Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin kauhea turvotus. Tänään piti ottaa äitiyshousut käyttöön. Esikoisestakin maha näkyi aikaisin mut nyt vielä aikaisemmin. Esikoisen varhaisultrassa selvisi et mulla on eteenpäin kohtu kallellaan niin se selittänee tän mahan :woot: myös äitillä on kaikista raskauksista maha pullahtanut aikaisin esiin.

Näin myös viime yönä unta tän vauvan ristiäisistä. Oltiin unohdettu pyytää ketään kummiksi :joyful: Tämäkin asia mietityttänyt alintajunnassa et ketä tällä kertaa pyydetään. Harmi kun vauvan nimi ei unesta selvinnyt mutta vaaleanpunaisia paketteja oli lahjapöydässä. Jännä nähdä oliko enneuni :wink

Mullakin kauhea turvotus. Tänään piti ottaa äitiyshousut käyttöön. Esikoisestakin maha näkyi aikaisin mut nyt vielä aikaisemmin. Esikoisen varhaisultrassa selvisi et mulla on eteenpäin kohtu kallellaan niin se selittänee tän mahan :woot: myös äitillä on kaikista raskauksista maha pullahtanut aikaisin esiin.

Mulla on kanssa eteenpäin kallistunut kohtu ja siitä johtuen tosiaan vatsa näyttää valtavalta koko raskauden, vaikka samankokoinen on kuin muillakin. Edellisessä raskaudessa vielä oli tosi vähänlaisesti lapsivettä eli maha oli normaalia pienempi, mutta näytti jättiläiseltä. Ei pysty piilottelemaan :D

Siis taas ollut tällänen oireettomampi päivä... Pientä nippailua alavatsassa ja selässä, that's it! Tässä alkaa jo epäilemään että en oikeesti edes oo raskaana :D Kaikillahan ne raskausoireet on erilaiset mutta mä odotin sitä huonoo-oloa ja muuta mutta ei MITÄÄN. Tänään ei ole edes ollut sen suuremmin nälkä kuin normaalistikaan. Kai siellä ekassa neuvolassa sitten tsekataan että oon OIKEESTI raskaana? :whacky011

Näin myös viime yönä unta tän vauvan ristiäisistä. Oltiin unohdettu pyytää ketään kummiksi :joyful: Tämäkin asia mietityttänyt alintajunnassa et ketä tällä kertaa pyydetään. Harmi kun vauvan nimi ei unesta selvinnyt mutta vaaleanpunaisia paketteja oli lahjapöydässä. Jännä nähdä oliko enneuni :wink
Mä oon miettinyt noita kummiasoita myös. Meidän lähipiirissä vain harva kuuluu kirkkoon. Ja nekin vähät ollaan jo käytetty edelliselle lapsille. Yhdet jopa kahteen kertaan.

Vielä noista unista... minäkin oon nähnyt jo useamman kerran unta, että saadaan tyttö. Vaikkei kyllä mitenkään erityistoiveessa olekaan (molemmat on yhtä ihania). Viime unessa soitin miehelleni ja kysyin nukkuuko lapset jo, entä *****? Ihan niinkun nimellä kyselin tyttövauvasta, vaikka pojan nimiä ollaan mietitty.

Poikien nimistä ollaan muutenkin puhuttu. Meillä, kun on lastenteko tämmönen perinteinen kerran kuussa ovulaation aikaan tyyli. Ja näin siis ihan oman jaksamisen ja mielenkiinnon takia.

5+4

Oksettaako muita syömisen jälkeen? Täällä kauhee oksuolo aina kun syö

Enpäs ajatellutkaan että tää valvominen tai yöllinen heräily olis niin yleistä. :o Todella outoo kun esikoisesta nukuin tässä kohtaa kunnon yöunien lisäks päikkärit joka päivä.

Ennen plussaa näin kahtena peräkkäisenä yönä unta joissa mulla oli vastasyntynyt lapsi :D Muuten aika villejä unia kans täällä, mut niin on kyllä normaalistikin.

Myös hirvee turvotus vaikka ei ois käytännössä syöny melkeen mitään koko päivänä, farkut ei mee vyötäröstä enää jalkaan :bored: Ei viittis ihan vielä eksyy sinne mammavaateosastolle..

