Minulla tuon ruskean vuodon lisäksi oireet tuntuvat vain vähenevän. Pari päivää sitten oli vielä jonkin verran pahoinvointia, mutta nyt sekin tuntuu hävinneen. Mieluummin vaikka oksentelisin kuin murehtisin koko ajan, onkohan vauva vielä elossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei se vauvalle ole vaarallista. Hän kyllä imee ne vähätkin energiat jostain sinusta. Syömättömyydestä kärsit eniten sinä itse. Tulee entistä hirveämpi ja heikompi olo. Juoda pitäis yrittää edes vähän, ettei kuivu ja joudu tiputukseenMua ällöttää ihan kaikki kunnon ruuat... Varsinkin kaikki kana ja lihat Ainoo mikä menee on just kaikki raikkaat hedelmät.... Onkohan vaarallista jos en syö? Kun ei vaan maistu! Vai onko pakko vaan silti syödä edes jotain?
Onko kukaan joutunut vielä olemaan töistä pois pahan olon takia? Mä en esikoisen kohdalla ollut pois, mut nyt vaan tuli mieleen että mistä se sairasloma pyydetään? Työterveydestä vai neuvolasta?
Näin sitä on selitetty, eli huonovointinen välttää epäilyttävää ruokaa herkemmin, ja siksi lapsella on turvallisempaa kehittyä.Tänään aamu meni oksentamisen kannalta melko hyvin, mutta päivällinen menikin sitten kokonaisuudessaan pönttöön.. Olis kiva tietää, et mikä pointti on raskauspahoinvoinnilla? Joojoo hormonit sitä ja tätä tekee, mutta MIKSI? Elämä ennen raskaustestejä niin olikohan oksentelun tarkoitus olla joku merkki naiselle, et nyt oot raskaana älä vahingossakaan syö myrkkymarjoja? Elämän tosi fiksut kysymykset ja mietteet näin iltaa kohden maaten raskauskrapulassa anteeks xD