Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ei oo unikoulua, mut poika on ollut kipeenä ja yskii vielä jonkin verran öisin, sekä herää itkemään kait huonoa oloaan. Oon itse joka yö tällä viikolla herännyt pari kertaa yössä pojua silittelemään, mutta viime yönä olin niin väsynyt etten olisi jaksanut. Siinä sitten yritin potkia miestä ylös. Sain sen nousemaan istumaan, mut siitä se vaan pisti takaisin maate, ja poika itkee. Ei tuossa muu auttanut kuin nousta taas itse. Joskus mä niin kadehdin ton miehen unenlahjoja...

Kaikki empatia heille jotka öisin joutuu heräilemaan. Meillä on se aika ollut ohi esikoisen kanssa ja aika vähällä on päästy. Mutta meillä on usein kausia että poika herää ennen kuutta ja nytkin on viikko herätty joka aamu 5.30.
Mie nukun melkein aina vasemmalla kyljellä. Toki liikun yön aikana, mutta silleen yleensä nukahdan ja herään.
Esikoista odottaessa loppu vaiheessa kun ei muuten pystynytkään nukkumaan, niin totta kai just silloin ois hirveesti halunnut jotenkin muuten päin käydä nukkumaan :D
Mutta kyllä jo nytkin jotkut asennot inhottavasti painaa, että on pakko vaihtaa asentoa.

Mullakin on oireet lähes pois. Ainoastaan väsyttää ja nälkä. Työkaveritkin on olleet huolestuneita ku näytän niin väsyneeltä... Nyt siis 7+6.

Mulla on ihan karmea ummetus, ihan tosi paha olo sen takia koko ajan. Ei auta luumut, vedenjuonnit, liikunnat ym. Pakko kohta marssia apteekkiin hakemaan apua, olo on tukala :arghh:
Esikoisesta oli samaa ongelmaa, mutta vasta ihan loppuraskaudesta. Nyt 9+3

Toivottavasti et kadonnut kärsi tuosta nyt sitten koko raskautta.

Kiva kuulla että muillakin oireettomuutta. Vaikea tästä on kuitenkaan iloita :(

Onko muilla noussut paino jo alkuraskauden aikana...? Ite olin tosi pieni ennen raskautta, nyt kiloja tullu jo rv9+2 melkeen 4kg! :bag: Edit: Tänä aamuna vaaka näytti vaan 2kg enemmän kun ennen raskautta, et ehkä en huolestukaan vielä hirveesti.

Muokattu viimeksi:
Onko muilla noussut paino jo alkuraskauden aikana...? Ite olin tosi pieni ja timmi ennen raskautta, nyt kiloja tullu jo rv9+2 melkeen 4kg! :bag:

Mulla on kans noussu paino vähän, n 2 kg. Nyt menossa 10+1.. Koskaan en oo kovin hoikka ollut, mut pelottaa kyllä painonnousu aika kovasti jos tahti tästä vaan kiihtyy :D

Mullakin on paino noussut 2-3kg. Nyt siis 9+4. Mulla esikoista odottaessa paino nousi alussa tosi paljon, mutta painon nousu tasaantui muistaakseni joskus viikosta 20 eteenpäin. Toki siihen vaikutti niihin aikoihin todettu radi ja sen myötä terveellisempi ruokavalio.

Vielä ei oo paino noussut kuin 0,5-1 kg. Esikoisen raskaudessa keräsin kiloja heti alusta asti. Esikoisen ekaan neuvolaan oli tullut jo 4 kiloa. Tasoittui kyllä jossain vaiheessa. Kaiken kaikkiaan niitä tuli 19 kg :D toivottavasti nyt ei päästä samaan..

Mulla tuli esikoisesta +20kg :S onneks lähtiki puoles vuodes kaikki... nyt on tässä raskaudes tullu +2kg ja viikot 8+4..
Millo tää phv muute vois loppuu? Kauhee olo vaa joka päivä

Täällä lievää pahoinvointia (en ole oksentanut kertaakaan) ja väsymystä, voisin nukkua kellon ympäri. Aika vähällä olen mielestäni päässyt tähän asti. Välillä vähäoireisuus pistää kyllä huolestuttamaan...

Mulla ei oo painoo vielä tullut.. Ekassakin alussa tippui 3kg tän phvn ja oksentamisen takia vaikka söin roskaruokaa.. Kokonaisuudessaan painoo tuli sit lopulta kait 13kg, mut kaikki lähti ja enemmänkin kun jouduin sairaalaan viikoks makaamaan plah :/

Mulla on nyt kans pienet oireet palanneet, rv nyt 10+2. Kahtena päivänä ollut vähän huonoa oloa ja vatsassa nippaillut tänään jonkin verran. Iloinen olen kyllä oireista, ehkäpä kaikki siis ihan hyvin tyypillä :)

Vielä ei oo kiloja tullut. Viimeks tuli 8kg, niin toivon että samoilla mentäis nytkin.

Takaisin