Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli edellispäivänä, ei meinannu men ohitte. Laitoin matalien verenpaineiden syyks... mul on nyt alkanu kutisemaa vatsanahka, oon kraapinu ihan punaseks.

Huhhuh... Justiinsa ku tänne kirjotin siitä pyörrytyksestä niin tänään töissä olin asiakkaan kanssa kauppakeskuksessa kiertelemässä... Sumeni ihan yhtäkkiä näkö ja alko huippaamaan, oli pakko juosta kaupasta istumaan ulkopuolelle penkille :( Oli tosi inhottavaa, mutta heti kun hetken istu niin helpotti eikä tullu enää uudestaan - onneks!

Mä kans kutisen mahasta ja alaselästä:wideyed:.... kai liittyy jotenki ihon venymiseen tjtn....

Mä kans kutisen mahasta ja alaselästä:wideyed:.... kai liittyy jotenki ihon venymiseen tjtn....

Mulla ihan sama. Alaselkä enemmän mut myös maha kutiaa. Mulla on toi sektioarpi tossa viä että sekin varmaan lisää kutinaa kun kiristää.

Täälläkin maha kutiaa! Varmaan nahka riutuu, kun joutuu venymään.

Kamalia unia oon ruvennu näkemään. Kaikenlaisia zombi - painajaisia :wideyed::grin

Unia täälläki, mut ei onneks zombiunia. Viimeyönä olin kaverin kahvilassa jonottamassa kahvia ja mun kaveri itki siel tiskin toisella puolella ku oli niin onnellinen, ku on paljon asiakkaita. Jono ei siis sen takia liikkunu ku toi itkeävollotti. Sitö edellisenö yönö koitin koko yön ottaa asiakkaalta yhtö pikanäytettö enkö saanu veritippaa tulemaan sormenpäähän, en millään.. sisällöllisesti ei mitää kovin kaksisia unia, mut muistan ne tosi vahvasti ihan yksityiskohtia myöten. :)

Täällä noita painajaisia.. viime yön juoksin karkuun tarkka-ampujaa Joensuun keskustassa,jossa olin siis käymässä jostai syystä :D Sain koko aja korvanappiin ohjeita millo liikkua ja minne ja mite pitkiä matkoja kerrallaa väkijoukossa etten jää tähtäimeen ja kuole :D ihana uni..

Minulla on ollut huimausta ja pyörryttämistä alusta asti. Varsinkin jos tekee äkkiliikkeitä niin rupee päässä pyörimään.
Lisäksi on tullut yölliset jalkakrampit/suonenvedot :mad: niitä ei tule joka yö vaan aina työvuoron jälkeen( olen siis ravintola-alalla säännöllisen epäsäännöllisissä vuoroissa). Viime yönä heräsin tämän vaivan takia 4 kertaa ja edelleen on jalka kipeä....
Uusimpana on tullut pakarakipu, tai onko se sit issiaskipu.....

Mua on kanssa yölliset jalkakrampit vaivannu. Samaa vaivaa oli joskus teini-iässä paljon. Mangnesium vois auttaa. En oo vielä kokeilllu. Saahan sitä käyttää raskaana? Myös ns. levottomat jalat vaivaa iltaisin välillä.

Raskaushormonien vaikutus hiuksiin voi olla kuulemma tuollainen, että suorat hiukset kihartuu ja päinvastoin. :D

Mullakin vatsa kutiaa, koko ajan pitää rasvata.
Ja viime yönä ei saanu kunnolla nukuttua kun lonkkia kolotti. Mikään asento ei ollut hyvä. Ja kun kerran oli herännyt niin eihän se uni enää tullut.

Joo siis äitini on kampaaja ja on sanonut että toisilla ei esimerkiksi permanentti onnistu raskausaikana, koska hiukset ei vaan kiharru.

Mua on kanssa yölliset jalkakrampit vaivannu. Samaa vaivaa oli joskus teini-iässä paljon. Mangnesium vois auttaa. En oo vielä kokeilllu. Saahan sitä käyttää raskaana? Myös ns. levottomat jalat vaivaa iltaisin välillä.
Magnesium auttaa ainakin mulla sekä kramppeihin että levottomiin jalkoihin. Viime raskaudessa mun lääkäri kehoitti ottamaan magnesiumia näihin vaivoihin.

Niin ja vaikuttaa hiusten värjäystuloksiin joillakin.. esim mulla ei vaalennus enää toimi ja tulee keltainen(parturi värjäsi) onneksi sai taitto värillä pois..

Kävin apteekista hakemassa magnesiumia mutta siinäkin on tietyt rajoitukset kuinka paljon saa syödä. Mulle löytyi sitten joku valmiste mitä voin ottaa vitamiinien lisäksi puolikkaan päivässä/6krt viikossa jotta ei suositus ylity

Takaisin