Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos et vastasitte tohon digihommaan! Vähän kyllä tekis mieli semmonenkin ostaa, vaikka just testasin uudestaan normiliuskalla, kun en osannut sisäistää tätä plussaa todeksi.. ja siis oli niin voimakkaan punanen, että ei mitään epäselvää.. Kait se on pakko uskoa ja olla vaan ilonen normaalista olosta ja oottaa ultraa xD

Voi Triina!! Ihana<3 Parempi mieli on jo kuin eilen. Mä niin oon menossa ostaa niin monta digitestin, että 3+ näkyy. Vielä en ole tänään uskaltanut. Milloin sä sait 3+?

Rv 5+3

Täytyy sanoo, etten vieläkään, koska en oo testannu enää :D älä säkään ;)
Hyvä kun mieli on parempi!

Täytyy sanoo, etten vieläkään, koska en oo testannu enää :D älä säkään ;)
Hyvä kun mieli on parempi!

Nyt saa riittää munkin testailut! Vähämielisten hommaa...tokaa odottaessa tein kaksi testiä. Yhden 4+0 ja toisen just ennen ultraan 12+3. Jännitti vaan niin kovasti, etten vahingossa ole kuvitellut kaikkea :cool01

Mä ajattelin viimeisen testin tehdä varhaisultran jälkeen ja sit ottaa kuvan siitä ultrakuvasta ja testistä yhdessä. Lähetän sen sit omille vanhemmilleni :nailbiting:

Pahoinvointi on saapunut kuvioihin. Nii ja tissit törkeen kipeet, esikoisen imetys on ihan hurjan kivuliasta. Noo, hammasta purren:joyful:

7+2

Kai tääkin oire on, kun joka yö herää neljän ja viiden välillä.. Herätys on seiskalta ja hyvällä tuurilla saatan vielä torkahtaa ennen sitä..pikkasen ärsyttävää..

6+0

Vastavirrassa, mulla oli tuota heräilyä viime alkuraskaudessa. Toistaiseksi säästynyt siltä tällä kertaa.
Täällä hyvin lievät oireet palasi parin viikon tauolta. Eilen nukkumaan mennessä iski todella ällöttävä olo, en oksentamassa joutunut käymään. Makuullaan kun pysyi, tilanne oli joten kuten hallinnassa. Hillitön turvotus on vaivannut monta viikkoa..

Vastavirrassa, mulla on aiemmissa raskauksissa ollut juuri tuota heräilyä ja sitten unettomuutta muutenkin. Kuopuksen raskaudessa tuntui että valvoin kaikki ne 41+2 viikkoa ja synnytyksen jälkeen nukuin kolme viikkoa.

Mun yöpahoinvointi jatkuu. Yöllä on tosi huono olo ja aamulla piti aika tarkkaan miettiä missä kohtaa nousee ylös. Ja kylmä hiki otsalla oksennusta pidätellen on kuulkaa aika kamalaa syödä, mutta se helpottaa kyllä kun saa vähän jotain syötyä. Yöh.

Kai tääkin oire on, kun joka yö herää neljän ja viiden välillä.. Herätys on seiskalta ja hyvällä tuurilla saatan vielä torkahtaa ennen sitä..pikkasen ärsyttävää..

6+0
Mulla on tuota samaa heräilyä. Neljästä kuuteen tai puoli seiskaan valvominen on kaikkein hirveintä. Usein herään myös yhdeltä. Joskus useamminkin.

Rv 5+4

Tänään ja eilen ollut aamulla lievää pahoinvointia, kuinka onnelliseksi sitä voikaan tulla pienistä oireista :D Kunhan ei tulis tavaksi, voin kuvitella että jatkuvana aika epämiellyttävä olotila..

Pahoinvointia(öllötys) on ollut jo alusta asti, ja koko ajan pahenemaan päin.. tänä aamuna meinasi jo laatta lentää ja koko ajan on tunne että kohta tulee ylös.. mä vihaan oksentamista..

