Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei nyt oo rinnat kasvanu yhtään kun imetin vielä joulukuun alkuun asti. Esikoisen aikana kasvoivat alussa hirveesti ja oli niin kipeet, että esim. junaan juoksiessa piti pitää käsillä kiinni. Mutta en kyllä enää yhtään muista kauanko tota kesti.

Mulla kans rinnat turvonnut, joten mä siirryin jo rintaliivien jatkopaloihin ja myös kaivoin koon isommat liivit esiin:shy: Tää ruokahalukin on palautunut, niin et saa olla tankkaamassa jatkuvasti.

Pahoinvointi oksentelun kanssa palasi. :( Mä kun luulin et olis pahin jo takana, mut ei sittenkää..

Yltiö väsymys vieläkin päällä.. Mä en vaan pysy hereil koko päivää aamupäivällä ja iltapäiväl torkahdan istualtani kun ei koko päivää pysty seisomaankaan. :(

Tissit on tosiaan kasvanu hulluna, mitenkähän isot niistä ehtii tulla kun nyt jo tuntuu niin valtavilta :nailbiting: Parhaat urheilurintsikkanikin antoivat jo periksi, hajosivat hitsiläiset varmaan lisääntyneen taakan takia :grin Kai se joutuu lähtemään rintaliivikauppaan...

Nyt on taas vähän enemmän ollut alavatsatuntemuksia, varsinkin jos nopeasti nousee esim. sohvalta ylös, saattaa vihlasta aika ikävästi! Aika paljon hitaammin on tullut liikuttua, aina ei vaan muista ettei kannata tehdä nopeita liikkeitä.

Uupumus ja pahoinvointi jatkuu, rv 14+4 muistaakseni?

Noi alavatsan vihlasut on kyllä niin inhottavia, aina kun nousee autosta niin ai jai jai..

Mullei kyl tissit oo kasvanu mut maha on jo aika järkky :O näyttää ku ois jo 20+ viikoilla :D pahoinvointi onneks helpottanu ettei oo ku vähä huono olo aamulla heti herättyä, väsymys onki sit iha omaa luokkaansa...
14+2.

Kohdun olemassaolo tuntuu aika usein. Pientä jomotusta ja paineen tunnetta. Hyvin on kyllä mahakin jo kasvanut. Väsymys vaan jatkuu. Voi olla, että uusi flunssa on tulossa. :( Tai sitten tää on samaa, mutta oireet kyllä ainakin lähes hävisi muutamaksi päiväksi.

Mulla ei edelleenkään oo mitään mainittavia oireita tai ulkosia muutoksia. Herpeskin hellitti parin zovirax-tuubin jälkeen. Mut vauvan sydänäänet kuuluu, joten kyllä sitä paksuna ollaan vaikke heti uskois. :D

Aamusin halailen pönttöä antaumuksella ja eilen oli ensimmäinen kerta, kun mikään ei pysynyt sisällä. Johan tässä rv13 on lusittu, ettei enään tarvi pahemmaksi muuttua. Primperan on jokapäiväisessä käytössä, enpä tiiä onko siitä mitään apua.
alaselkä ja keskeltä selkää kokoajan kipuilee ja samoin kuin pää on usein kipeenä...

Edelleen yrjöttää 24/7, lisäksi tähän älytön uupumus, hyvä että jaksaa pari rappusta kävellä ilman et sydän hyppää rinnasta. Ja 15 viikolla mennään. Oon jo jotenkin tyytyny ajatukseen et tää on tätä koko raskauden ajan, ja välillä sitä miettii et entä jos tää olo ei enää ikinä helpota.. :D Jotenkin tuntuu vaan niin kaukaselta ajatukselta et vois voida vielä joskus tän elämän aikana hyvin.. Niin syvällä suossa mä oon henkisesti tän kanssa :D Ihan naurettavaa.. Onkohan olemassa käsitettä raskauden aikanen masennus? Niin odotettu asia kun tämä lapsi onkin, mä oon kyllä henkisesti jo niin lyöty tän raskauden kanssa... En usko että jaksan samaa souvia enää uudestaan, jääköön lapsiluku sitten yhteen. Naurattaa kyllä itteekin välillä tää mun itsesäälissä vellominen..

