Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla meni eka raskaus niin että tajusin olevani raskaana kun menin synnyttämään[emoji23] No tiesin sen kyllä toki, mutta ei ollut oireen oiretta, ei mitään kipuja tms päivääkään ennen synnytystä.

Mulla on ollu uniongelmia, just tota ettei meinaa enää vessakäynnin jälkee nukahtaa uudestaan. Nyt oon kahtena iltana ottanu magnesiumia ja oon nukkunu tosi hyvin :) Sitä kannattaa ainaki siis kokeilla.
Kiitos vinkistä, pitää testata :)
Vaikka oon muuten vähentäny kofieiinin minimiin, en kuitenkaan oo luopunu mun yhdestä aamukahvikupistani. Ja jos sen nyt joutus jättämään niin pääsis itku: varsinkaan nyt en saa itteeni käyntiin ilman sitä. :dead:

Voi ei, pahoinvointi on palannut ja taas oksennetaan. Mä en pysty ees esikoisen kakkavaippaa vaihtamaan oksentamatta :dead:. Onneksi yleensä on mieskin kotona silloin kun tarvitsee kakkavaippa vaihtaa, mut sitä tuntee itsensä jotenkin tosi huonoksi äidiksi tällä hetkellä :sad001

Voi ei, pahoinvointi on palannut ja taas oksennetaan. Mä en pysty ees esikoisen kakkavaippaa vaihtamaan oksentamatta :dead:. Onneksi yleensä on mieskin kotona silloin kun tarvitsee kakkavaippa vaihtaa, mut sitä tuntee itsensä jotenkin tosi huonoksi äidiksi tällä hetkellä :sad001

Voi apua.. en edes ole ajatellut että pahoinvointi voi takaisikkin tulla... kiva:gen113
Tsemppiä pallokala.

Mä oon joka toinen hetki huolissani kun kaikki oireet hävinny. Tuntuu ettei mahakaan enää tunnu niinku ennen. Ei oo nälkä, ei väsytä, ei okseta eikä mitään muutakaan....

Voi ei! -pallokalalle- tsemppiä!

Mulla tänään nyt sitten kaiketi niitä liitoskipuja. Yhtäkkiä alkoi kävellessä sattumaan alapäähän/vasemmalle nivuseen/pakaran alapuolelle. Vähän jo helpottaa kun pääsi sohvalle lepäämään, mutta kyllä alkuun otti niin että hyvä kun kävelemään pääsi. :/

Mulla on ollut tässä nyt muutaman päivän ajan alapään kutinaa ja karvastelua. Eli luultavasti hiivatulehdus:grumpy: Olen käyttänyt canesten voidetta mutta ei tunnu helppaavan.

Ja tuota rintojen kutinaa mistä ylempänä keskustelua on täällä myös. Ja välillä tulee tuntemus että nyt sieltä tuli jotain pihalle (rinnasta siis), mutta eipä sieltä oo kyllä tähän mennessä mitään tullut.

Itellä nyt huomannu, kun töissä ollu pitkää päivää ni alaselkään tohon pepun päälle alkaa tuntumaan epäilen ettei vaan olis iskias vaivaa tätä oli edellisen raskauden loppupuolella ei ihan näin aikaisin vielä seon kurjaa ja toivon ettei ole nyt sitä :sad001

Mä oon joka toinen hetki huolissani kun kaikki oireet hävinny. Tuntuu ettei mahakaan enää tunnu niinku ennen. Ei oo nälkä, ei väsytä, ei okseta eikä mitään muutakaan....

Sama juttu. Mutta sitten yllättäen iskee joku tissikipu. Tai huono olo. Tai nyt nukkumaan käydessä tekee mieli vetää levy suklaata :D

Supistelut lisääntynyt ja mahakivut ilmestyny tähänkin raskauteen ( 2 nuorimmaista käynnistettiin rv37+0 - 37+3 samoista kivuista kun olin ite niin uupunu kipuihin.

Tissit kutisee, äkkinäiset liikkeet aiheuttaa kipua kohtuun (repäisykivut? :D), supistuksia, outoja kohtukipuja, rytmihäiriöitä, rintakipua... Mitähän vielä. Paljon pieniä vaivoja, mutta pääsääntöisesti hyvä olo. Nuo rintakivut ehkä eniten ihmetyttää kun niitä tulee useemman kerran päivässä sellasen yhden hengityksen verran. Todennäköisesti jotain lihasjuttuja kun pystyy selkeesti paikallistamaan.

Tissit kutisee täälläkin ja maha välillä (harvemmin). Mullakin tuli eilen noita rintakipuja hengittäessä hetkellisesti :bored: En osannut yhdistää niitä raskausoireisiin mutta näköjään sekin sitten jotenkin liittyy...
Välillä myös satunnaisesti edelleen oksentelen... Tää ei varmaan mulla lopu ennen kun lapsi syntyy.

Mulla tuo tissien kutina tuli vain yksistä liiveistä, eli jonkin väri tai vastaava herkisti niissä sitten.. raavinkin ne sitten verille, ennen kuin älysin että vika oli liiveissä..

Miks vatsa on välillä kova... ihan kuin olis oikeasti nielaissut jalkapallon? Varsinkin iltaisin.:wideyed:
Ei ole mitään kipuja kuitenkaan. Onko muilla?

Muokattu viimeksi:
Miks vatsa on välillä kova... ihan kuin olis oikeasti nielaissut jalkapallon? Varsinkin iltaisin.:wideyed:

Mulla ainakin vieläkin iltaisin turvottaa.. Mutta jos se on käsin kokeilemallakin ihan kova (hetkellisesti, ei koko ajan) niin ne on harjotussupistuksia.

Mulla myös ja mahan pinta on sillon todella arka. Eilen illalla oli pitkään ja nyt sitten koskee selkään :/

Miltä noi harjoitus supistukset tuntuu? Onko esim jotain kuukautistyyppistä kipua... Siitä olen kuullutkin että vatsa kovettuu mutta miltä se tarkalleen tuntuu?

Takaisin