Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama täällä!Mulla pahoinvointi on viime viikot ajoittunut iltaan. Myös aamuisin sitä on jos en ehdi ajoissa syömään. Illalla kaikki kuitenkin on paljon pahempaa. Jossai neljän jälkeen aina alkaa eikä mikään oikeen auta, kurkun syöminen vie oloa hieman pois ehkä koska se on raikasta ja lähtes mautonta. Harvemmin joutuu oksentaa mut se paha olo on jotain aivan mahdotonta. Nyt on alkanu kyl tuntuu et ehkä olot alkaa olla vähenemään päin. Toivottavasti
Mulla on sama, nyt vielä kun on vähän kipiänä on tupla väsynyt. Mies joutuu huolehtii kotityöt ja koiran ulkoilutus.Mulla kans päivät ihan ok mutta iltaa kohden pahenee. Illat menee sohvalla maaten ja mies ihmettelee kun mitään en jaksa/pysty tekemään
Jos on hirveän väsynyt, tavarat eivät pysy käsissä. Voisiko olla kyse tästä? Muuten en tunnista tuota raskausoireeksi minäkään.Voiko ihan oikeesti olla raskausoire, että tavarat ei kertakaikkiaan pysy käsissä :D oon joskus kuullut jonkun sanovan,että huomaa, että tavarat tipahtelevat helpommin. Mulla normaalisti pysyy tavarat näpeissä, mutta kieltämättö raskauden aikana tuntuu tipahtelevan yks sun toinen esine, eikä siis mitenkään joskusjajouluna vaan varmaan 30% tavaransiirroistaa tapahtuu lattian kautta :D