Kiva vaiva rantautu tänne..
Mulla siis nyt tilanne se et kun makaa/ puolistuvassa asennossa on koko päivän niin on kivuton olo mut toki harkkasupparei tulee pitkin päivää.. ( välillä tiheästikkin)
Sit kun lähtee liikkeel ihan tai istuu kunnol pystyasennossa/ vie lapset hoitoo/ teen ruuan( istun ja vahdin ettei tuu yli kattiloista) saati sit jos menee iha riehumaan et tyhjentää astianpesukoneesta kupit ja lasit kaappiin ni alkaa kipeät supistukset. Vielä on onneks epäsäännöllisiä ja jotenkin läpi kestettäviä, mut nyt huomasin et mulla istukanalue kipeytyy supistuksista. Tänään tullu 5 harkkasupistusta ja 3 kivuliasta supistusta ja nyt on jo istukka arka.. vauva liikkuu suht paljon kun söin hetki sitten ja ne potkut istukkaan oikee sattuu... (istukka etuseinässä ja oletan et se on istukan alue mikä kipuilee kun on niin selvä alue kiville ja potkut vaimeampia siihen ja kipeempiä..) hankala selittää tota tunnetta..
Nyt sit ootan lääkärin puhelua koska mulla saikku loppu pe ja olis kiva tietää tarviiko tää vaiva jotenki tarkistaa.. (yhtään ei kiinnostas lähtee Jyväskylään synnärille tarkistusultraan. ) (synnäri siis tekee täällä päivystykselliset ultrat eli odotusajat on joko 5min tai 8h)