
Toivottavasti tää ahdistuski menis ohi tehokkaasti. Huono omatunto kun en jaksa esikoisen kanssa touhuta normaalisti :sad001

Suonikohju alapäässä[emoji33] onko kenelläkään kokemusta?

Jep. Tuli jokin aika sitten ja on aika epämukavaa. Eipä siihen taida mitään hoitoja olla. Ikävästi vaan tuntuu painetta alapäässä kun seisoo paljon tai yskii.

Agronomi. Onko sinulla kohju häpyhuulessa vai ihan sisällä emättimessä. Minulla on sisällä kolme pallukkaa. Ovat kyllä kipeitä ja paineen tunne on inhottava. Käyn huomenna vielä lääkärissä arvioimassa tilanteen, koska ovat niin kipeitä.

Hengenahdistus iskee autossa istuessa, voisiko jo nyt vaikuttaa näin hengitykseen kohdun/vauvan kasvu? Muuten ei ahdista

Meillä jos tää kakkonen syntyis samoilla viikoilla kun esikoinen niin tulis tasan 10 viikon päästä.:eek:
Toivon kuitenkin et saadaan 37+0 kasaan.
Nyt 25+6

Närästystä närästystä... Mutta ei oikein mistään kyllä halua valittaa enää, sen oksentelun jälkeen kaikki tuntuu suorastaan ihanalta :excited001

Hengenahdistus iskee autossa istuessa, voisiko jo nyt vaikuttaa näin hengitykseen kohdun/vauvan kasvu? Muuten ei ahdista

Mulla iski viikonloppuna leffassa istuessa, ihmettelin kanssa et voiko se tosiaa nyt jo painaa keuhkoja? Ja mitä se on sit parin kk päästä jos nyt jo alkaa ahdistaa :o

Mulla joskus tuntuu, että happi loppuu tai että rasituksessa ei ihan happi riitä samalla tavalla kuin ennen. Normaalia sekin, kuten moni muukin :D

Takaisin