Oireet

Mulla on tullut nyt jäätävän väsymyksen lisäksi huonoa oloa. Huono olo ei tule tyhjästä mahasta vaan sitten kun syö. En pysty syömään kuin ihan hiiren annoksen ja sen jälkeen joutuu jo miettimään, tarviiko juosta oksentamaan vai ei. Tämä on nyt vielä ihan ok, mutta kunhan ei tästä etene :/ ensimmäisestä lapsesta sain juosta koko ajan oksentamassa.
 
Mulla ruokahalu kasvaa kokoajan!!:wideyed: Aiva hirvittää ja jossei syö niin alkaa etoa ja syönnin jälkeen JOS syö niin paljo ku napa vetää niin tulee ihan kamala olo enkä oo sen jälkeen pystyny syömään enää kyseistä ruokaa, ajatuski ällöttää..:depressed:
 
Tänään ilmesty kamalan väsymyksen lisäksi nyt nännikipu! :D tai oikeestaan yöllä heräsin siihen kun toiseen nänniin sattu ihan hulluna! Ihanaa kun tulee lisää oireita! Ihmetyttää kun ei oo tullut huono , ja hyvä niin! Siks mä ehkä syön kokoajan jotain etteo tuliskaan huono olo :D en malta odottaa paljon taas painoa kertyy tän raskausen aikana..
 
Mulla kanssa kauhee väsymys ja jatkuva nälkä :nailbiting: arvon just kahden vaiheilla: meenkö syömään vai meenkö nukkumaan :bored: siinäpä vasta pulma :p
Miten just samaa :woot: Mun päätös oli kattoa viel yks jakso sarjaa ja sit päättää :hilarious:
 
Onko kenelläkään ollu alavatsalla kramppeja. Heräsin viime yönä monesti siihen, kun vatsa kramppasi.
 
Viime yönä heräsin puoli neljän jälkeen tunnin välein, ja joka kerta tuntui että mahaa vähän jomottelee, ei nyt niinkään kramppaa tms. Liekö jotain kasvukipuja.
Ja samoin yöllä koko ajan jotenkin tosi etova olo. Ihan semmoinen kuin mahataudissa, saman tyylinen olo. Mut ei kuitenkaan niin että oksettas. Eilen illalla kerran oksensin. Ja vähän kuumeinenkin olo meinaa olla, mutta ei mulla kuumetta taida siltikään olla. Mietinkin että onko mulla sittenkin joku lievä mahatauti, vai liekö tämä nyt raskauspahoinvointia sittenkään.
 
Eilen työpäivän aikana ilmesty tissikipu :sad001 ja vähän niin ku närästäs välillä ja vähän etoisi (varsinki jos pitempi aika syömisestä). Ois voinu pysyä pitempäänki oireettomana :D
 
Mulla on ollut tissit kipeänä jo ennen plussaamista ja pahenee vaan. Jos muuten iskee vainoharha oireitten katoamisesta, niin vähän painan rinnan reunaa, niin homma tulee takaisin todelliseks.
Noita vatsakramppeja mulla oli aluksi aika paljon. Tai se oli semmoista pelottavaa nipistelyä, on jo loppunut.
Alaselkää myös juilii säännöllisesti. Pahoinvoinnilta olen vielä säästynyt. Loma loppuu tänään ja odotan pelolla, iskeekö pahoinvointi jo ensimmäisessä vuorossa :nailbiting: Lisäksi hirvittää aamuvuorot, kun tarvitsen nykyään ilmeisesti unta sen 10 tuntia yössä.
 
