Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo hunajaa saa käyttää. Ite oon sillä koittanu hoitaa flunssaa mut eipä tunnu tehoovan, 3 vkoa jo ollu kipee
Kamala ilta sulla! Mut onneksi ei koira sentään päättänyt ripuloida sisälle... Mulla on ihan sama juttu, et joku haju voi laukaista aivan järkyttävän pahan olon kierteen ja oksentelun. En pysty itse vaihtamaan esikoisen kakkavaippaakaan tällä hetkellä. Mies oli viikonloppuna laivalla, ja kauhulla odotin että vääntääkö poika salakakat vaippaan jossain vaiheessa (potan tyhjentäminen ei ole yhtä paha). Onneksi panttasi koko päivän, ja sai sitten mies seuraavana aamuna, itsekin lievästi pahoinvoivana pestä pyllyä :)Ajattelin että Jes, tänään on hyvä päivä. Meidän koira päätti illasta oksentaa ja se haju kun yritti siivota, oon siitä lähtien oksentanut muutamia kertoja tälle iltaa ja etova olo jatkuu...
Mulla oli noita myös, silloin kylläkin vasta 11+0. Ekaa kertaa mistään raskaudesta, jouduin jopa nappaa panadolia. Huolissani olin itsekin. Päädyin neuvolassa juteltuani lopputulokseen, että kasvukipuja vaan olivat.Täällä menkkamaisia kipuja alavatsalla, eilen kesti muutaman tunnin ja nyt on kestänyt jo ainakin sen tunnin. Nää on kyl inhottavia ku aina alkaa jännittää mikä on.. Nyt rv 14+2. Onko muilla ollu samantyyppisiä kipuja, uskon et nää on vaan kasvukipuja mut kiinnostais tietää miten muilla? Oon onneks sairaslomalla nii voi makoilla, sen verran koskee.
Täällä menkkamaisia kipuja alavatsalla, eilen kesti muutaman tunnin ja nyt on kestänyt jo ainakin sen tunnin. Nää on kyl inhottavia ku aina alkaa jännittää mikä on.. Nyt rv 14+2. Onko muilla ollu samantyyppisiä kipuja, uskon et nää on vaan kasvukipuja mut kiinnostais tietää miten muilla? Oon onneks sairaslomalla nii voi makoilla, sen verran koskee.