Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan kun normi oireet: päänsärkyä, huonoo olo, valvomista ja ummetus ei riittäisi. Nyt sit Meil rantautu oksennustauti. :(
Voi ei! Meillä mies oli maanantaina oksennustaudissa. Oli saanut vissiin töistä. Näyttäisi kuitenkin ettei oo tarttunut muhun tai poikaan, huh. Saitko itse tartunnan? Sitten vaan nestettä paljon ja lepoa, eipä kai muu auta. Toivottelen pikaista paranemista teille!

Joo itsellä ei oksennus oo ulos asti tullu, mut tosi etova olo ja maha velloo jos vähänkään juo. Syödä ei uskalla.

Mulla etova olo alkaa hellittää ja muutenkin oireita jotenkin vähän. Pisalla saa käydä useammin, rinnat on arat, pieniä tuntemuksia vatsassa välillä. +UMMETUS! Kamalaa kun olo on melkein "normaali" niin sitten pelkää ettei kaikki ole hyvin.:wacky:
Nooo ainakin dopplerilla kuului äsken tiheä jumpsutus... :headphone:
Vk 11-12

Paha olo jatkuu. Yleensä iltaisin pahinta ja neljä kertaa oon oksentanut nukkumaan mennessä tai yöllä. Maanantaina pitäs aloittaa työt ja pitää raskaus vielä piilossa. Sais olot helpottaa etten jää kiinni.

Paha olo jatkuu. Yleensä iltaisin pahinta ja neljä kertaa oon oksentanut nukkumaan mennessä tai yöllä. Maanantaina pitäs aloittaa työt ja pitää raskaus vielä piilossa. Sais olot helpottaa etten jää kiinni.
Samanlaista ilta/yöpainotteista pahoinvointia täälläkin tällä hetkellä. Mulla ainakin töissä jostain syystä helpottaa paha olo, ja välillä jopa unohtaa olevansa raskaana :). Johtuu varmaan siitä, että mun päivässä ei juurikaan ole taukoja, ja jatkuva touhuaminen pitää pahan olon poissa. Muistaa vaan syödä niin menee ihan hyvin. Toivottavasti sun työt ei kuitenkaan ole ilta/yöpainotteisia, sit saattaa olla vähän vaikeampaa...

Mullakin taas tää oksentelu on jatkunut... On ihan kauheen väsyny olo, taas vaan 2pv maannu sängyssä kun on ihan veto pois ja heikottaa :yuck: Toivois vaan niin, että tää alkais jo helpottaa mutta ei.

Musta tuntuu et nyt on alkanu verenpaineet menee aika alas, kun jatkuvasti ylös noustessa heittää päässä.. Aina ollu suht matalat paineet, mut lieköhän ovat vieläkin laskeneet. Ens maanantaina on terkka ja neuvolalääkäri, kaipa ne siellä tarkistetaan. :)

Mulla aina kans ollut matalat paineet.. aamupaine ollut sairaalassa 70/40.. huimaus on tuttua siis.. ja nyt epäilen että vielä alempana kun sen tupakin jättäänyt pois, kun saunassa meinaa aivan taju lähteä..

Mulla käynyt häntäluu aivan älyttömän kipeäksi :O...

Olen myös huomannut että alapää on joinakin päivinä tosi kostea.. ei ole kyse halukkuudesta koska niitä ei juurikaan ole:meh:
Kai on normaalia?

On normaalia, lisääntynyt valkovuoto on itsellä ainakin sellaista, että pitää käyttää pikkuhousun suojaa ellei halua pöksyt märkänä kulkea :hilarious: Gyne kysyikin sitä ensimmäisenä kun menin varhaisultraan.

Juu mulla kans tota valkovuotoa ollu jo pidemmän aikaa :/ Inhottavaa, mut ihan normaalia :)

Oon kans huomannu et alkaa pyörryttää tosi helposti, ei muuten mutta jos kävelen pitempiä matkoja, heti jos teen vähänkin jotain 'raskasta' niinku esim. tänään nousin portaita niin alko heti päässä heittämään ja kaikissa kaupoissa tms sisätiloissa tulee pahin pyörrytyksen tunne varsinkin kassajonossa:confused: Vielä en oo pyörtyny, mutta tulee sellasta kylmää hikeä ja alkaa sattua päähän.

Täällä kans runsaampaa valkovuotoa ollu jo monta viikkoa. Saa kyllä ph-suojaa käyttää.

Kesäkuu. Onko sinulla kauan tullut vuotoa? Toivon sinulle hyviä kuulumisia [emoji173]️

Tuolloin kesti vaan pari päivää mutta nyt on itse asiassa uudestaan alkanut tulla sellasta ihan pientä vuotoa.. Neuvola on muistaakseni 14. päivä ja aion siellä mainita asiasta mutta en nyt tällä kertaa aio muuta tehdä sen asian kanssa. Toivoa parasta..

Viikkoja kasassa 13+1 ja huono olo ja ajoittainen oksentaminen vaan jatkuu..:sad001 Äitini kertoi eilen oksentaneensa pikkusiskoa odottaessaan vielä äitiyslomallakin, joten saas nähdä helpottaako tämä vielä piiiiitkään aikaan.

Viikkoja kasassa 13+1 ja huono olo ja ajoittainen oksentaminen vaan jatkuu..:sad001 Äitini kertoi eilen oksentaneensa pikkusiskoa odottaessaan vielä äitiyslomallakin, joten saas nähdä helpottaako tämä vielä piiiiitkään aikaan.
Mulla sama juttu. Sain ajan lääkärille ens keskiviikkoon. Jos vaikka saisi jotain troppia tähän... Oon ammatinharjoittaja eikä kukaan maksa mulle palkkaa jos oon pois töistä (kelalla yhdeksän päivän karenssi sairaspäivärahoissa...), ja nyt tää paha olo on jo alkanut häiritä työn tekoakin :sad001. Omakin äitini kertoi, että oksensi toisessa raskaudessaan vielä viikko ennen synnytystä. Kuulemma pahoinvointi kuitenkin muuttaa hieman luonnettaan, eikä ole niin kokonaisvaltaista loppuun saakka. Tuota toivon, sillä nyt tuntuu että tämä vain pahenee, koko ajan "pala kurkussa". Nyt viikkoja 13+3.

Takaisin