Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Magnesium on ok, saadaanhan me sitä ravinnostakin ja se kuuluu tärkeisiin kivennäisaineisiin :)

Joo nyt taas heittänyt ihan ummeetukselle.
Olinkin ihan unohtanut ton Mg avun ummetukseen..

Mulla myös vaihtelee tuo vatsan toimivuus. Joskus toimii kerran viikossa ja sitten toisinaan päivittäin.

Rinnat alko vuotaan pari päivää sitten ja nyt onkin sitten öisin kastunu lakanat. Jee.. ja vatsa selvästi painaa enemmän kun kävelee pidempiä aikoja. Ei oikein tunnu "hehkuvalta" :hilarious:

Onko muilla hampaat kärsiny raskauden aikana? Pahoinvointi ja oksentelu tehnyt tietysti oman osansa, mutta tuntuu siltä kuin olisi puoli suuta täynnä reikiä! Onneks on hammaslääkäri helmikuun alussa, pääsee tuomiolle... Vaikka kuinka yrittää pestä ja pitää huolta niin siltikin tuntuu koko ajan uutta kolotusta tulevan jonnekin... :arghh:

Ummetusta tullut. Onneksi pahovointi alkaa hellittää. Ja muutenkin oireet. Jos tässä olisi hetken sellainen ihan kivuton hetki, niin voisi nauttia talviurheilusta ja elämästä! :smiley-angelic002

Kyllä! Tuntuu että hampaat on kärsiny. Oksentaa ei oo tarvinnu kertakaan, joten siitä eivät oo saanu osaansa. Muuten tuntuu kyllä että kaikissa hampaissa vuoron perään jotakin ja ikenet vuotaa verta jatkuvasti. Varmaan sitä hammaslääkäriä pitäis soitella. :nailbiting:

Suosittelen hammasvaivaisille sähköhammasharjaa. On mulla ihan ykkösvaruste, matkallekaan en enää lähde ilman :). Pitää ikenetkin hyvässä kunnossa kun saa puhdistettua tehokkaasti ihan ienrajasta. Toi ienverenvuoto voi myös johtua hammaskivestä, jolloin siihen ei kyllä auta muu kuin käynti suuhygienistillä...

Hammasvaivaa täälläkin! Jo esikoisen odotus ja aina vaan jatkuva imetys tuntuvat murentavan hampaita tehokkaasti ja taas kolottaa. Pitäski varata aika hammaslääkäriin..

Pitääkin muistaa varata aika hammashygienistille tarkistukseen. Edellisestä kerrasta on liian kauan aikaa.

On muuten ihanaa olla töissä kun on nukkunut viime yönä yhteensä jotain 10 min ja tunnin väliltä. Ne levottomat jalat ja ilmeisesti hormoneista johtuva unettomuus on oiva yhdistelmä.

Mulla on sähköhammasharja mut ei se paljoa auta kun ei ole pystynyt pesemään hampaitaan reilu 11 viikkoon oksentamatta :grin Jos tää kolotus nyt pahenee niin ei auta kuin soitella kiireellistä aikaa, kuukausi on pitkä aika odotella hammassäryn kanssa.

Noh eilen just huomasin et yks paikka lähdössä irti ja muutenkin ainakin yks hammas näyttää siltä että tarvii paikkausta. Ylähampaita vaikea nähdä....mitä mörköjä siellä sit lie. Suuhygienistillä ois pitäny käydä jo pari vuotta sitten mut se on jääny...

Välillä tulee tunne, että 'oonko mä raskaana ollenkaan'? Kun katsoo muiden kuvia joilla on jo selvät vauvamahat ja potkujakin jo tuntee - itelläni ei mitään :sour: Mitä nyt aijoittaista oksentelua...

Mulle on tullut oireeksi nyt paha maku suuhun.. kaikki maistuu "kalalta" pöh.. mistähän tämmöinenkin johtuu..

Mulla on tänään sattunut lonkan niveliin. Lisäks muuallakin on tuntunut tuikkaisuja. Taitaa johtua eilisestä rehkinnästä töissä, liikaa fyysistä työtä ja liian vähän henkilökuntaa... Mutta ajattelin ottaa loppuviikon rauhallisemmin kun myös iskias vihottelee tänään. Muuten ei ole mitään muita oireita.

Mulle on tullut oireeksi nyt paha maku suuhun.. kaikki maistuu "kalalta" pöh.. mistähän tämmöinenkin johtuu..

Mullaki monet ruoat alkanu maistuu kalalta ja nyt jouduin lopettaa ruisleivänki syömisen ku se maistuu maksalta :(

Takaisin