Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin radi löytyi jo viikolla 14, paastoarvo kärähti. Kotimittauksissa kaikki arvot olleet koko ajan Ok ja voin syödä onneksi aikalailla normaalisti.

Närästys, onneksi vielä ei ole tullut vieraaksi mutta kuten joku sanoi kokeilkaa manteleita, itsellä auttaa!

Ja lopuksi vali vali, nyt olisi se energinen keskiraskaus vai mitä. Kaikkea muuta, väsyttää koko ajan niin että hyvä että töissä jaksaa käydä...

Ja lopuksi vali vali, nyt olisi se energinen keskiraskaus vai mitä. Kaikkea muuta, väsyttää koko ajan niin että hyvä että töissä jaksaa käydä...

Oon kans ihmetelly missä mun keskiraskauden energiat on, oon aivan loppu koko ajan!

Mulla alkaa olla tuo lantion ja alapään seutu ihan kypsää kauraa työpäivien jälkeen. Jomottaa, vihloo, särkee...koko alapää tuntuu ihan turvonneelta, alaselkä kipuilee, mutta siltikin kaikesta jomotuksesta huolimatta mä oon viikon verran nyt nukkunu yöni tosi hyvin!! Kummallista, ei oo tarvinnu juurikaan edes vessaan nousta yöllä.

Täälläki lisääntyvässä määrin vatsasärkyjä ja vihlasuja. Aamulla on hankala suoristaa itteesä ku nukkunu kippurassa ni ylös noustessa oik. Nivusta/häpyluun seutuu vihloo ni ettei kärsi hetkeen askelta ottaa.. kipeitä suppareitaki alkanu taas tulee ku enemmä touhuu, saa varata neukkulääkärille ylim.aikaa :/

Mulla alkaa olla tuo lantion ja alapään seutu ihan kypsää kauraa työpäivien jälkeen. Jomottaa, vihloo, särkee...koko alapää tuntuu ihan turvonneelta, alaselkä kipuilee, mutta siltikin kaikesta jomotuksesta huolimatta mä oon viikon verran nyt nukkunu yöni tosi hyvin!! Kummallista, ei oo tarvinnu juurikaan edes vessaan nousta yöllä.

Mulla kans työpäivän jälkeen aina samanlainen tunne tuolla alhaalla. Ja en minäkään herää enää vessaan yöllä, em tiiä miks...

Musta on nyt vasta tullu hormonihirviö... :android:räjähdän pienistä asioista. Ja se ärsyttää eniten kun mies vielä sanoo että nyt et kyllä ole omaitsesi plaaaplaa..

Pieni aloittaa potkimisen aina myöhään illalla... oikein iltavirkku vissiin tulossa. :woot:

Mulla kans työpäivän jälkeen aina samanlainen tunne tuolla alhaalla. Ja en minäkään herää enää vessaan yöllä, em tiiä miks...

Ja munnon vessassaramppaamiset vähentyny muutenkin, iha päiväsajaltakin.

Nyt on ollu viikon ajan paha maku suussa, siis sellane vieras maku, en osaa paremmin sanoa et mikä vois aiheuttaa. Vaikka söis purukumia ni aina se paha maku puskee josainkohtii ylitte...voi tietty ol jotain muutaki ku raskausoiretta :)

[QUOTE="Marmalade, post: 2945233, member: 102851" lopuksi vali vali, nyt olisi se energinen keskiraskaus vai mitä. Kaikkea muuta, väsyttää koko ajan niin että hyvä että töissä jaksaa käydä...[/QUOTE]

Huomannut saman. Meillä on koira porukassa tulossa useammalla lapsi tähän kevääseen/kesään. Yhden olen jo laittanut FB ettei päivityksiä näkyisi, ärsyttävää kun jotkut pystyy liikkumaan ja laittavat kaikki syke jutut. Itse on aivan naatti työpäivän jälkeen. Töissä huomannut ettei kovin korotella eikä lattialta pääse ylös helposti. Ja nopeita liikkeitä välttää, mikä välillä unohtuu kun lasten kanssa työskentelee.

Täällä on todentuntuset painajaiset ja puhuminen palannu. Eipä tunnu aamusella ihan täydellisen pirteältä.. :wideyed:

Onko muilla huimausta?

Yhden kerran töissä tullut ja nyt kun olin suihkussa, tuntui että maailma häviää.

Onko muilla huimausta?

Yhden kerran töissä tullut ja nyt kun olin suihkussa, tuntui että maailma häviää.

Mulla on sillon tällön mutta aika lievää huimausta.
Mulla on alhaiset paineet ja hemoglobiini oli sillon alkuraskaudessa 128 et en tiiä onko laskenut.

Huhhuh kokopäivän on ollut vatsa jotenkin oidon kipeä ja pingottuneen tuntuinen. Kipu ei ole mitenkään kovaa, lähinnä epämiellyttävää. Sitä tunnetta en osaa oikein kuvailla... Ihan kun olis paljon ilmaa mahassa... Varsinkin liikkuessa mutta sitten kun rentoutuu makaamaan niin ei kipuilua. Onko muilla ollu tällästä?

Huhhuh kokopäivän on ollut vatsa jotenkin oidon kipeä ja pingottuneen tuntuinen. Kipu ei ole mitenkään kovaa, lähinnä epämiellyttävää. Sitä tunnetta en osaa oikein kuvailla... Ihan kun olis paljon ilmaa mahassa... Varsinkin liikkuessa mutta sitten kun rentoutuu makaamaan niin ei kipuilua. Onko muilla ollu tällästä?

Mulla ollut samaa joinakin päivinä...inhottava tunne kyllä.:arghh:

sisinblack mulla on samanlaista ollu. Viikonloppuna jo ihan kevyellä kävelylenkillä alkoi ja helppas vasta kun kävin maate. Ja yöllä muutaman kerran heränny samanlaiseen ja helpottanut kun on kylkeä vaihtanu. Osan olen laittanut ummetuksee piikkiin, mutta nuo yölliset ainakin taitaa olla jotain harkka supistuksia.

Tiitu90, mulla on ajoittain. Oon toki sairaslomalla kipeiden supistusten vuoksi, et taitaa mulla olla suppareista johtuvaa. Mut onneks sulla on lieviä, mulla on aika pirun tuskallista välillä kun särkee niin paljon vatsan seutua...

Mua huimas tänään työmatkalla oikein kovaa ja sen jälkeen on ollut vähän höperö olo. Onko muilla ollut huimausta?

Mua huimas tänään työmatkalla oikein kovaa ja sen jälkeen on ollut vähän höperö olo. Onko muilla ollut huimausta?

Mulla tulee huimausta oikeastaan aina jos oon jossain sisätiloissa ja seison pidemmän aikaa... Varsinkin jos on 'tunkkanen' ilma ja paljon ihmisiä (pahimpia kirpparit!) Ulkona ei tuu ikinä.

Mulla tuli toi huimaus ulkona, tuntu et maa tulee vastaan. Ja kuulemma töissä näytin kasvoista siltä että kaikki ei ollut hyvin. Soitin neuvolaan ja sieltä tuli ohjeeks mulle et mene kotiin lepäämään. Ja huomenna mulla on sitten neuvolaan aika.

Takaisin