Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullaki monet ruoat alkanu maistuu kalalta ja nyt jouduin lopettaa ruisleivänki syömisen ku se maistuu maksalta
Mulla tulee tää aina syömisen jälkeen, söinpä mitä tahansa! Aina on otettava heti purkka tai pestävä hampaat, muuten ei tuo maku lähde suusta :/ Ollu koko raskauden...
Kärsiikö joku muukin unettomuudesta? Mä sain ihan tälle viikolle asti nukuttua vallan mainiosti [rv16+5] mitä nyt joutu vessaan herätä 2-3 krt yössä, mut muuten ei mitään ongelmaa nukahtamisessa. Nyt vessakerrat vähentyneet 1 kertaan, mut sen jälkeen ei tuu uni Siinä sitä sit pyörii 3-4 tuntia ennenkun kello "herättää" töihin. Nukkumaanmenokin on jotenkin vaikeeta: välillä simahdan jo todella aikaseen illalla (yleensä klo21 tienoilla) ja välillä ei nukuta vaikka kello näyttää puolta yötä.
Olisko kellään neuvoja unensaantiin?
Pelkään että sekin vähän omaa tuotantoa menee sekaisin ja sitten kun aikasemmin jo asiasta lääkärissä puhunut(ennen raskautta) niin meinasi silloin että on turhia muutenkin mulle, koska mua väsyttää illalla kuitenkin, mutta uni ei vaan tule. Ja noihin yö heräämisiin se ei auta.. mulla oli lääkkeet yhdessö vaiheessa että sai unet kohdilleen, mutta nyt ei voi käyttää niitä. Niidenkin kanssa oli et yöllä heräs ja unet sen jälkeen hukassa..
Onneks voi sentää kuunnella sydänääniä ku muuten ei tietäs mistää olevansa raskaana..nii paits et menkat ei tuu, mut iha hyvi voisin laittaa stressin piikkiin senkin. Mulla rakenneultra vasta helmikuun alussa. :)