Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on ollu kipua ja järkyttäviä vihlomisia mahassa tänään mutta niin kauan kun ei oo runsasta verenvuotoo ni kieltäydyn murehtimasta. Ja niin kauan uskon että ne on vaan kasvukipuja :)

Mulla on ihan hirveä olo ympärivuorokauden. :hungover:
Väsyttää aivan kamalasti. Yritän nojailla ja puhallella, ettei tarvis oksentaa. Se on kans yhenlainen kierre, kun siihen hommaan lähtee. Välillä on repäisykipuja, jotka on ainut valonpilkahdus järkkyyn oloon. Silloin muistan olevani raskaana. Muuten tuntuu vaan huonolta ja kipeältä.

Nyt5+6

Mulla on ihan hirveä olo ympärivuorokauden. :hungover:
Väsyttää aivan kamalasti. Yritän nojailla ja puhallella, ettei tarvis oksentaa. Se on kans yhenlainen kierre, kun siihen hommaan lähtee. Välillä on repäisykipuja, jotka on ainut valonpilkahdus järkkyyn oloon. Silloin muistan olevani raskaana. Muuten tuntuu vaan huonolta ja kipeältä.

Nyt5+6

Täsmälleen sama täällä. Olen töissä ja voin niin huonosti, että melkein itkettää. Olen nyt oksentanut kahdesti tämän raskauden aikana, mutta yritän välttää sitä viimeiseen saakka. Olo vain on aika epätoivoinen vaikka hyvän asian puolesta kärsiikin.

Mulla on rintakipu vähentynyt mutta turvotus lisinyt ja tänään piti oksentaa vajaan parin viikon tauon jälkeen. Väsymys on myös hurja ja iltavuorot töissä tuntuu superpitkiltä. Tänään 8+3.

Mulla välillä rintoihin juilii, aamuisin herätessä nälkä ja huono olo. Vatsaa turvottaa ja vihloo. Mut kaikki tää välillä häviää. Ja sit tietysti taas miettii et onks kaikki ok. :nailbiting: noh mut katsotaan eteenpäin.
Aika kulkee tosi hitaasti. Testistä vasta 6 päivää
Nyt 5+4

Mulla on tissit öisin niin kipeet, et heräilen liikkuessa. Iltavuorossa alkaa 16-17 aikaan jäätävä väsymys, mikä on tosi epänormaalia mulla. Lievää menkkakipua, joka pahenee välillä. Ei etovaa oloa, mut ei kummoista ruokahaluakaan. Joutuisin tekemään vähän yövuorojakin. Vähän jännittää, miten ne menee. Edellissessä yövuorossa en tiennyt olevani raskaana ja meni pää aivan sekaisin. Mieletön itkukohtaus iski heti työviikon jälkeen. Nyt siis rv 6+1.

papupata23, mulla täsmälleen sama viikko ja päivä menossa ja oireet kans just samat. Turvotus on aivan INFERNAALISTA, työvaatteet tuntuu todella epämukavilta :shifty:

Täsmälleen sama täällä. Olen töissä ja voin niin huonosti, että melkein itkettää. Olen nyt oksentanut kahdesti tämän raskauden aikana, mutta yritän välttää sitä viimeiseen saakka. Olo vain on aika epätoivoinen vaikka hyvän asian puolesta kärsiikin.
Itekin itkua väännän, kun tuntuu välillä niin kohtuuttomalta.

Muissa huonovointisissa raskauksissa olo on alkanut helpottaa yhtäkkiä heti 8+0 tienoilla. Toivottavasti näin nytkin. Triinalla ei onneksi ole siihen enää kauaa, kun sullakaan ei ole aiemmin ollut taipumusta hyperemeesiin!! Voimia. Loppuraskaus on helppoa tämän jälkeen. :Heartred

Täälläki huonoa oloa joka kestää aamusta heti herättyä tuonne pitkälle iltapäivää asti [emoji21] voimia siskot! Ja jos loppuraskaus sujuuki ekan kolmanneksen jälkee ilman pahoinvointeja ni sehä on sit loppujelopuks lyhyt aika voida pahoin hyvän asian puolesta :-)

Ruskeaa tuhruaaaaaa! Kävin neuvolan suosittelusta tänään lääkärissä. Eipä siitä paljon apua ollut kun ultraaminenkin turhaa tässä vaiheessa. Lääkäri vaan ronkki alapäätä ja joo kyllä täälä kohdun seinämillä ruskeaa vuotoa on. Siinäpä se. Mitään ei tiedä vielä. Maanantaina otetaan hcg.