Donitsi, i feel you. Mulla on vähän kammoa oksentamiseen, mut nyt se on vähän jo hälventynyt kun oksentaminen kuitenkin helpottaa niin paljon.

Turvotus tuli tännekin muuten lisäksi. Mun maha näyttää siltä, että olisin viikoilla 15+.

Apua! Oon syönyt reissussa niin paljon, että maha on tosiaan paisunut kuin pullataikina :confused:. Toivottavasti kotona voi vähän himmata tahtia, kun kulutuskin on tosi paljon pienempää... Pahoinvointi on pysynyt kurissa sillä, että 2-3 tunnin välein syö jonkun pienen aterian. Keitto laskee kaikista helpoiten, ja tulee mukavasti toiseenkin suuntaan, jos tarvetta :joyful:.

Donitsi, i feel you. Mulla on vähän kammoa oksentamiseen, mut nyt se on vähän jo hälventynyt kun oksentaminen kuitenkin helpottaa niin paljon.

Turvotus tuli tännekin muuten lisäksi. Mun maha näyttää siltä, että olisin viikoilla 15+.

Mulla kammo oksuun tuli erään sairauden yhteydessä. Thank god se ei oo enää vaivannut moneen vuoteen..
Turvotuksen kans huomasi kun laittoi jalkaan toppahousut jotka ollut jalassa muutama viikko takaperin viimeksi :D

Vastavirrassa, minulla oli ihan sama ongelma ihan alussa, heräilin aamuyöllä enkä saanut unta. No nyt se "oire" sitten loppui ja tietysti paniikki että miksi :facepalm:

Clearblue digi 3+:smiley-bounce015

Se pienestä kiinni, tämän ihmisen onnellisuus.

Rv 5+3

Minäkin sain tänään digiin 3+ ja nyt on rv 5+4. :Heartred

Onko muilla raskaana ollessa kummallisia unia? En yleensä edes muista näkemiäni unia, mutta nyt on ollut viime päivinä (tai öinä) sellaiset uniseikkailut, että huh huh. Vaikka nukun tosi paljon, olo ei tunnu kovin levänneeltä, kun olen nähnyt niin hurjia unia.

Nyt vähän aikaa oon heräillyt yöllä mut viime yöks menin nukkuu jo klo 20 o_O ja yleensä aamupalan syön siinä 11-12 aikaan mut tänään oli pakko syödä jo 7 ja uudestaan jo 11.30. Ohhoh. Ja mä en tiiä kaikki pienet asiat saa mut stressaamaan ja itkemään. En tajua. Tuntuu ettei tässä maailmassa oo ketään joka ymmärtää ja et olevinaan oon yksin. :sad001 ärsyttävät hormoonit!!! :shifty:

Jadine, mulla on myös ärsyttävän vauhdikkaita ja osin ahdistavia unia, jotka muistan myös aamulla. Ahdistukseen ei todellakaan tarvita paljoa, joten joo papupata, täälläkin stressaa pienimmätkin asiat.

Vielä ei ole tullut toi "oon ihan yksin koko maailmassa" -vaihe. Mulla se iskee yleensä vasta rv 25+ aivan jäätävällä rytinällä. Ikävää käydä pohjalla samoista asioista joka raskaus. Joka kerta valmistautuu uuteen lapseen aivan kuin ekaan.
5+4

Tänään tuli aamulla valkovuodon seassa piieni tippa verta. Hermostuttaa! Onneksi ei oo tullu enempää.

Ennen plussaa näin kahtena peräkkäisenä yönä unta joissa mulla oli vastasyntynyt lapsi :D Muuten aika villejä unia kans täällä, mut niin on kyllä normaalistikin.

Myös hirvee turvotus vaikka ei ois käytännössä syöny melkeen mitään koko päivänä, farkut ei mee vyötäröstä enää jalkaan :bored: Ei viittis ihan vielä eksyy sinne mammavaateosastolle..

Yks oire ollu jo yli viikon: on kosteeta eheh.... Ei, seksiä ei tee mieli mut kyl aluks mietin et alkaakseen ne menkat ku sai käydä varmistaa usein ettei vaan oo.

Takaisin