Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä käytin ja autto kyllä kun sai kohilleen mut oli liia hankalat ja liikaa paino ranteeseen etten tykänny

Käytin noita rannekkeita reilu kuukauden mut niistä ei ollut mulle mitään apua.

Lääkäriltä sain reseptin Primperan -pahoinvointilääkkeeseen joka hieman auttoi, ei vienyt pahaa oloa pois mutta esti pahimman oksentelun. Paria viimeistä lääkettä olen pihdannut huomiseen automatkaan, nyt kun olen ollut hetken ilman lääkettä on myös oksentelu alkanut uudelleen.. Hirvittää jo tulevat joulunpyhät ja autossa matkustelut :nailbiting:

Tsemppiä lentomatkaan!

Tsemppiä lentomatkaan!
Kiitos! :) Tsemppiä sullekin autossa istumiseen!

Mitäköhän sitä nyt sit tekis noitten rannekkeiden kanssa.. Toisaalta tekis mieli ostaa, et ois sit ainakin yrittänyt jotain pahaa oloa estämään. Mitään lääkkeitä en halua ottaa. Lentäessä kun on niin inhottavaa jos paha olo iskee niin sieltä ei pääse pois, autolla voi sentään välissä pysähtyä. Varmaan jos en osta niitä, niin sit on koko matkan paha olo ja jos ostan, niin sit en edes tartte niitä.. :hilarious:

Onko kukaan käyttänyt Sea band -pahoinvointirannekkeita? Onko niistä oikeasti apua? Törmäsin näihin apteekissa ja nyt olen miettinyt niiden ostamista, koska tapaninpäivän lentomatka hieman hirvittää. En haluaisi koko matkaa istua naama vihreenä ja mietin voiskohan näistä olla apua.. :hungover:

Mä epätoivoissani ostin pari päivää sitten, mutta ne on niin hiton tiukat ettei niitä voi kauaa pitää! Vaikka ihan aikuisten koon otin, (vaal.sin) kai niiden sitten pitää olla semmoset että vaikuttaa jotenkin.. Pitää varmaan yrittää vähän venyttää niitä jotenkin, ei oikein tunnu kivalta jos käsistä meinaa loppua verenkierto. Ja mulla on vielä ihan tikkuranteet :D

Tsemppiä ja sympatiaa teille kellä pahoinvointi jatkuu vielä noinkin pahana! Mullakin on edelleen huono ja kuoleman uupunut olo melkein 24/7, mutta en ole oksentanut nyt hetkeen. Ja tääkin on niin masentavaa ja uuvuttavaa, ni voin vaan kuvitella miten kauheelta teistä tuntuu.. Fiilis on lähinnä semmonen et olisi sairastunut johonkin sairauteen joka on kokoajan läsnä arjessa ja vetää mielialaa pohjamutiin.. Hitto jos tästä vielä joskus olo paranee ni voi elämä etten valita enää ikinä mistään.

Mä kun oon joutunut seuraamaan verenpainetta joka päivä niin oon havainnut että syke on noussut. Pahoinvointi on kyllä myös edelleen kuvioissa ja olin niin iloinen kun en kahteen päivään oksentanut viime viikolla. Sen jälkeen samaa iloa ei ole taas ollut, mutta juuri neuvolassa mulle vakuutettiin että kyllä se joskus menee ohi tai ainakin helpottaa...

Joo, kyllä se kuulema ohi menee viimeistään sit synnärillä :D Sitä odotellessa...

e. Mulla on tommonen urheilukello joka mittaa sykettä ympäri vuorokauden, alin leposyke ollut jotain 63bpm yöllä... Sitten toki hyppää kauheesti ylöspäin kun vähänkin liikkuu.

Mulla on paineet ihan päin mäntyjä, tipahtaa aina välillä alle 90/50 (normaali 120/65), mutta samalla on leposyke nousee 110 o_O Toisaalta turha ihmetellä jos vähän huippaa..

Viikko 13 menos ja oireina on oikeastaan tällähetkellä... lievä pahoinvointi. Aikainen herätys pistää ihan kyökkäämään välillä aamuisin edelleen. Pissalla saa ravata usein. :shifty: ja vatsaa turvottaa. Ihmettelen vaan kun ei mitään kasvukipuja ole... nyt kuitenkin vauvan kasvun pitäisi olla voimakasta.. .tuleekohan myöhemmin?o_O Välillä olo tuntuu turhankin normaalilta:wideyed:

Tiitu ei oo täälläkään oikein mitään kipuiluja ollut, mutta ulkomuodosta päätelleen laajennusprojekti sujuu ihan hyvin. ;)

Ei täälläkään mitää kasvukipuja. Kohtu kyllä tuntuu selvemmin eli eiköhän kasvua oo tapahtunut.

Mulla on varmaan niitä kasvukipuja teidänkin puolesta :) tai sitten ne vaan on rasituksesta johtuvia vihlontoja..

Viikkoja kasassa 15 ja vähän päälle: oireina satunnaiset vihlonnat ja jomotukset kasvukipujen merkkeinä. Lisäksi nälkä yltyy sietämättömäksi ihan hetkessä ja paha olo meinaa ottaa vallan, jos ruokaa ei juuri sillä sekunnilla ole saatavilla.

Mulla myös tulee sellaisia vihlaisuja aina välillä esim. kun nousee sängystä tms. Kasvukipuja. Muuten ei kyllä pahemmin oo mitään oireita. Kestoväsymys, mutta johtuu varmasti osittain myös tästä vuodenajasta. Syödä voisin kokoajan. Leipää. :p Kävin ostamassa ekat mammahousut Henkasta ja on kyllä mukavaa ku ei kinnaa! :happy:

Oksennushan se sieltä taas tuli, pari viikkoa saikin olla ilman ehti jo tottua normaaliin oloon...

Iltapalaksi pitsaa. Ei hyvä idea. Pari tuntia unta ja heräsin jäätävään närästykseen... Nyt maistuisi vissy... Unesta turha haaveilla!

Täällä kans eilen närästi niin lujaa että oksennus tuli, ekaa kertaa kuukauteen. Ja yöllä pisti rintaa niin että siihen heräsin

Mulla taisi tulla edellispäivänä ensimmäisiä liitoskipuja. Ihan järkyttävä kipu häpyluun kohdalla, niin kuin sitä olisi sahattu kahtia. Istuin vain sohvalla ihan lamaantuneena kivusta enkä pystynyt edes kunnolla hengittämään. Meni kyllä onneks aika nopeasti ohi ja nyt ei taas ole ollut mitään kiputuntemuksia.

Kirjoitinkin jo tuonne salaiselle puolelle mut laitan tännekki. Tänää tullu siis menkkamaisia alavatsakipuja jo parin tunnin ajan säännöllisen epäsäännöllisesti ja ne kivut säteilee yläreisiin (eteen)..kipu tuntuu siis enemmä reisissä ku mahalla. Ei kestä aina se polte ku n.10-15 sek mut ei kyl kärsi esikoisen perässä kontata vaa on huilattava sohvalla :/ mitähä nää on ja onko muilla näillä viikoilla? Nää tuntuu ku kivuliailta supistuksilta joita esikoisesta oli vasta iha loppuraskaudessa. :/ joutu jo panadolia tähä ottaa.

Takaisin