Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt tällä viikolla ollut flunssa ja se on vienyt nälän. Pahoinvointia silti tulee ja aina ku yskin niin alan yökkiin. :( Muuten ollut alamahassa semmosia lyhyitä pistoksia ja menkkamaista juilintaa. Nyt 11+0 ja nt-ultra vasta kahden viikon päästä.

Iltasin maha on kuin olisin syönyt jalkapallon:confused: Mulle ei ollu tullu painoa vielä yhtään viim neuvolakäynnillä.o_O
15pvä Nt-ultraan:grin Laitoin ton dopplerin kaappiin... menetän vain hermoni kun en löydä kuin vaan omat sykkeeni:angry1 Olis pitäny ostaa se näytöllinen versio.

Muutaman päivän olikin hyvä olo, sitten taas pääsin halailemaan pönttöä eikä loppua näy... Saikulla ollu jo kolme viikkoa ja näyttävästi jatkuu, ei musta töihin ole... :( Nyt on kuitenkin jo 11+4 ja lääkärit niin vakuuttavat phvn helpottavan piakoin, sitä ihmettä odotellessa.. :bored:

Muutaman päivän olikin hyvä olo, sitten taas pääsin halailemaan pönttöä eikä loppua näy... Saikulla ollu jo kolme viikkoa ja näyttävästi jatkuu, ei musta töihin ole... :( Nyt on kuitenkin jo 11+4 ja lääkärit niin vakuuttavat phvn helpottavan piakoin, sitä ihmettä odotellessa.. :bored:

Varmasti se siltä tuntuukin, ettei se lopu koskaan.. :( Mutta suuri osa ihmeistä tapahtuu joskus.. ;) Tsemppiä!

Täälä myös pahoinvoinnin vuoksi joutunut olemaan sairaslomalla jo 2 viikkoa ja lisää täytyy näillä näkymin hakea.
Tuntuu vaan että meidän pomo ei tätä oikein ymmärrä. Kyselee aina että onko pahoinvointi kokopäiväistä.... luulee vissiin että valehtelen:sad001 Potkuja odotelles.... kalliiksihan se niille tulee jos laittomasti irtisanovat...:mad:

Täällä myös aamu alkanut pahoinvoinnilla. Mietin juuri, että yleensä kai ensimmäinen 10 viikkoa on pahin pahoinvoinnin osalta, mutta mulla ainakin vaan mennyt pahemmaksi.
Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa taisteleville! Pakko uskoa, että pian se on ohi.

Mulla siirtynyt pahoinvointi nyt iltapainoitteiseksi. Pakko jaksaa uskoa, että sekin menee ohi jossain vaiheessa :). Helpottavaa on kuitenkin se, että töissä pystyy olemaan normaalisti. Olen ammatinharjoittaja, ja tulisi tosi kalliiksi joutua olemaan pois töistä...

Kyselen täältäkin puolelta, onko muilla ollut vuotoja ja miten käynyt? Mulla alkoi lauantaina (nyt jatkunut vajaa 2 pv) ruskeahko/punertava vuoto, joka on menkkoja niukempaa mutta kuitenkin sen verran että siteeseen kertyy. Vähän paineen tunnetta välillä alavatsalla. Aika masentunut fiilis, että keskenmeno varmaan sitten. Jos on, niin kolmas peräkkäin (ja yksi aiempikin oli 11-12 viikolla). Ultra-aika olisi viikon päästä, mutta täällä ei oteta vuotojen takia mihinkään tarkistuksiin.

Minulla oli niukkaa ruskeaa vuotoa viikot 6-8. Tuli vain pyyhittäessä. Vuoto kuitenkin loppui ja kaikki nyt ok.
Selitystä vuodolle en saanut koskaan. Tsemppiä!

