Oletteko muuten muut huomanneet että kynnet tai hiukset olisivat vahvemmat? Mulla on nyt alkaneet kynnet kasvaa kamalaa kyytiä. Ennen raskautta liuskottuivat ja katkeilivat herkästi, mutta nyt tuntuvat todella vahvoilta ja kasvavat vauhdilla :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ehkä kolmisen kiloa tullut painoa lisää ja työhousut ei enää mahdu kiinni.
Tuntuu jotekin tyhmältä alkaa harkitsemaan äitiyshousuja vaikka ollaan vielä niin alussa (11+3)
Mä oon siis käyttänyt (en pelkästään harkinnut) äitiyshousuja jo kolme viikkoa ja nyt vasta 8+1. Eikä tunnu ollenkaan tyhmältä. Päinvastoin - tuntuu mukavalta, koska vatsa on niin turvoksissa, ettei muut housut tule enää kysymykseenkään :)
Mä oon siis käyttänyt (en pelkästään harkinnut) äitiyshousuja jo kolme viikkoa ja nyt vasta 8+1. Eikä tunnu ollenkaan tyhmältä. Päinvastoin - tuntuu mukavalta, koska vatsa on niin turvoksissa, ettei muut housut tule enää kysymykseenkään :)
Mitenkä, onko kellään mitään rytmihäiriöitä ollut? Mulla ei oo koskaan ennen ollut, nyt on ollut pari-kolme kertaa. Ajoittuvat alkuiltaan. En oikeen miellä että stressiäkään olis mitenkää normaalia enemmän, verenpaineetki on tavoitetasossa... voi olla, et tiedostamattaki stressaan ja siks jättäs lyöntejä välistä.. aattelin et jos jollakulla on oikee tiedossa, et odotuksen aikana olis jollain ollut?