Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla ongelmia ihon kanssa? Naama kukkii ihan hulluna ja finniä paukkaa jatkuvalla syötöllä.... :banghead:

Ihan tavallisesti oon syönyt, ainoastaan enemmän appelsiineja. Harmittaa, ku aina ollu suht siloposkinen ja nyt muistutan lähinnä teini-ikäistä :shifty:

Onko muilla ongelmia ihon kanssa? Naama kukkii ihan hulluna ja finniä paukkaa jatkuvalla syötöllä.... :banghead:

Ihan tavallisesti oon syönyt, ainoastaan enemmän appelsiineja. Harmittaa, ku aina ollu suht siloposkinen ja nyt muistutan lähinnä teini-ikäistä :shifty:

Mulla ei tuota ongelmaa oo, mut iho on superkuiva! Mikään ei tunnu auttavan ihon kuivuuteen

Meinasin just sanoo kans että finnejä ei oo/tuu normaalia enempää mutta iho kuivuu ihan järkyttävästi! Eikä viime raskaudessa ollu tätä(kään).

Mulla on joka toinen aamu 2-3 finnin rypäs vasemman sieraimen päällä, siis sellasia pinnallisia et ei jää jälkee eikä satu ku pyyhkäsee pois :)

Mullakin kuivuu ihan järkyttävästi, atoopikko toki olen, mutta en muista että koskaan olisin sääriäni haavoille asti raapinu kuivuuden takia ja mikään ei tunnu kosteuttavan tarpeeks.. Naama kukki alussa ja kukkisi varmaan vieläkin, mutta ostin apteekista La Roche-Posay Effaclar puhdistusgeeliä ja se kyllä toimii hyvin, suosittelen! Todella riittoisa pullo, ostettu rv5 ja vieläkin yli puolet jäljellä, joten luulisi riittävän koko raskaudeksi yksi puteli :)

Kiitoa Taikatalvi, käynkin tuota hakemassa. Oon siis myöskin atoopikko, tosin ongelmaa yleensä vain kämmenissä. Ehkäpä iho onkin liian kuiva ja siksi finneillä oireilee.. Ei oo aiemmin ollut ongelmia naaman kanssa:arghh:

Mulla kans iho kuiva normaalistikin. Nyt kuitenkin naamasta huomaa et on kuivempi ja näppyjä on kans tullu. Ei oo ihan finnejä mut sellasia pieniä näppyjä.

Täällä kans tosi kuiva iho. Vaikka kuinka läträän öljyillä ja rasvoilla, ni ei tunnu auttavan.

Onko täällä muita ihmisapinoita? Vertailin rehottavia käsikarvojani miehen käsiin ja pakko tuumata et mulla on pidemmät ja tuuheammat karvat vaikkei tuo ole mitenkään karvaton kaveri :laughing002 Noloa...

Mulla tietyt kohdat kasvoista kuivuu. Esim otsa ihan keskeltä niin että kolmevuotias tuijotti sitä nukkumaanmennessä kulmat kurtussa. :D
Mulla ihan sama homma! Otsa on keskeltä aivan rutikuiva, ja jos vähänkin siihen joku osuu niin hilseilee pois. Rasvana ostin käyttöön taas Clarinsin kuivan ihon voiteen. Ennen aina auttanut kuivakausina. Nyt tässä toki on raskaus mukana, joten jää nähtäväksi onko apua...

Ja karvoituksesta vielä... Viime raskaudessa muistutin myös ihmisapinaa. Jalkakarvatkin oli sellaisia mustia jouhia, ja karvat kasvoi ihan päivässä parissa. Nyt ei oikeastaan karva kasva. Tuntuu kasvu jopa hidastuneen tavallisesta, outoa...

Mikähä mä oon ku mulla on 1 paksu musta karva mahas :grin

Muokattu viimeksi:
Mulla on ollu iho todella hyvä koko raskauden ajan, karvoituksessakaan en oo huomannu mitään paitsi että navan seuduille oli tullut yhessä vaiheessa paljon tummia karvoja (äkkiä nypin pois :D)
Unet on ollu nyt TODELLA levottomia ja outoja. Jokaisessa unessa oon jo synnyttäny ja meen vauvan kanssa jossain :D

Onko muilla tätä että välillä raskas hengittää ???
Mahan ei kyllä luulisi aiheuttavan kun on niin olematon vielä.
Kai johtuu minulla kilpirauhasen vajaatoiminnasta jos ei kuulu normaaleihin raskausoireisiin..?

Takaisin