Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös samaa että ruokahalu nyt vasta kasvanu ja väsymys myös tullu. Päikkärit vaatii melkein joka päivä.
Onko muilla välillä häntäluu jotenkin arka??

Muokattu viimeksi:
Mulla myös samaa että ruokahalu nyt vasta kasvanu ja väsymys myös tullu. Päikkärit vaatii melkein joka päivä.
Onko muilla välillä häntäluu jotenkin arka??
Mulla on häntäluu välillä arka. Johtuu mulla ainakin paljosta istumisesta ja huilaamisesta. Ennenkin ollut noita ongelmia häntäluun kanssa, joskus meni tulehdus jopa niin pahaksi, että harkitsin leikkausta. Onneksi siihen ei sitten kuitenkaan tarvinnut ryhtyä, kun riskit on aika ikävät. Kortisonia siihen voi vissiin myös saada...

Kohtu painaa rakkoa? Ainakin sellainen tunne ois. Menee päivät maatessa tai töissäkin istun pehmeällä sohvalla (ja luen kirjoja). Alkuviikosta kärsin hiivatulehduksesta.

Minulla on nyt parina päivänä ollut semmoista terävää ja pistävää kipua jossain tuolla ylhäällä emättimessä, kohdunsuun tienoilla ja ihan alhaalla vatsalla. Tuntuu eniten kun nousee esim istuma-asennosta ylös, jolloin tuntuu ettei voi heti suoristaa itseensä kun niin sattuu. Sukkapuikkokipuja vai mitä lie. Onko muilla ollut? Rv 19+3

Mulla ollut noita "sukkapuikkokipuja" aina välillä. Inhottavia mutta onneksi kestää vain hetken.
Kyselin siitä kans neuvolassakin mutta ihan normaalia on heidänkin mukaansa.

Nyt on ruvennut tällä viikolla kävelylenkit vaikeutumaan, tänä aamuna vaan puolen tunnin lenkki ja kesken kävelyn alko taas tuntumaan että maha repeää sivuilta. Kun päästiin kotipihalle, niin alavatsaan tuli niin kova pisto että meinas lähtee jalat alta! Onkohan nää nyt vaan liitoskipuja, vähän huolettaa. Salilla ja joogassa ei mitään, vaan kävelyllä.. Onko muilla ollu tällasta? :eek:

Mulla kans noita kipupiikkejä kävellessä ja nyt on alkanut selkäkin enemmän särkemään :dead:

Lisäks ihmeellinen apaattinen fiilis vaivaa. Ei oikeen mikään tunnu miltään ja haluaisin vaan olla yksinäni :sorry:

Mulla kans noita kipupiikkejä kävellessä ja nyt on alkanut selkäkin enemmän särkemään :dead:

Lisäks ihmeellinen apaattinen fiilis vaivaa. Ei oikeen mikään tunnu miltään ja haluaisin vaan olla yksinäni :sorry:

Mulla kans. En jaksa ihmisiä ja haluaisin olla vaan yksin

Mulla ei oo kävellessä tullut mitään, mut ratsastaessa alkoi jo pari viikkoa sitten tuntumaan vatsalla. Nyt oon melkeen pääasiassa enää kävellyt hevosten kanssa, tänään tosin alastullessa alkoi liitoskivut ja kestivätkin jonkunaikaa, joten taitaa olla aika jättää ratsastukset muille. Edelleen aika oireetonta noin niinkun muuten. Sokerit heittelee aika tavalla, en oikeen tiie milleen pitäs lääkitä, mut onneks keskiviikkona pääsen taas diabeteslääkärille niin saan ihmetellä oikeen ääneen asioita. SI-nivelet kipeytyy herkemmin, sen oon huomannu.
Edelleenkään vatsasta ei huomaa, että täällä varrotaan lasta. Samoilla vaatteilla mennään edelleen!

N Ä R Ä S T Y S! Ai että onkin inhottavaa :( Mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollut ja nyt sitten... Kurkussa polttaa! Onko tähän mitään kotikonsteja hoitaa?

Mistä tämä häntäluukipu johtuu?? Venyykö paikat jotenki vai täh?? Ärsyttäväää.
Viim yönä särki myös alaselkää.. nytkö nämä selkäkivut jo alkaa...
Repii kamalasti kun nousee istumasta ylös.

Muokattu viimeksi:
Häntäluun kipu on iha normaalii raskaana,liittyy paikkojen venymiseen.. mul viime yönä alko lonkkien pakotus, usein sai kylkee kääntää ku särki ni hirveesti, kiva ku alko tää jo näil viikoil ...

Närästystä oli myös itsellä viime raskaudessa muuten ei kiusaa yhtään mulla autto rennie ja jos juo maitoo se oli hyvä apu itsellä.

Onko joku käynyt sokerirasitetestissä? Mut laitettiin näin akaisina, koska oli syytä epäillä. Tulokset tuli ja huomenna lopullinen tulos...

Onko joku käynyt sokerirasitetestissä? Mut laitettiin näin akaisina, koska oli syytä epäillä. Tulokset tuli ja huomenna lopullinen tulos...

Mä kävin jo viikolla rv 14.. lopulliset tulokset oli samat kuin ne mitkä tuli heti samana päivänä..

Olin kans sokerirasituksessa rv16.
Neuvolantäti meinas et ei ehkä tarttis mennä toista kertaa kun tulokset nii hyvät. Mut kysyy viä lääkärin mielipidettä.

Tarkoitan siis huomenna lopullisella tuloksella, että neuvolasta tulee soitto. Itselläni tää alku meni myöhäiseksi kun ollut kipinä tässä välissä.

Radi löyty rv13 onneks löyty niin ei tarvi men uusiks. :D ( mulla ei sokerit nouse vaikka syön mitä vaan. :) lähinnä ongelma saada pidettyä ylhäällä.

Takaisin