Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kukaan koittanut pahoinvointiin sitä B6-vitamiinia 3x päivässä? Onko auttanut? Entä oletteko löytänyt valmistetta jossa on pelkkää B6 ja 25ug? Meijän apteekissa oli vaa sellasta missä oli myös B1 ja B12, mietin vaan että onko siitä haittaa jos noita muitakin tulee sit niin paljon.. B-vitamiinihan on vesiliukonen joten luulis että ylimäärä tulee sit vaan virtsan mukana ulos. Onko kellään parempaa tietoa? :)

Mä löysin apteekista Vita-B6 vitamiinin jossa on vaan tota B6:sta. Tosin se on 200mg tabletti joten oon sitä pilkkonu pienemmäks ja tullu otettua lähinnä kerran päivässä. En oikee osaa sanoo onko auttanu mitenkään kun pahoinvointi muutenkin aaltoilee pitkin päivää. Ehkä pitäs koittaa ottaa ton kolmesti päivässä niin vois sanoo mitään varmaa.

Mä löysin apteekista Vita-B6 vitamiinin jossa on vaan tota B6:sta. Tosin se on 200mg tabletti joten oon sitä pilkkonu pienemmäks ja tullu otettua lähinnä kerran päivässä. En oikee osaa sanoo onko auttanu mitenkään kun pahoinvointi muutenkin aaltoilee pitkin päivää. Ehkä pitäs koittaa ottaa ton kolmesti päivässä niin vois sanoo mitään varmaa.

Joo ton muuten mäkin löysin sieltä mut oli tosiaa niin iso pitoisuus että jätin sen sitte hyllyyn. Ehkä täytyy sit koittaa luontaistuotekaupasta.

Jee Vastavirrassa, oireita!!
Mulla on ollut pari hyvää päivää, ei ole huono olo eikä juuri mitään raskauteen viittaavaa. Sellaisia liitoskipujen oloisia tuntemuksia kyllä on, mutta ehkäpä niitä ei nyt kuitenkaan ihan vielä.... :D :D

Tulppaani, sanoppa muuta! Ihan ihmeissään saa joka päivä olla.. Pahoinvointi on selvästi helpottamaan päin, vaikkei kovin pahaa missään vaiheessa ole ollukaan. En voi uskoa onneani, että pääsinkö todella näin vähällä huonolla ololla!? Rinnat on vähän turvoksissa ja pienesti arkana. Alavatsassa on kyllä koko ajan jotain tuntemuksia ja varsinkin nopeasti istumasta noustessa saattaa repiä. Koko ajan on kyllä pieni pelko siitä onko kaikki hyvin...

Olot vaihtelee joo päivittäin ja mä mietin tota pahoinvointia, et musta tuntuu phvn olevan pahempi jos on huonosti nukuttu yö takana.. Mut joo mulla ei edelleenkään oo mitään muita oireita, kun toi oksentelu.. Tai ainakaan niin selkeesti et osais sanoo oireeksi :eek: tänään ihan karsee olo ollu.. Voisin itkee et millon tää huono olo loppuu en jaksaaaa :dead:

Olot vaihtelee joo päivittäin ja mä mietin tota pahoinvointia, et musta tuntuu phvn olevan pahempi jos on huonosti nukuttu yö takana.. Mut joo mulla ei edelleenkään oo mitään muita oireita, kun toi oksentelu.. Tai ainakaan niin selkeesti et osais sanoo oireeksi :eek: tänään ihan karsee olo ollu.. Voisin itkee et millon tää huono olo loppuu en jaksaaaa :dead:

Oon kans huomannu saman, mitä väsyneempi on ni sitä huonompi olo. Ja varsinki huonosti nukutun yön jälkee huomaa kyllä eron :(

Miten muuten nukutte? Nukutteko tietyllä kylellä/selällään? Muistelin et pitemmil viikoil selällää nukkumine ei oo enää suotavaa vaa vasen kylkiasento ois sikiölle paras.. mistähä johtuu et jo nyt nukun vaa vasemmalla kylellä.. selällää ja oikealla kylel ei voi kaua olla ku tulee kumma olo. :S

Nukun mahallani. Jossain vaiheessa tulee sitten sellainen olo, ettei tunnu enää hyvältä. Sitten nukutaan miten sattuu. En koskaan herää samasta asennosta mihin olen nukahtanut. Yleensä nukahdan selänneni, mutta aamulla herätessä olen aina mahallani.

Mä nukun selällä tai kyljellä :) viimeeks varmaan joskus puolivälin jälkeen laitoin selän/kyljen alle tyynyn, et nukuin niiku puoliks kyljellään/selällään, kun ihan selällään ei ollu hyvä olla.. Jos tästä nyt sai mitään selvää xD ja mäki muistelin et fyssari ois puhunu et puolivälin jälkeen ois hyvä välttää selällä olemista, mut lääkäri sano mulle, että jos olo sallii niin voi olla selällään, et olo menee huonoksi ja tekee mieli vaihtaa asentoa ennenkuin olis vaarallista vauvalle :) se lohdutti niin ei tarvinnu pelkää selälleen kääntymistä yöllä

Tosiaan oireet vaihtelee. Maanantaina ei mikään pysynyt sisällä, tiistaina ummetus ja nyt kutkkukipiä ja yskä.

Ällötys, rintojen arkuus ja vatsan turvotus täällä oireina tällä hetkellä. Ummetus on myös tullut kuvioihin.... vatsa toimii 1x viikossa.:shifty:

Helouu! Mä en vielä tiedä ees oonko raskaana ja millon ois laskettu aika, mut mitä nyt muistan päiviä jolloin mahdollisesti ois hedelmöittyminen tapahtunut niin la ois 30.6. Oon kohta 21v, kahden lapsen äiti. Toinen lapsi syntyi 7/17, menkkoja ei oo synnytyksen jälkeen näkyny ja täysimetyksellä mennään. Vatsassa tuntuu omituinen painon tunne, kestopahoinvointi/etova olo, väsymys oireina. Huomenna testaan, jännittää. Hieman siis vahinko jos lapsi alkunsa saanut mutta silti erittäin tervetullut ja minusta tuntuu jo nyt että jos testi näyttääkin negatiivista, olen hieman pettynyt.

Huhhuh näitä unia! Oon taas heränny puoli viis ja sen jälkeen välillä torkahdellu noin vartin pätkiks.. Yhdessä varasin extempore ulkomaanmatkan mun siskon kanssa (pelkään lentämistä) ja yhdessä olin äidin ja isän kanssa ulkona (ei edes missään lenkkipolulla) ja yhtäkkiä äitini astui käärmeen viereen, joka tietysti puri sitä..

Voi ku sais iteki nukkuu ni et heräilee ite eikä taaperon huutoon (unikoulu käynnissä..) nim. viime yönä herätys 00,03,04 ja ylös 05.30...

Takaisin