papupata23
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mullakin on ollu kipua ja järkyttäviä vihlomisia mahassa tänään mutta niin kauan kun ei oo runsasta verenvuotoo ni kieltäydyn murehtimasta. Ja niin kauan uskon että ne on vaan kasvukipuja :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi johtua raskaista töistä. Kannattaa kuunnella omaa kroppaa ja vähentää kuormaa jos alkaa särkeä.
Mulla on ihan hirveä olo ympärivuorokauden.
Väsyttää aivan kamalasti. Yritän nojailla ja puhallella, ettei tarvis oksentaa. Se on kans yhenlainen kierre, kun siihen hommaan lähtee. Välillä on repäisykipuja, jotka on ainut valonpilkahdus järkkyyn oloon. Silloin muistan olevani raskaana. Muuten tuntuu vaan huonolta ja kipeältä.
Nyt5+6
Itekin itkua väännän, kun tuntuu välillä niin kohtuuttomalta.Täsmälleen sama täällä. Olen töissä ja voin niin huonosti, että melkein itkettää. Olen nyt oksentanut kahdesti tämän raskauden aikana, mutta yritän välttää sitä viimeiseen saakka. Olo vain on aika epätoivoinen vaikka hyvän asian puolesta kärsiikin.
Mä olen ihan todella turvoksissa! Eihän maha nyt ainakaan vielä kohdun koosta näy, mutta kyllä mun maha näyttää tän turvotuksen kanssa kuin olis jo paljon pidemmälläkin raskaana. Tänään viikkoja 9+0.Voiko muka maha näkyä jo vk 6 vai onkohan turvotusta?
Niin ymmärrän tämän! Meillä kissa syö raaka ruokaa ja ne kipot haisee ihan hirveälle. En oo koskenu niihin plussauksen jälkeennyt alkanut hajut ottaa nenää, esim kissanruoka kupit tekis mieli siirtää eteiseen....