Kirjoitan nyt tänne kun LA helmikuun lopussa ja luulen että menee yli kuitenkin :grin

Plussasin viikko sitten perjantaina, koska kauhu väsymys ja jalkojen pakotus. Nyt neuvolatädin mukaan alkoi maanantaina kuudes viikko eli onko se sitten 5+5 tms? Joo on ensimmäinen enkä tajua mitään :hilarious:

Viime maanantai oli olojen puolesta kaikista karsein, yökötti ja etoi töissä koko päivän. Nyt välillä kaikki oireet häviää, satunnaisesti tulee paha olo kohtauksia, etoo mutta ei onneksi okseta. Samoin jalat on välillä kun puupökkelöt, tissit joskus kipeet ja näin iltasin turvottaa. Ja sitten on olo et jotain on meneillään :rolleyes:

Välillä mietin kuvittelenko vaan kaiken :facepalm:
 
Mulla on ilmeisin oire rintojen pakotus.. Lopetim esikoisen imetyksen vuosi sitten mutta maitoa tulee vielä jos lypsää, nyt on olo että nousee vähän enemmänkin... Mietin vaan et mitenkähän loppuraskaudesta sit, et alkaako maito vuotaa... :D
 
Mulla kans kohta vuos imetyksen lopetuksesta ja tippoja on tullu puristamalla jo ennen raskautta :D just plussan aikoihin alko välillä rintoja pakottaa, ihan ku alkais maito nousee mut ei noussukkaa. Enää ei oo tullu sitä tunnetta mut kyllä ku vähänki puristaa nii samantien tulee tippoja ja oli tullu rintsikkaanki :D varmaan loppuraskaudessa vuotaa hulluna.
 
Täällä tänään ollut todella ahdistava tunne koko päivän ja alakuloisuutta täysin ilman syytä. Olisko hormonit asialla :nailbiting: onko muilla vastaavaa?
 
Kamalaa tämä pahoinvointi. Oliskohan apua siitä pahoinvointirannekkeesta. Miten tätä jaksaa viikkotolkulla!:arghh: Ja kun tämä ei vielä ole kunnolla ees alkanut, eilen ja tänään kerran oksentanut, mut koko ajan meinaa etoa. Esikoisen aikaan oksensin monta kertaa päivässä, jospa tällä kertaa ei tarvis.
 
Mulla 6+2 menossa ja oireita ei oikein ole ollut. Tissit on kyllä kipeät ja muutama viikko sitten oli pahoinvointia että ei oikein tehnyt mieli syödä. Eilen illalla alko alavatsaa sattumaan samanlailla kuin ois menkat alkamassa ja jatku koko yön, eihän siinä sitten nukkuttanu yhtään kun mietti asiaa, mutta tänään ei ole koskenut :) turvotusta välillä ollut vatsalla. Melkein haluisin että enemmän oireita olisi että raskaus tuntuisi todellisemmalta :D
 
Toupie, mulla oli edellisessä raskaudessa ne rannekkeet ja kyllä oli hyvät! Vei ainakin pahimman oksetuksen pois :)
 
Taisin olla liian hätäinen, rintojen aristus/kipu palasi. Vähän eri voimakkuudella vaan eri vuorokauden aikoina.

Plussasta asti on ollut myös löysä vatsa ja vessaan saa juosta heti ruuan jälkeen. Sori liika info :wacky: Mulla on normaalisti todella herkkä vatsa; ärtyneen suolen oireyhtymä jne. Olen kyllä saanut sen ihan hyvin aisoihin, mut näköjään hormonit laittanut vatsan sit ihan uusiksi.

Huonoa/etovaa oloa ei ole ollut sen parin plussaa seuranneen päivän jälkeen. Kai se on uskottava, että oireet tulee ja menee.
 
Kamalaa tämä pahoinvointi. Oliskohan apua siitä pahoinvointirannekkeesta. Miten tätä jaksaa viikkotolkulla!:arghh: Ja kun tämä ei vielä ole kunnolla ees alkanut, eilen ja tänään kerran oksentanut, mut koko ajan meinaa etoa. Esikoisen aikaan oksensin monta kertaa päivässä, jospa tällä kertaa ei tarvis.

Itsekin olen miettinyt, että miten tästä selvitään, jos pahoinvointi on pahimmillaan viikoilla 9-11? Nytkin jo tuskaa olla töissä kun pitäisi kokoajan jotain olla syömässä ja juomassa ettei etova olo pääse pahimmilleen päälle.. :yuck:
 
Takaisin
Top