Tänään arvas yks työkaveri, silmät kuulemma loistaa erilail?? Kuka hitto ny silmistä ossa päätellä :D
Mullaki ekassa raskaudes yks työkaveri huomas mun raskauden silmistä :-D just tuo kimallus homma...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään arvas yks työkaveri, silmät kuulemma loistaa erilail?? Kuka hitto ny silmistä ossa päätellä :D
Onko kukaan koittanut pahoinvointiin sitä B6-vitamiinia 3x päivässä? Onko auttanut? Entä oletteko löytänyt valmistetta jossa on pelkkää B6 ja 25ug? Meijän apteekissa oli vaa sellasta missä oli myös B1 ja B12, mietin vaan että onko siitä haittaa jos noita muitakin tulee sit niin paljon.. B-vitamiinihan on vesiliukonen joten luulis että ylimäärä tulee sit vaan virtsan mukana ulos. Onko kellään parempaa tietoa? :)
Mä löysin apteekista Vita-B6 vitamiinin jossa on vaan tota B6:sta. Tosin se on 200mg tabletti joten oon sitä pilkkonu pienemmäks ja tullu otettua lähinnä kerran päivässä. En oikee osaa sanoo onko auttanu mitenkään kun pahoinvointi muutenkin aaltoilee pitkin päivää. Ehkä pitäs koittaa ottaa ton kolmesti päivässä niin vois sanoo mitään varmaa.
Olot vaihtelee joo päivittäin ja mä mietin tota pahoinvointia, et musta tuntuu phvn olevan pahempi jos on huonosti nukuttu yö takana.. Mut joo mulla ei edelleenkään oo mitään muita oireita, kun toi oksentelu.. Tai ainakaan niin selkeesti et osais sanoo oireeksi tänään ihan karsee olo ollu.. Voisin itkee et millon tää huono olo loppuu en jaksaaaa