Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin hirvee turvotus ja tänään aamulla sormukset kiristi :eek: tänään vasta 7+1, mihin tässä vielä joutuu

Ihan hirveä olla koko ajan kun tutkailee itseään. Mulla ei yhtäkkiä ole enää oireita ollenkaan. Rinnat ei ole enää kipeät..ja se oli mulle jotekin sellanen mittari.

Onko jollain hävinnyt välillä oireet kokonaan? Rintojen arkuus?

Täällä rinnat on arat silloin tällöin. Ja siis kosketusarat muuten en huomaa mitään. Pahoinvointi vaan on vissiin pikkuhiljaa tulossa tännekkin. Syömisen jälkeen oksettaa ja nyt eilen illalla ja äsken oli pakko vähän oksentaa. Närästää....
6+3

8+0 ja ekasta selkeästä pahoinvoinnista selvitty, vielä ei pönttöä tarvinnut sentään halailla. Jatkoa odotellessa.. :grumpy:

Täällä alakuloinen olo ollut jo jonkin aikaa... Pelkään, että tämäkin raskaus menee kesken... Pahoinvointia ei oikeastaan ole, ihan lievää sen oloista mutta oksentaa ei ole tarvinnut... Pari päivää sitten olo urheillessa jotenkin liiankin hyvä olo, ei tehnyt huonoa, ei hengästyttäny jne... Sitä niin pelkää, että vauva on lakannut kasvamasta... Reilu viikko sitten kävin ultrassa ja nyt on jo ihan hirveä olo ja pelko :( Rv:7+6

Itkettää.:sad010Täälä niukka ruskea vuoto alkoi aamulla... tulee vain pyyhittäessä... odotellaan nyt sitten koska "tulva" alkaa... Vähäisetkin oireet melkein poissa. Soitin neuvolaan... mutta ei voi kun odottaa mitä tapahtuu. Selkää myös vähän särkee mutta tiedä nyt johtuuko eilisistä puuhommista vai onko 2 merkki jostain huonosta.:sad001 Olen nyt viikolla 6 niin ei varmaan ultrassa näy vielä yhtään mitään.

Tsempit Höyhen ja Tiitu90, tää on ihan hirveetä hermoilua koko ajan. Ja nämä kaikki oireet tai oireettomuus kuuluvat alkuraskauteen mutta kun sen tietäminen ei auta yhtään siihen miltä tuntuu... mutta muista Tiitu90, että myös ruskea vuoto on tosi yleistä ja normaalia!

:cussingMeinaa kyllä mennä hermo..... eletään v 2017 ja on kaiken maailman keksintöjä keksitty , mutta raskauden tarkkailussa ollaan vielä näin alkeellisia ,että ei ole sitten keksitty ultraa jolla näkisi heti kun plussa pärähtää onko jotain jos on niin mitä ja missä kunnossa!!!!! Mutta eeeei... odottele vielä puoli vuotta niin katsotaan onko sielä mitään... yritä olla siinä sitten onnellinen. Anteeksi purkautumiseni.... mieleni on erittäin hatara tällä hetkellä.:confused2

Tiitu, minulla tuli koko esikoisen raskausaikana joka kerta ruskeaa tuhrua parin päivän ajan sen jälkeen kun oli minkäänlaista peitonheilutuksen suuntaistakaan aktiviteettia. Se ei ollut vaarallista, ja ihan terve lapsi syntyi oikeaan aikaan. Lääkäri totesi vain, että raskausaikana limakalvot ovat verevämmät ja vuotavat helpommin kuin normaalisti.

No ei olla peittoa heiluteltu plussan jälkeen kun en ole vielä uskaltanut. Eilen tein fyysistä hommaa kun kannoin puita varastoon ,mutta tuskin se nyt mitään keskenmenoa aiheuttaisi? :wideyed:Kiitos tsempeistä.:smiley-angelic001

Niin kauan kuin se on vain pyyhittäessä tulevaa tuhrua, ei kannata huolestua. En usko, että puiden kantaminen tässä vaiheessa aiheuttaa minkäänlaista keskenmenoa. Toki jos ihan hirveitä kuormia nostelet, mutta tuskin siitä on kyse? Minä sain selkäkipuja siitä kun siirsin pianoa esikoisen raskausaikana viikolla 13, ja siitä terkka kyllä totesi, että sellaiset siirtelyt kannattaa lopettaa.

Hirvee turvotus, tissit ihan kauheen kipeet, finnejä tulee koko ajan ja ihan kauhee väsymys... Ekassa oli paljon enemmän oireita ja siksi nyt on niin epäuskonen olo että onko edes raskaana..

Kuvotus ottanut taas askelta. Lepo ja veden juonti hetkellisesti helpottaa oloa. :depressed:

Selkä alkanut jomottaa. Toisaalta ihana kun saanut tän viikon vaan levähtä. Ensi viikolla taas työt alkaa, vähän jännää kuinka iltaosuudesta selviän.o_O

Mua nyt kammottaa nää omat olemattomat oireeni. Toki tiedän että raskauksia ja oireita on erilaisia mutta jotenkin ihmettelen kun mulla ei ole juuri mitään. Pientä ajoittaista vihlontaa alaselässä ja mahassa. Kaikenmaailman tuulimuna keskeytyneet keskenmeno-keskustelut luettu ja oon pelotellu itteeni :( Ei voi vaan mitään että nää ajatukset myllää päällä...
Mä ottaisin mielelläni ne oksentelut ja muut kunhan vaan tietäis että masussa on elämää. :(

Täälä tuhruvuoto ja selkäsärky jatkuu:inpain: Eikö vielä viikolla 6 muka näe jos on poikkeava raskaus tai keskenmeno?
Tein epätoivossani taas raskaustestin ja näytti edelleen plussaa mutta eihän se periaatteessa mitään kerro kun hormonia voi olla vielä kehossa muutenkin vaikka ois km.:sad001

Muokattu viimeksi:
Ei välttämättä näe. Pitää vain odotella. Se klinikka, jolla olen käynyt, ei suostu ultraamaan ennen 7+0, koska vasta silloin sykkeen pitäisi näkyä ultrassa kaikilla. Minulla ei edelleenkään oireita.

No toivottavasti ei mikään munasarja tässä räjähdä ootellessa tuomiota.:angry3

Neljättä päivää kovempaa vihlontaa alamahassa :/ ei kuitenkaan muuta vuotoa kuin valko.. voisikohan johtua fyysistä töistä? Paljon raskasta kantelua ja tänään vielä lumityöt kotona siihen..

Voi johtua raskaista töistä. Kannattaa kuunnella omaa kroppaa ja vähentää kuormaa jos alkaa särkeä.

Takaisin