Lollipop__
Oman äänensä löytänyt
Ei oireita, ainakaan vielä toki mahaa nippailee vähän mutta jos en olis testiä tehnyt, niin sekin menis sen piikkiin, että kohta pitäs alkaa menkat. En vieläkään ymmärrä mikä takapiru se oli, että tee se testi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen jo pari päivää miettinyt olisinko raskaana ja siksi ostinkin testin, vaikka varhaisessa vaiheessa ollaankin. Olen ollut tosi väsynyt ja on ollut välillä aika etova olo. Tänä aamuna ei edes kahvi maistunut. Suurin kysymysmerkki mulle oli ehkä se, että perus ovistuntemukset jäivät puuttumaan. Se on tietty aika erikoista, koska kyllähän se raskaus ovulaation vaatii
Mulla sama ihmetyksen aihe! En tuntenut normaalisti selviä ovisoireita kesäkuussa ollenkaan ja testasinkin ihan vaan varmuuden vuoksi jotta tiesin mitä saan reissussa syödä ja juoda
Mozzarella, mullakin vuotelee nyt kolmatta päivää.. kauan sulla kesti vuotelua yhteensä?
Peukkuja pystyyn että näyttääMult tulee sit vähän enemmän ku sulta. Varmaa testin teen vielä loppuviikosta. Ja sit alan neuvolaan soitella. Mein 5kuisella on kyllä perjantaina neuvola et voisin sieltäki sit kysellä jos nään sitä äitiyspuolen terkkaa. Jos siis vielä positiivista näyttää perjantaina tai torstai aamuna.
Täällä! Röyhtäily on kivaa Mutta nyt se tulee ihan pienestäkin, jo lasi vettä aiheuttaa saman kuin aiemmin pullollinen jotain hiilihapotettua!Onko kellään muulla muuten röyhtäilyputki päällä? Tää on siis jtn järkyttävää! Alusta asti itse asiassa iski päälle, samoin teki edellisessä raskaudessa. Kunnon emakko olo kun meikäläinen se vaan röhkii menemään ilman mitään käytöstapoja