Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ainakin monivitamiinit, joissa magnesiumia 180mg + magnesium 375mg+B6.Te jotka käytätte magnesiumia ummetukseen, niin millaisella annoksella?
No ne on vaan ne hormonit!!! Kukaan muu teidän perheessä ei varmasti koe tilannetta tai sinua noin, päin vastoin. Kaikki on hyvin, älä huoli!En tiä onko tää oire mutta mulla heittelee mielialat.
Jossain välissä kaikki on kivaa ja ihanaa ja puolen tunnin päästä mietin että oliko tää virhe hommata toinen lapsi.
Toisinaan hermot kestää paremmin ja hetken päästä ei löydy pinnaa yhtään.
Mietin jo tossa et olis varmaan muulle perheelle parempi jos asuisin muualla.
Mulla ainakin monivitamiinit, joissa magnesiumia 180mg + magnesium 375mg+B6.
Mulla tulee siis yhteensä 555mg/päivä. Hyvin on auttanut!
Microlax auttaa jos ei omat voimat riitä :D Oon koittanut vaikka mitä ummetukseen, mutta ei ole mistään ollut apua. Nyt on visiblin käytössä, mutta yhtä tyhjän kanssa. Koko iän ollut vähän tätä ongelmaa, joten en jaksa murehtia. Aina on jotenkin ulos tullut, vaikka olo onkin tukala.
En tiä onko tää oire mutta mulla heittelee mielialat.
Jossain välissä kaikki on kivaa ja ihanaa ja puolen tunnin päästä mietin että oliko tää virhe hommata toinen lapsi.
Mullakin samat fiilikset. Tiedostan että ne on hormonit jotka tän tekee, mutta suoraan sanottuna vituttaa olla tämmöinen kun ei ole yhtään oma itsensä.
En tiä onko tää oire mutta mulla heittelee mielialat.
Mäkin yritän mahdollisimman pitkään välttää nuo Microlaxit ja muut :/ Pegorion maistu aivan kauhealta, sain kuurin alas ja hetken helpotti kyllä sillä.. Visiblin ja muut mulla pois laskuista, koska en pysty nielemään niitä :) Mä normaalisti löysällä ja heti kun rupee ummettaa käyn todella kipeäksi..
Ton pegorionin voi otta muunki ku veen kaa, jos menis paremmi alas :)
Olin eilen kilpirauhas kokeissa kun ollut välillä tätä hengen ahdistusta ja pulssi korkealla. Tänään sain tuloksen joka oli tsh 0,10..... tämä hoitajan mukaan matala.. mutta totesi että raskaus voi alentaa arvoa...Lääkäriä konsultoi ensi viikolla pitääkö aloittaa thyroxin lääkitys... Nyt pelkään että matalasta kilppari arvosta johtuen on sikiölle tullut jo jotain haittaa Onko muilla vastaavaa?
Monivitamiinissa kans tuo 180mg mutta illalla otin vain 120mg lisäksi, eli näitä uskaltaisin ottaa kaksi ?että saisin mahaa pyörimään xD .