Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vastaavia tuikkauksia ollut ihan alusta alkaen. Välillä oli parin viikon tauko, mutta nyt tänään taas saa hiukan varoen venytellä. Itse yhdistän kyllä noihin kudosten venymiseen nuo oireet.Eilisillasta lähtien viiltänyt alamahasta vasemmalta, silleen oikein tuikkaa yhtäkkiä. Liekö jotain kasvukipuja. Taaskaan muista oliko tämmöistä esikoisen aikaan.:D Mut inhottavalta tuntuu.
Tää ei oo enää kivaa! Jo kohta 2vk niskat ollu aivan jumissa ja päätä ja niskaa/hartioita särkee vietävästi ja Panadolia menee päivittäin 1g tai 2g. Onkohan ihan hyvä juttu vauvan kannalta?!
Oon käynyt hierojalla ja työterveysfyssarilla ja viimeksi maanantaina kun tulin hierojalta kotiin, niin päätä särki aivan sairaasti ja eilen ja tänään ollut myös orastavaa särkyä päässä ja hartioissa. Niska rutisee ja paukkuu ku mikäkin!!!
Onko muilla saman kaltaisia kokemuksia? Onko joku saanut kenties akupunktiosta apua? Sitä kun saisi jo ilmeisesti laittaa kun on ensimmäinen kolmannes ohi...
Verenpaineet varmaan tekee temppuja... Pitkään paikallaan seisominen saattaa tuon verenpaineheiton aiheuttaa. Itsellä vastaavaa tulee enää onneksi vain saunasta pesulle mennessä. Joudun hetken aikaan istumaan viileämmässsä ennen pesujen aloitusta. Muuten menee jalat alta.
Nyt alkoi täällä tuo mahan pullahtaminen.. Ja tapahtui pariin päuvään. Rv 9+3. Povasin sitä vasta 10+ jälkeen, muuta näköjään pitää paikkaansa että useamman raskauden jälkeen tulee aina aiemmin esiin. Vaatekauppaan pitää suunnata, kun ei oo ku yhdet käyttökelpoiset housut enää.
Voisko olla musurullu ihan vaan lihasjumeja mitkä oikuttelee? Itellä ainakin välillä ollut rintarangan ja lapojen alueella semmosia jumeja et miettiny tosissaan et mikä on ku tuntuu et rintaan pistää eikä saa kunnolla edes vedettyy henkee. Mennyt sitten ohi ja oon kyllä ollutkin tosi jumissa.