Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Supistelu jatkuu.. epäsäännöllisen mut ei kyl harkkasupistuksia ole.. saikkua nyt 2.2 asti ja pitää sit hakee lisää...

Te jotka käytätte magnesiumia ummetukseen, niin millaisella annoksella?
Mulla ainakin monivitamiinit, joissa magnesiumia 180mg + magnesium 375mg+B6.

Mulla tulee siis yhteensä 555mg/päivä. Hyvin on auttanut!

En tiä onko tää oire mutta mulla heittelee mielialat.
Jossain välissä kaikki on kivaa ja ihanaa ja puolen tunnin päästä mietin että oliko tää virhe hommata toinen lapsi.
Toisinaan hermot kestää paremmin ja hetken päästä ei löydy pinnaa yhtään.
Mietin jo tossa et olis varmaan muulle perheelle parempi jos asuisin muualla.:(

Jossain välissä kaikki on kivaa ja ihanaa ja puolen tunnin päästä mietin että oliko tää virhe hommata toinen lapsi.
No ne on vaan ne hormonit!!! Kukaan muu teidän perheessä ei varmasti koe tilannetta tai sinua noin, päin vastoin. Kaikki on hyvin, älä huoli! :hug013

Mulla ainakin monivitamiinit, joissa magnesiumia 180mg + magnesium 375mg+B6.

Mulla tulee siis yhteensä 555mg/päivä. Hyvin on auttanut!

Monivitamiinissa kans tuo 180mg mutta illalla otin vain 120mg lisäksi, eli näitä uskaltaisin ottaa kaksi ?että saisin mahaa pyörimään xD .

Minä ainakin oon uskaltanut!! Magnesium on mineraali, ei varsinainen vitamiini, jonka tarve raskauden aikana kasvaa muutenkin. Magnesium on myös vesiliukoinen, joten ylimääräinen poistuu pissan mukana, ainut haitta suurista määristää taitaa olla juurikin vatsan liiallinen löystyminen. Meidän tapauksessa vaikutus on juurikin se haettu.

Ja vielä magnesiumista. MagnesiumOKSIDI-muodossa on nimenomaan ummetukseen hyvä, ei niinkään sitraatti.

Microlax auttaa jos ei omat voimat riitä :D Oon koittanut vaikka mitä ummetukseen, mutta ei ole mistään ollut apua. Nyt on visiblin käytössä, mutta yhtä tyhjän kanssa. Koko iän ollut vähän tätä ongelmaa, joten en jaksa murehtia. Aina on jotenkin ulos tullut, vaikka olo onkin tukala.

Illalla oli ihan HIRVEE ylävatsa kipu. En tiiä mitä oli. En voinut istua, kun puristus pahensi. Ei ollut närästystä, sen tunnistan. Vielä aamulla herätessäkin oli samaa joten otin lopulta särkylääkkeen ja menin takas nukkumaan. Työntääkö tuo kohtu suoliston ja muut elimet niin tiukalle että aineenvaihdunta hidastuu sen verran et pakko alkaa syödä miniannoksia? Hirveä olo oli. Nyt ei enää. Oon tänään uskaltanu syödä vaan tosi pieniä määriä mitään kun pelottaa että tulee taas. Ja koko ajan sit on nälkä

Microlax auttaa jos ei omat voimat riitä :D Oon koittanut vaikka mitä ummetukseen, mutta ei ole mistään ollut apua. Nyt on visiblin käytössä, mutta yhtä tyhjän kanssa. Koko iän ollut vähän tätä ongelmaa, joten en jaksa murehtia. Aina on jotenkin ulos tullut, vaikka olo onkin tukala.

Noi laksatiivit ei ymmärtääkseni oo kauheen hyvää suoliston omalle toiminnalle usein käytettynä, varsinkaan peräruiskeet. Laiskistaa omaa suoliston toimintaa jaa poistaa suoliston hyviä ja huonoja mikrobeja. Mut tietysti jos muu ei auta niin pakkohan sitä sit on käyttää.