Muutama päivä mennyt pahoinvoinnin suhteen paremmin! Toki sitten eilen illalla tuli syötyä vähän turhan kevyt iltapala ja heräsinkin aamuyöstä kauheeseen huonoon oloon kun varmaan sokerit niin alhaalla.. Banaanin sain syötyä, mutta ylöshän se tuli samantien. Onneksi oksentamisen jälkeen olo aina hetkeksi helpottaa, sain syötyä sitten sen jälkeen vähän tomaattia ja pienen palan protskupatukkaa. Näillä viikoilla (12+0) pitäisi tosiaan varmaan jo pahoinvoinnin helpottaa, mutta ihan siltä ei vielä tunnu :D

Minulla oli niukkaa ruskeaa vuotoa viikot 6-8. Tuli vain pyyhittäessä. Vuoto kuitenkin loppui ja kaikki nyt ok.
Selitystä vuodolle en saanut koskaan. Tsemppiä!
Lohdullista kuulla! En tiedä, menisinkö vielä yksityiselle tarkistamaan tilanteen mielenrauhan takia. En vain jaksaisi eikä olisi oikein varaakaan kiikuttaa taas satasia yksityislääkärille. Toisaalta, jos tästä on tulossa keskenmeno, haluaisin tietää tarkemmin, missä vaiheessa on mennyt kesken.

No minähän menin silloin yksityiselle.... olin niin paniikkihermoraunio ettei elämästäni tullut mitään:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Ymmärrän hyvin :) Olen itse jo yhdessä varhaisultrassa käynyt ja tosiaan nt-ultraan olisi viikko aikaa. Siitä varhaisultrasta on tietysti jo yli kuukausi, joten sen perusteella mitään ei voi kuitenkaan tietää.. On nämä ahdistavia viikkoja.

Mulla tuli myös pientä vuotoa muutaman viikonkin. Lähinnä siis sellasta että valkovuoto oli ruskeaa tai veristä. Tulkitsin että limakalvoilta sen on vissiin tultava kun tuollaista on, mutta todella stressaavaa kuitenkin. Nyt ihan viime päivinä on alkanut helpottaan tuo.

11+5

Musta tuntuu että mun turvotus on hävinnyt yhdessä yössä. Tai sitten oon vaan syönyt jotain niin erilaista..
Mä myös sanoin miehelle tänä aamuna, että tuntuu ettei turvottaisi enää niin paljoa. Peilistä kyllä näkyy edelleen turvotusta mutta ei ainakaan enää oo niin epämukava olo :)

Kyselen täältäkin puolelta, onko muilla ollut vuotoja ja miten käynyt? Mulla alkoi lauantaina (nyt jatkunut vajaa 2 pv) ruskeahko/punertava vuoto, joka on menkkoja niukempaa mutta kuitenkin sen verran että siteeseen kertyy. Vähän paineen tunnetta välillä alavatsalla. Aika masentunut fiilis, että keskenmeno varmaan sitten. Jos on, niin kolmas peräkkäin (ja yksi aiempikin oli 11-12 viikolla). Ultra-aika olisi viikon päästä, mutta täällä ei oteta vuotojen takia mihinkään tarkistuksiin.

Mulla lääkäri sanoi ultratessa, että kohdun ulkopuolella näkyy alue, joka saattaa tyhjentyä itsestään ja aiheuttaa harmitonta ruskeaa vuotoa. On vaaratonta, mutta saattaa säikäyttää.
Toivottavasti Kräuterblutsaft sulla vuoto jo loppunut!

Mulla lääkäri sanoi ultratessa, että kohdun ulkopuolella näkyy alue, joka saattaa tyhjentyä itsestään ja aiheuttaa harmitonta ruskeaa vuotoa. On vaaratonta, mutta saattaa säikäyttää.
Toivottavasti Kräuterblutsaft sulla vuoto jo loppunut!

Valitettavasti ei loppunut mulla. Eilen tuli varmaankin kaikki ulos ja kesken meni :( Onneksi sinulla oli harmitonta vuotoa.

Ihan kun normi oireet: päänsärkyä, huonoo olo, valvomista ja ummetus ei riittäisi. Nyt sit Meil rantautu oksennustauti. :(

Takaisin