Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huih! Tänää tullu oranssiin taittavaa valkkaria ja ihmettelenki nyt onko tuo normaalia?? Phv ja vatsan nippailut/viiltelyt ennallaa sekä jano ja pissatus.. eli oireet ennallaa muute..
Ja nyt siis 9+0

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä ultraan meneville - raporttia odotellessa!

Mulla oli viime yönä aika kovat vatsakivut ja tuli ruskeaa valkovuotoa :depressed: Onneksi vuotoa ei ole enää sen jälkeen tullut ja vatsakivutkin helpotti, ainoastaan sellainen ”jomotus” tai paineentunne jäi. Oon toki aika stressissä tästä, johan tässä ehti viikon hengähtää :shifty:

Tänään siis 7+6

Mulla ollut tänään kanssa maha kipeä ja pahoinvointi tuessään[emoji26] nyt oli vessaan mennessä punasta vuotoa tullut. Ei paljoa mut kumminkin.

Huih, en taiakaa sit olla ainut tuhruuttava näillä viikoilla.. laskeskelin tos et näitä aikoja ois menkat jos ei ois raskaana ni koitan tuudittautuu siihe et tää ois vaaratonta tuhruuttelua.. :S

Qwertiy hienoa, että kaikki oli hyvin! :)

Pieni vuoto voi tosiaan johtua siitä, että normaalisti alkaisi uusi kierto näihin aikoihin. Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa pientä vuotoa juuri 9. vkon alkaessa ja lääkärikin epäili silloin että juuri sitä syyksi. Toivottavasti pian helpottaa kaikilla! <3

Mulla tuli myös eilen pienen pientä vuotoa, mutta uskon sen johtuneen puuhastelusta makuuhuoneen puolella. Ja tänään ei tosiaan ole ollut mitään enää.

Ihana uutinen qwertiy!
Minullakin hyviä uutisia :) sydän sykki ja kasvanut hyvin. Otti parilla päivällä kiinni menkoista laskettua laskettua-aikaakin :)

Mulla tuli esikoista oottaessa pientä tuhrua silloin kun toisien menkkojen olisi pitänyt alkaa, noin rv12. Silloin myös sanottiin että voi johtua "kierrosta"

Vielä lisään, edelliseen, että olen tyytyväinen kun kävin ylimääräisessä ultrassa vaikka se maksaakin jotta voin nyt vähän rauhoittua ja antaa itselleni luvan ajatella tulevaisuutta. Mä ainakin kannustan käymään yksityisellä jos haluaa varmuutta itselleen :)

Minäkin kävin ultrassa. Siellä se pieni sydämensä kanssa oli:love7 Viikot vastasivat ovulaatiosta laskettua aikaa eli nyt 8+2.

Onnesta soikeana olen ekaa kertaa tässä raskaudessa. Vaikka olo on ollut aivan kauhea, en ole antanut itselleni lupaa kiintyä vauvaan tai edes kauheasti miettiä raskautta. On se nyt vaan myönnettävä, että yksi ihana siellä mahassa myllää!

Ihanaa lukea täältä muidenkin upeita ultrauutisia. Onnea kaikille odotukseen! Ekoilla alkaa jo eka kolmannes vedellä viimeisiään. IHANAA:Heartbigred

Eilen ja tänään oon oksentanut. Hienosti aamulla koirien kans aamulenkillä kyykin puskaan oksentamaan :D tälläkertaa tulee hyvä olo oksentaessa eikä oo onneksi jatkuvaa. Etova olo kuitenkin on koko ajan läsnä ja tunnin välein saa jotain olla syömässä muttei mitään tee mieli..

Ylihuomenna pitäs alkaa 10viikko, apua. Kamala aatella että näin pitkällä mut sit taas kuitenkin näin alussa. Miettii et kuin nopeesti aika on menny ja kuin nopeesti se tulee menemäö, mut kuin kaukana kuitenki sit kesäkuu viel on. Mitään suurempia oireita ei oo ollu edelleenkään, muutama yksittöinen pahoinvointi. Vilu on kyl kokoaika. Kilojaki on lähteny muutama :)

Mä en ymmärrä miten jollain voi paino tippua. Musta tuntuu, että pelkkä kalorien näkeminenkin nostaa mulla painoa. Nyt jo tullut 3kg painoa, vaikka syön pahoinvoinnin takia vähemmän kuin ennen. Toki pahoinvoinnin ja väsymyksen takia tulee myös makoiltua enemmän kuin ennen...