Uutena oireena selkäsärky ja repivä tunne vatsassa ulkoilun jälkeen. Joka päivä teen samat hommat, käyn lenkillä ja siivoan tallin mutta tänään tuli nyt nämä kivut niiden jälkeen. Pitääköhän nyt jo alkaa tahtia hellittämään?

Huh! Tänään on ollu kyl sellanen pahoinvointi että..Heti ku heräsin alko yököttämään huolella ja aina vaan jatkuu. Laatta melkeen lensi kun petasin sänkyä aamulla ja on huimannutkin useaan kertaan. Syö tässä nyt sitte terveellisesti ku ei maistu muuta ku suolanen roskaruoka :yuck: Nachoja voisin syödä vähän aamulla, päivällä ja illalla, ne on ainoot ku maistuu jotenkin...Tissit on kyllä myös ollu niin kipeät jo useemman viikon että yöllä herään siihen, vatsallaan ei voi enää nukkua!

Mut positiivisesti ajateltuna, näähän on hyviä juttuja, tietää että pieni on matkassa mukana..:rolleyes:

Niin ja rv 8+3 tänään

Muokattu viimeksi:
Voiko muka maha näkyä jo vk 6 vai onkohan turvotusta?
Mä olen ihan todella turvoksissa! Eihän maha nyt ainakaan vielä kohdun koosta näy, mutta kyllä mun maha näyttää tän turvotuksen kanssa kuin olis jo paljon pidemmälläkin raskaana. Tänään viikkoja 9+0.

nyt alkanut hajut ottaa nenää, esim kissanruoka kupit tekis mieli siirtää eteiseen....
Niin ymmärrän tämän! Meillä kissa syö raaka ruokaa ja ne kipot haisee ihan hirveälle. En oo koskenu niihin plussauksen jälkeen :hilarious:

Siis tällä hetkellä ehkä kamalin oire on ilmavaivat! Iltapäivästä ihan järkyttävää! :confused:
Toki listaa yös muista oireista löytyy ja etova olo väsyttää kyllä ihan älyttömästi. Tänäänkin nukuin kevyet reilu kahden tunnin päikkärit :dead:

Noi ilmavaivat vaivaa myös täällä. :D välillä aika kiusallistakin vaikka kotona yksin ollessa ei nyt sinäänsä haittaa mitään :D Tänään alkoi myös selkäsärky.. Joudun töissä päiväkodissa lähes kokoajan nostelemaan pieniä lapsia ja tänään huomasin et alkoi ihan selvästi selkään koskemaan. Toivon vaan et sais vielä hyvällä ergonomialla kivun pidettyä kurissa, kun en töissä haluaisi raskaudesta ihan vielä kertoa enkä saikkuakaan toivoisi.. :S

Täällä paleltaa koko ajan, niin kuin kuumeessa paleltaa. Ei muita oireita.. rinnat ehkä tavallista turvonneemmat mutta arkuus hävinnyt kokonaan :(

Mulla on kans toi turvotus ihan sairasta :wacky:
Tänään iskias välillä tuikkinut ja jalkoja ja käsiä paleltanut. Okei etova olo käväs pari kertaa, mut ihan lievänä ja yks repäsykipuvihlasu, mut muuten kyl niin normaali olo edelleen.. :eek:

Mitähän hcg arvon pitäisi vähintään olla vk 6 .. Tietääkö joku?

20160408_204050.jpg
Mutta sitten pitää tietää viikot, eli tuo on tehty sillä perusteella, että tietää varmasti millä viikolla on. Keltainen väri tuon yhden rivin lopussa ei ole minun tekemäni.

Takaisin