Mäkin yritän mahdollisimman pitkään välttää nuo Microlaxit ja muut :/ Pegorion maistu aivan kauhealta, sain kuurin alas ja hetken helpotti kyllä sillä.. Visiblin ja muut mulla pois laskuista, koska en pysty nielemään niitä :) Mä normaalisti löysällä ja heti kun rupee ummettaa käyn todella kipeäksi..

Mullakin samat fiilikset. Tiedostan että ne on hormonit jotka tän tekee, mutta suoraan sanottuna vituttaa olla tämmöinen kun ei ole yhtään oma itsensä.

Mullakin samat fiilikset. Tiedostan että ne on hormonit jotka tän tekee, mutta suoraan sanottuna vituttaa olla tämmöinen kun ei ole yhtään oma itsensä.

Samoin täällä! Saan välillä hysteerisiä "kohtauksia" eri asioihin liittyen, mm ahdistusta siitä, miten vauva mahtuu meille kotiin, kun on niin pienet tilat.. Viikko sitten aloin itkemään, kun jauheliha oli mennyt jääkaapissa vanhaksi [emoji23]

Tosi jees [emoji58]

Samaa täällä! Hormoonit jyllää näköjää hurjana, pitää koittaa vaa kestää itteesä, kyl tää ohi menee. Voimia! <3

Olin eilen kilpirauhas kokeissa kun ollut välillä tätä hengen ahdistusta ja pulssi korkealla. Tänään sain tuloksen joka oli tsh 0,10..... tämä hoitajan mukaan matala.. mutta totesi että raskaus voi alentaa arvoa...Lääkäriä konsultoi ensi viikolla pitääkö aloittaa thyroxin lääkitys... Nyt pelkään että matalasta kilppari arvosta johtuen on sikiölle tullut jo jotain haittaa:sad001 Onko muilla vastaavaa?

Muokattu viimeksi:
Mäkin yritän mahdollisimman pitkään välttää nuo Microlaxit ja muut :/ Pegorion maistu aivan kauhealta, sain kuurin alas ja hetken helpotti kyllä sillä.. Visiblin ja muut mulla pois laskuista, koska en pysty nielemään niitä :) Mä normaalisti löysällä ja heti kun rupee ummettaa käyn todella kipeäksi..

Ton pegorionin voi otta muunki ku veen kaa, jos menis paremmi alas :)

Olin eilen kilpirauhas kokeissa kun ollut välillä tätä hengen ahdistusta ja pulssi korkealla. Tänään sain tuloksen joka oli tsh 0,10..... tämä hoitajan mukaan matala.. mutta totesi että raskaus voi alentaa arvoa...Lääkäriä konsultoi ensi viikolla pitääkö aloittaa thyroxin lääkitys... Nyt pelkään että matalasta kilppari arvosta johtuen on sikiölle tullut jo jotain haittaa:sad001 Onko muilla vastaavaa?

Mulla oli esikoisesta raskaudenaikainen kilpparin vajaatoiminta, johon popsin tyroksiinia ja arvoja kontrolloitiin raskauden ja sen jälkeenkin vielä tarkasti. Raskauden jälkeen ei enää tarvinnut syödä eikä tässä raskaudessa oo ollu samaa ongelmaa.

Mulla se huomattiin esikoisesta muistaakseni rv18 aikoihin, kun otettiin hurjan väsymyksen takia arvot varuiksi. Ei sanottu, että siitä olisi ollut haittaa sikiölle, mut hyvä saada arvot kuntoon. Tsemppihalaus :love2

Monivitamiinissa kans tuo 180mg mutta illalla otin vain 120mg lisäksi, eli näitä uskaltaisin ottaa kaksi ?että saisin mahaa pyörimään xD .

Mulla myös monivitamiinissa 180mg ja magnesiumtableteissa 350mg ja oon nyt kolmena iltana ottanu yhden tabletin ja tänä aamuna vatsa toimi suht normaalisti heti aamupalan jälkeen. Jee!! Elämän pieniä iloja :D

Takaisin