Hei, minäkin näin unta että mulla oli iso raskausmaha. Aamulla päätin tehdä sen ekan "herkän" testin. Plussa tuli. Sen jälkeen vahvoja viivoja testeihin monta :D

Oireita jo ennen plussaa järjettömät palelukohtaukset, joista mies jo arveli että raskaana olen.
Itkuherkkyys.
Ei juuri pahoinvointia, vielä, mutta mitään ei tee mieli syödä ja silti on nälkä ja ihan ähky pienestäkin määrästä ruokaa.
Ihan lievää tissien nipistelyä jo havainnut.
Ja väsymys.

Oireita ei oo pahemmin ollu meinas vähän jo alkaa naurattaa kun eilen neuvolan jälkeen joka oli heti aamusta tulin kotiin ja aamun vähäisetkin syömiset kaikki ulos ja tänään aamusta niin ällö olo pari ekaa tuntii en uskaltanu paljon syödä kun olis varmaan tullu ulos ja just neuvolan täti sano ettei varmaan sellasta pahaa oloo enään tulekkaan kun jo kumminkin ton verran viikkoja et olis ne pahimnat tullu jo. Toivon vaan että näin on mä en töissä haluis alkaa oksentaa, kun kertoa en ihan vielä haluis ja eka raskaus oli niin helppo kun ei mitään tälläst ollu.

Nyt 8+4

Mä näin sellasen unen että menin vessaan tarkistamaan ettei tule verta ja sitten olikin tullut ja olin ihan kauhuissani ja itkin vain:sad001:eek::arghh: Oli niin epätodellinen olo aamulla että onko näin tapahtunut oikeasti:wideyed:.......... huhhhu:grin

Tiitu90
Mä näin ihan samantapaista unta! Heräsin verilammikosta siinä unessa, hyihyi. Inhottavia painajaisia:arghh:

Onks kellään iskias vaivannu raskausoireena?

Mulla edelleen kohtalaisen normaali olo.. Aamusin ei oo varsinaisesti huono olo, mutta ei myöskään tee mieli syödä :)
6+3?

Mulla edelleen kohtalaisen normaali olo.. Aamusin ei oo varsinaisesti huono olo, mutta ei myöskään tee mieli syödä :)
6+3?

Mulla on. Viikonpäivät nyt kestäny, vuorotellen juilii molempia kankkuja ja toisesta säteilee pohkeeseenkin. Nukkuminen erityisesti hankalaa, päivän touhuissa unohtuu helpommin kipuilu.

Aamuyöheräilyä oli täälläkin viikoilla 5-6, tähän liittyi myös valtava unen tarve, nukuin kellon ympäri jos mahdollista. Sitten vähän virkistyin välissä mutta nyt taas oon nukkunu pitkiä yöunia jos se on ollu mahdollista. Nukuttaa vaan niin makiasti.

Voiko muka maha näkyä jo vk 6 vai onkohan turvotusta? Kauhee pallo jotenki :)

Tiitu täälläki viikkoja reilu 6 ja kauhee turvotus... mulla tuli vauvamaha esii viime raskaudes vasta joskus rv 16 jälkee

6+3?

Mulla vaivaa iskias. Se ei tykkää nyt yhtään et joudun flunssan takia makaan suurimman osan päivästäkin...

Mä näin sellasen unen että menin vessaan tarkistamaan ettei tule verta ja sitten olikin tullut ja olin ihan kauhuissani ja itkin vain:sad001:eek::arghh: Oli niin epätodellinen olo aamulla että onko näin tapahtunut oikeasti:wideyed:.......... huhhhu:grin

Näin ihan samanlaisen unen Sillon kun oli viikkoja jotai 5-6.. muutenkin tosi ihme unia nähnyt plussauksesta asti... Viime yönä viimeksi ...

Ja turvotus on jäätävää! Oksennus satunnaista, joskus aamuisin kerta Max. Kaks ja se siitä.. joskus iskee autossa huono olo... Nyt 8+5.. nyt alkanut hajut ottaa nenää, esim kissanruoka kupit tekis mieli siirtää eteiseen....

Okeii eli iskiaksenkin voi siis pistää myös raskauden piikkiin :confused: Mulla kun ei oo koskaan aiemmin iskias tällä tavoin juntturoinu.. Muutamana päivänä ollu nyt pientä kipuilua ja säteilyä, mut eilen meinas ihan jalka lähtee alta, kun tulin kävelylenkiltä kotio :eek:

Takaisin