Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä edelleen oireina ainoastaan palelu ja väsymys. Jos jossain välissä tuntuu pikku nippailuja mahalla niin oon ihan onnessani, että ehkä siellä vielä joku on elossa. Muuten tää on ihan tuskaa kun koko ajan pelkää et se tammikuinen kkm toistuu.:oops:

Nt-ultra on kolmen viikon päästä, mut onneks ens viikolla on esikoisen neuvola, niin terkka lupas et samalla voidaan kuunnella sykettä.

Muakin pelottaa, että keskenmeno toistuu :( Jotain oireita on, mutta ei minun psyykkeelle tarpeeksi ...

Mahaa turvottaa ihan tajuttoman paljon! Ei kiva....

Rv:8+5

Mulla on oireet aika selkeästi vähentyneet ja helpottaneet. Rinnat on enää hieman arat ja pahoinvointia vähemmän. Nyt menossa 9+4 ja raskausovellus kertoi, että oireiden helpottaminen ihan normaalia :)
Toki silti vähän epäilyttää, että onko siellä kaikki hyvin kun varhaisultrasta on jo kolmisen viikkoa..

Olen seurannut monia palstoja ja monella oireet hälveneevät välillä, on se hermoja raastavaa. Tsemppiä!

Tsemppiä kaikille hermoilijoille! Kauheeta kun olin itekkin esikoisesta stressissä, kaikki oireet ja oireettomuus epäilytti :D Nyt jotenkin en vaan jaksa stressata, kun ei tähän ite voi vaikuttaa kuitenkaan mitenkään. Oispa löytäny tämmösen zenin jo viime raskaudessa... Tänään on kyllä ollu alamaha melko kipee, ekaa kertaa tähän mennessä. Jospa kohtu vaan ottas nyt jotain spurttia kasvussa...

8+3

Onko teillä konsteja pahovointiin? Vielä onneksi selvinnyt levolla, mutta koko ajan vaan pahenee mitä viikot eteenpäin menevät

Pallokala jos tuosta seurasi se mitä luulen niin.. Yyh, ei varmaan tee heti huomenna mieli..

Tossa kun raotin silmiäni niin arvelinkin jo että täytyyhän sen kellon olla viis.. Siis ihan joka aamu herään viideltä, väsytti tai ei. Illalla seitsemän aikaan alkaa väsyttään ja jaksan sinnitellä sitte ysin ja kympin väliin. Esikoinen menee puoli yhdeksän nukkumaan niin sen jälkeen hetki omaa aikaa ja itsekin unille. Kaikista eniten odotan sunnuntaita, kun olen iltakymmeneen saakka töissä :D

Onko teillä konsteja pahovointiin? Vielä onneksi selvinnyt levolla, mutta koko ajan vaan pahenee mitä viikot eteenpäin menevät

Mulle suositteli ultrassa kätilö B6 vitamiinia 25mg kolme kertaa päivässä, kuulemma maailmalla hyvin yleinen raskauspahoinvointiin. Eikä ole mitään haittaa kokeilla :)

Milloinkahan ruskean vuodon takia pitäisi mennä lääkäriin? Pientä ruskeaa tuhruvuotoa on ollut silloin tällöin koko raskauden ajan, mutta eilisestä asti vuoto on ollut runsaampaa (selviän kuitenkin toistaiseksi ilman pikkuhousunsuojia) ja jatkuvaa. Nyt on siis 6+5. Ensi tiistaina olisi eka ultra ja mietin, voinko odottaa sinne asti. Toki oman mielenrauhan kannalta voisi olla ihan kiva selvittää asia jo aiemmin, mutta lääkärikäyntien yhdistäminen työpäivään on aina vähän hankalaa. Siksi mietin, voiko tässä tapahtua jotain, mikä olisi estettävissä, jos menisin lääkäriin heti. Kun jos se on keskenmeno, niin ei kai sitä voi estää kuitenkaan?

Voi Jadine, toi vuotelu on niin kurjaa, ja niin yleistä. Monilla vuotelee alkuraskaudessa, ja vuoto yleensä loppuu, kun istukka alkaa toimia. Itselläni edellisessä alkuraskaudessa vuotelun lopetti lugesteronilisä (oman keltarauhasen toimintaa tukemaan) , mutta on varmaan tosi tapauskohtaista.

Siksi mietin, voiko tässä tapahtua jotain, mikä olisi estettävissä, jos menisin lääkäriin heti. Kun jos se on keskenmeno, niin ei kai sitä voi estää kuitenkaan?
Ei voi estää. Useimmiten keskenmenon syynä on jokin perustavanlaatuinen vika sikiössä tai raskaudessa, ettei raskaus vain voi jatkua, ja silloin sen oli alusta asti tarkoituskin mennä niin.

Mutta tsemppiä! Ruskea tuhru, johon ei edes pikkuhousunsuojaa tarvitse, on todella yleistä raskauksissa, joista syntyy ihan täysiaikainen ja terve lapsi. Eli ruskea tuhru ei ole merkki ongelmista.

Täälä kans tullu sitä ruskeaa tuhrua jo viikon. Ultrassa kaikki ok vaikka olin ihan varma että sielä mitään enää ole.

Mä oksennan samantein jos juon vettä, joten juon vaan hiilihapollisia juomia. Mä oon kuullu kans, et b6 auttais. Oon kuullu myös että berocca vois auttaa ja siinähän taitaa noita b vitskuja olla? En tiedä, en oo vielä kokeillut, mutta aion kyllä. Eilen oksensin lähemmäs kymmemen kertaa ja krapulainen olo on melkeestään koko ajan.. :wtf: saa nähä käykö taas niin, et ainut mikä pysyy ees vähän pidempään sisällä ois roskaruoka.. Viimeksikin alkuraskaudessa söin vaan hampurilaisia ja kaikkea rasvasta, mut silti laihduin huhuh.. tänään myös ekaa kertaa alavatsalla sellasta orastavaa menkkajomotusta

Yökkäys tulee mutta vielä ei oo tarvinnut oksentaa. Näillä viikoilla rupesin oksentamaan viimeksi ja nyt toivon ettei tarvis ainakaan samallalailla oksentaa 24/7. Ja jos tulee pitkö tauko syömisestä niin tulee huono olo, mutta liian täydestäkin olosta tulee.
Mitään mäkkärii,pitsaa ym "pika"ruokaa ei tee mieli. Mielummin jotain ns. Terveellisempää
Hajut ottaa nenään.

Täälä kans yökkäily alko tällä viikolla. 2 kertaa ihan ykke kävi. Kaikki melkeen ällöttää... paitsi hedelmät.. hedelmäpilttiä oon kans syöny kylmänä aika kiitettävän määrän.:wacky:

Täälä kans yökkäily alko tällä viikolla. 2 kertaa ihan ykke kävi. Kaikki melkeen ällöttää... paitsi hedelmät.. hedelmäpilttiä oon kans syöny kylmänä aika kiitettävän määrän.:wacky:

Mulle kans maistuu vaan hedelmät, kaikki muu ällöttää :hungover::hungover::hungover:

Takaisin