Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla turvotus aavistuksen tuntunut laskeneen, mutta kun joutuu kokoajan syömään ja/tai juomaan jotain etovan olon vuoksi niin taitaa tuo turvotus aika nopeasti kasaantua ylimääräisiksi kiloiksi.. :grumpy:

Itellä ollu jotain äitiysvaatteita edellisen raskauden jäliltä käytössä, äitiyscollareita ja legginssejä, ne on kyllä ihan parhaita päällä. Normivaatteetki kyllä vielä menee mutta ei ne vaan oo niin kivoja silti.

Mua alko etoa pari päivää ennen plussaa ja nyt pitää syödä tasasesti tai alkaa etoa.. samana päivänä kun plussasin mies testas uutta autoa ja ajo 200km/h motarilla ja mua alko ahistaa ja etoa vaikka yleensä nautin vauhdista. Sama oli esikoisen kanssa kun olin raskaana prätkän kyydissä, en nauttinu yhtään.

Minä oon harkinnut myös mammahousujen ostamista. Joitakin minulla taitaa edellisestä raskaudesta olla, mutta eihän ne ole enää niin hyvät ja mukavat ;) töissä olen farkuissa, mutta yleensä nappi auki [emoji23] yritän paikata tilannetta löysällä paidalla, niin ei näkyisi. Minun olemassaolevat on mahan kohdalta jotenkin niin tiukkoja, että turvotus näkyisi heti. Eli ne ovat nyt hetken vielä ainakin kaapissa odottamassa.

Itsellä selkeimpiä oireita hengästyminen, vatsan nipistelyt + menkkajomotus, tissien turpoaminen ja ajoittaiset pahoinvointiaallot. Vähällä koen tähän saakka päässeeni. Toivotaan, että oireet ei tästään paljoa kovene.:angelic:

Ja äitiyshousuja olen jo vakavasti harkinnut, vaikkei maha vielä ainakaan näytä pullottavan yhtään. Ei vaan perusfarkkuja tee mieli vetää jalkaan...

Tänään on taas ollu ihan älytön nälkä! Koko päivän oon haaveillu päivän ruuasta ja nyt on masu täynnä. :joyful: Syömiset on nyt vuorostaan helpottanut huonoa oloa ja uus lemppari tähän hetkeen on klementiinit! :hungry: Ostin ison pussillisen niitä tänään..:grin

Tänään taas aika oireeton päivä. Vähän meinas etoa ku heräs yövuoron jälkeen nukkumasta. Maha toki taas ihan turvonnu että itteäki järkyttää sivuprofiili ku kävelee peilin ohi :eek:

Apua, kun tänään ei oo ollu pahaa oloa! Kolme päivää oksentanu ja tänään vaan aamulla vähän ällötti ja illempana vähän hajuherkkyyttä ja siksi ehkä vähän ällötti. Pystyin jopa syömään ihan lämmintä ruokaa, kun moneen päivään en ole pystynyt.
Heti aattelee pahinta kun ei enää olekaan oireita, vaikka muistan toki esikoisenkin ajalta että oireet ja pahoinvointi vaihteli aika paljon ja oli päiviä ettei ollutkaan niin huono olo. Ja muistan että silloinkin tuli vähän panikoitua.:D
Tänään on kyllä ollut enemään tekemistä kun kierrellyt kaupoissa yms, et liekö ollut vähempi aikaa ajatella pahoinvointia. Ainakin ekassa raskaudessa oireet helpotti esim töissä ja kotona oli aina huono olo. Niin ja tänään ollu ne pahoinvointirannekkeet käsissä, tosin illaksi oon nyt ottanut nekin pois.

Minä erehdyin käymään vaa'alla ja voi kauhistus! :D olisi voinut jäädä käymättä. Turvotus näkyy selvästi luvuissa.. toivottavasti ei tätä menoa jatku turpoaminen sillä muuten minua ei maaliskuussa tunnista ihmiseksi.

Te joilla on useampi lapsi, miten ootte saanu yhdistettyä lapsenhoidon ja pahoinvoinnin? Mulla on aika suuritarpeinen taapero ja taipumus voida tooosi huonosti raskaana. Etoi jo ennen plussaa ja oksentelua odotellessa

Minä erehdyin käymään vaa'alla ja voi kauhistus! :D olisi voinut jäädä käymättä. Turvotus näkyy selvästi luvuissa.. toivottavasti ei tätä menoa jatku turpoaminen sillä muuten minua ei maaliskuussa tunnista ihmiseksi.

Onneksi joku muukin tehny saman erehdyksen!! Mä kans kävin just tänä aamuna..ei olis kannattanu..voi TURVOTUS!! :eek:

Joo täälläkin vaa alle erehdyin ja ei varmaan tartte enää omia farkkuja käyttää[emoji23] järkyttävää. Ekassa easkaudessa turposin kun pullataikina ja sama meno näköjään jatkuu

Itellä ei toistaiseksi oo paino noussut, mutta oon kyllä liikkunut edelleen tosi aktiivisesti. Ja välillä on päiviä, kun ruokahalu on kadoksissa.

Must tuntuu etten oo ees raskaana kun lukee muitten oireita :/

Yksi uusi oire muuten on se, että välillä väsyttää vaikka kuinka, mutta silti en saa nukuttua. Hormonitko ne valvottaa vai käykö sitä jotenkin tiedostamattaan niin ylikierroksilla? o_O

Must tuntuu etten oo ees raskaana kun lukee muitten oireita :/

Itselläkin esim. viime viikko oli lähes oireeton. Siks olin jo henkisesti valmistautunut pahimpaan tämän aamun ultraan mennessä. Ei ne oireet tai niiden olemattomuus taida ihan kaikkea aina kertoa? :)

minä luovuttelen ilolla rouvalle omia vaatteita "raskausvaatteikdi", win-win tilanne siis.

tänään rouvan väsymys konkretisoitui, kun menin ekaa kertaa töihin 7vkon "isyys" loman jälkeen. 5h töissäolon jälkeen tuli viestiä että hän kuolee väsymykseen aivan justiinsa.....tuo väsymys on näin sivusta seurattuna jotain jäätävää, ja mun mielestä aivan eriluokkaa ku esikon alkuraskaudessa.....

Takaisin