Mä en ymmärrä miten jollain voi paino tippua. Musta tuntuu, että pelkkä kalorien näkeminenkin nostaa mulla painoa. Nyt jo tullut 3kg painoa, vaikka syön pahoinvoinnin takia vähemmän kuin ennen. Toki pahoinvoinnin ja väsymyksen takia tulee myös makoiltua enemmän kuin ennen...

Täällä ihan sama, saldo taitaa olla jo plus 4 kg.

Minulla paino tippui esikoisen raskauden aikana 13 kg, eikä siis johtunut pahoinvoinnistakaan, koska minulla ei ollut pahoinvointia. Minusta se johtui siitä, että kaikki ruokahimot hävisivät täysin. Sama alkoi tässäkin raskaudessa vähän plussauksen jälkeen.

Kun en ole raskaana, saattaa minulla olla loppumaton suklaahimo ihan koko päivän. Joka sekunti tekee mieli suklaata, ja jokainen minuutti kun en sitä saa, tuntuu kasvattavan himoa entisestään, ja suklaan syöminen auttaa himoon vain hetkeksi. Yhtenä päivänä pakkomielteen kohde on suklaa, toisena päivänä taas on pakko saada pihviä, kolmantena ranskalaisia perunoita, jne. Monesti ihmettelin, miten muut ihmiset pystyvät vastustamaan jatkuvaa ruoanhimoa sekunnista toiseen, minuutista toiseen, tunnista toiseen, päivästä toiseen, jne. ja pysymään laihoina, kunnes tulin raskaaksi ja kaikki ruokahimot hävisivät kokonaan, ja tajusin, että laihoilla ihmisillä ei ole jatkuvaa ruoanhimoa joka sekunti. Tässähän laihtuu ihan huomaamattaan, kun ruoan olemassaoloa ei edes muista. Ehkä tämän raskauden jälkeen olen taas normaalipainoinen ensimmäistä kertaa 25 vuoteen. Ja sitten pitää kyllä käydä lääkärillä pistämässä hormonit kuntoon, koska hormoneistahan tuon on pakko johtua.

Täällä ihan sama, saldo taitaa olla jo plus 4 kg.
Täällä ehkä kolmisen kiloa tullut painoa lisää ja työhousut ei enää mahdu kiinni.
Tuntuu jotekin tyhmältä alkaa harkitsemaan äitiyshousuja vaikka ollaan vielä niin alussa (11+3) :grin

Voi tätä onnea! Eilen oli pitkään pitkään aikaan eka päivä ilman pahoinvointia :). Nytkään ei yhtään tee pahaa, vaikka oon ollut hereillä jo 1,5h ilman aamupalaa. Voiskohan tää tarkoittaa sitä, että pahoinvointi jäisi pois tässäkin raskaudessa 10 viikon kohdalla...? Varovaisen positiivinen olo... Nyt 10+0

Saatki olla onnellinen,-pallokala-. :) Jäispä mullaki phv noilla viikoilla pois, nyt siis 9+2 eikä loppua näy -.-

Tää on kyllä yhtä selviytymistä työpäivistä. Kokoajan vähän huono olo ja ajoittain saa ihan pidätellä yökkäilyä. Toistaiseks oon onnistunu ajoittamaan kakomiset niihin hetkiin kun oon yksin mutta vaikeeta se välillä on. Onneks päivissä on kuitenkin niitä hyviäkin hetkiä että onnistuu jopa vähän unohtamaan huonon olon.

10+2

Huvitutti8, mulla tää hyvä olo tuli ihan yllättäen. Vielä sunnuntaina yökkäilin, maanantaina melko hyvä päivä, ja eilen sitten täysin oireeton. Kunhan flunssa vielä helpottaisi, niin olisi tosi hyvä olla :).

Takaisin