Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi kamala tämä turvotus. Iltavuorossa oon ja erehdyin laittaa farkut jalkaan.. Kyllä oli viimenen kerta :D hirveää kun pitää nappi auki kulkea :D

Vielä ei oo tännekään ilmestynyt vaikka syön kyllä enemmän kuin aiemmin. Viimeks tais tulla 12-15kg, mutta ne lähti harvinaisen tehokkaasti imetyksen myötä.

Oi kamala tämä turvotus. Iltavuorossa oon ja erehdyin laittaa farkut jalkaan.. Kyllä oli viimenen kerta :D hirveää kun pitää nappi auki kulkea :D

Meillä on työvaatteet erikseen ja meinaa alkaa kans oleen napin aukasun hetket lähellä. Vielä ei kehtais pyytää tilaan uusia housuja.. :D

Edelleen oireet pysyy samana. Ruoka ei maistu ja oksettaa:yuck::yuck: Iltasin onneks saan syötyä mut ennen klo 17 on turha ees ajatella ruokaa, ulos tulee kaikki mikä menee alas. Hädintuskin saan vettäkään juotua vaikka itteeni oon siihen tsempannu. Pelkäsin jo yhessävaiheessa että tässä täytyy tippaan lähteä, mutta onneksi tää iltasyönti sitte vähän tasapainottaa vaikkakaan en kyllä saa silloinkaan hirveesti syötyä mutta jotain kuitenkin.
Muita 'oireita' on plussasta asti jatkunut rintojen kipeys. Ei pysty koskee ollenkaan.

Tänään neuvolan mukaan 10+5 ja eilen illalla ekaa kertaa niin huono olo, että ihan yökin. Pöntön ääreen ei aivan tarvinnut mennä, mutta olipa kyllä rasittavaa. Samalla kun järjestää toiselle syötävää eikä itse meinaa kestää sitä...

Täällä ei pahemmin oo oireita, rinnat on arat ja vähän ehkä turvonnut olo että ne varmaan ainoat kyllä niin höpsöltä tuntu, että eilen oli pakko tehdä testi oli siinä ihan punaset viivat eikä mitään merkkei ole etteikö raskaana olis mut esikoisen kohdalla tätä ei niin vaan miettiny miksiköhän nyt? Vielä pitäs vähän yli viikko ootella et on varmaa et masussa joku ois mukana huhhuh..

Hyi kamala kun hampaiden harjauskin saa aikaan yökötystä :wtf: Takahampaat tulee nyt kyllä huonosti pestyä:grin

Mulla on ihan karmea ummetus, ihan tosi paha olo sen takia koko ajan. Ei auta luumut, vedenjuonnit, liikunnat ym. Pakko kohta marssia apteekkiin hakemaan apua, olo on tukala :arghh:
Esikoisesta oli samaa ongelmaa, mutta vasta ihan loppuraskaudesta. Nyt 9+3

Täälläkin kamala ummetus, kävin jo hakemassa pegorionia, mutta ei tunnu auttavan. Tuntuu että tavara ei vain liiku, ja maha on järkyttävän kokoinen. Mies paijasi sitä tuossa yksi ilta ja tokaisin vain hänelle että kai tajuat paijaavasi paskaa :D

Paino on päässyt tippumaan muutamalla kilolla oksentelun vuoksi, onneksi iltaisin saa jotain pysymään sisällä ettei tarvitse tippaan lähteä :/ Yötkin menee valvoessa kun etoo niin paljon. Maanantaina taitaa olla taas saikun hakemisen paikka, työntekeminen näissä oloissa ihan mahdottomuus..

Jaaa.. mulla 7 ja 8 viikot täysin pöntön vieressä. Kaikki yökötti, meinasin jo lähtee acutaan mut pelkäsin että lähetetään takas kotiin. Onneks nyt hieman paremmin :confused:

Kyljellään nukkuminen sattuu. Lähinnä rintoihin. Olisiko vinkkejä?

Ketterä jos muut asennot ei tunnu hyviltä tai vaihtoehtosilta niin kokeilisin jos urheilurintsikat tai jotkin muut mukavat liivit helpottais asiaa.

Mä oon aivan satavarma että mulla on kkm. Muutamina päivinä on tullut veriviiruja valkovuodon seassa, oireet on loppunut ja raskaustesti näytti haaleampaa viivaa kuin ennen. Huomenna alkais kymppiviikko ja eka neuvola. Siellä ilmeisesti ultrataan. Oon vain itkeny koko viikonlopun kun olen varma huonoista uutisista.

Qwertiy, raskaus on ihmeellinen asia ja ilmeisesti kaikki tuntemukset on normaalia. Mistään ei voi tietää mitä tapahtuu.

Mulla on samat fiilikset kun sinulla. Oireita ei oikeastaan ole ollut viikkoon. Mutta suurin on tämä tunne mikä itsellä on. Oireettomuuden lisäksi pelkoa aiheuttaa se kun ar ultrassa koko oli lähes viikkoa pienempi. Varasin itselleni huomiselle ultran. Pää ei kestä enää. Haluan myös alkaa luomaan suhdetta sikiöön jos kaikki olisikin hyvin. Nyt tuntuu niin kaukaiselta :(

Tsemppiä sulle, toivon parasta!

Tulppaani ja Qwertiy niin ikäviä ja kokonaisvaltaisia tunteita ja pelkoja.. :( Toivottavasti saatte molemmat huomenna hyviä uutisia!

Tänään iski taas väsymys, nukuin yön oikein hyvin ja heräsin vasta seitsemän aikoihin. Makoilin kuitenkin rauhassa varmaan yli yhdeksään ja 11-12 nukuin jo päiväunia sohvalla. Kohta pitäis lähteä illaksi töihin.. :D

Qwertiy ja tulppaani tsemppiä huomiseen!

Tsempit multakin! Onneksi pääsette tosta epätietoisuudesta sitten :)

Mua välillä mietityttää, kun oksentelu on oikeastaan ainoa oire..

Kokeilin nyt aamulla huvikseni tuota "hook efektiä" eli sekoitin pissan sekaan vähän vettä ja pakko myöntää että tummempi viiva tuli :D iltapäivällä vasta aika eli pitkä työpäivä tulossa. No syteen tai saveen onneksi on vierellä mies joka lohduttaa ja kannustaa. Huh!

Takaisin