Täällä TÄYSIN samat tuntemukset! Kuvittelin että raskaus on elämän onnellisinta aikaa mutta olo on lähempänä masentunutta kuin onnellista :facepalm: Tuntuu henkisestikin aika raskaalta tämä olo 24/7. Joka viikko sitä kuvittelee että nyt se paha olo loppuu , mutta ei. Neuvolassa ja joka paikassa yritetty tsempata "kyllä se loppuu ensimmäiseen kolmannekseen" , nyt "kyllä se viimeistään puolessavälissä helpottaa".. Ei hirveästi hymyilytä tämän keskellä :D

Kävi sitten niin että raskausajan diabetes tuomio tuli jo nyt ja se vähän tahtoo nyt masentaa :sad001

Tsemppiä pahoinvoiville, voin vaan kuvitella kuinka se vetää mielen matalaksi.

Onko muita kiukkupusseja? Tää vitutus ja kiukuttelu on ihan mahdotonta! Alkaa jo itseä harmittaa, kun joka asiasta tulee vetäistyä herneet nenään. Ei paljon itsehillintä auta, vaikka kuinka yritän. Tekis mieli muuttaa johonkin autiotupaan ylhäiseen yksinäisyyteen kiukkumaan :angry5:angry4:sorry:

Onko muita kiukkupusseja? Tää vitutus ja kiukuttelu on ihan mahdotonta! Alkaa jo itseä harmittaa, kun joka asiasta tulee vetäistyä herneet nenään. Ei paljon itsehillintä auta, vaikka kuinka yritän. Tekis mieli muuttaa johonkin autiotupaan ylhäiseen yksinäisyyteen kiukkumaan :angry5:angry4:sorry:

Täällä toinen :( Itteeki ärsyttää ku kaikesta hölmöstä pitää vetää herneet enkä voi itelleni mitää. Samantien ku oon suuttunu ja alan kiukuttelee ni tajuun kyllä et ihan hölmöä mutta sit on jo myöhästä. Vähän ehkä onneks helpottanu tässä viikkojen aikana mutta edellee tulee kiukuteltua.

Mulla ei oo herneet eksyny nenään, mutta musta on tullut ihan kauheen herkkä. Mä oon täällä tippa linssissä ihan käsittämättömistä asioista, tää on jo noloa.. :hilarious:

Tänään tuli sitten vointien huippu vastaan, pökräsin prisman kassalla ja aloin oksentamaan... Kai sitä kohta pitäis päivystykseen mennä kun ei meinaa pysyä tajuissaan seistessä. :dead:

Tänään tuli sitten vointien huippu vastaan, pökräsin prisman kassalla ja aloin oksentamaan... Kai sitä kohta pitäis päivystykseen mennä kun ei meinaa pysyä tajuissaan seistessä. :dead:
Ai kamala, mulla on pari kertaa ollu lähellä etten oo kaupassa pyörtyny, mut tähän asti onneks vaan melkein..

Tähän asti kun olen lääkärissä asiasta maininnut (muutaman kerran pyörtynyt seisomaan noustessa) niin lääkärin mukaan ihan asiaan kuuluvaa.. Jos huomisaamuun mennessä ei helpota niin menen päivystykseen, sieltä pääsee suoraan naistentautien osastolle.

Hui, kamalalta kuulostaa tuo pyörtyminen. Tsemppiä oloihin! Mulla on pahoinvointi hellittänyt jo useampi viikko sitten, ja muutenkin aika vähän oireita tällä hetkellä. Koko ajan tulee kyllä ravattua jääkaapilla ja maha ja tissit kasvavat :gen014

Onko kukaan käyttänyt Sea band -pahoinvointirannekkeita? Onko niistä oikeasti apua? Törmäsin näihin apteekissa ja nyt olen miettinyt niiden ostamista, koska tapaninpäivän lentomatka hieman hirvittää. En haluaisi koko matkaa istua naama vihreenä ja mietin voiskohan näistä olla apua.. :hungover:

Takaisin