Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin tänään töissä tommosen pirkan 2dl hedelmätäysmehujuoman ja sen juotuani aivan kuin olisi ollut parempi olo. Voiko tää pahoinvointi olla jotain vitamiinin puutosta? :D
Millä viikoilla pahoinvointi yleensä alkaa? Vai voiko ees yleistää, onko niin yksilöllistä? Mietin, kun mulla nyt 6+5 ja ruoka maistuu oikein hyvin. Toissapäivänä oli vähän huono olo, mutta muuten ei vielä mitään.
Ei sitä kaikille tule. Joillain alkaa jo ennen kun tietävät olevansa raskaana ja toisilla myöhemmin. Mulla on nyt tässä raskaudessa pahentunut mitä enemmän tulee viikkoja. Nyt 6+5 ja muutamana päivänä pitäny oksentaa monesti. Aiemmin oli vain etovaa oloa pitkin päivää. Edellisissä raskauksissa se on kai alkanut aika samalla tavalla ja kestänyt ensimmäiset 20. Viikkoa.
Mulla ainakin väsymys vaikuttaa tosi paljon. Huomaan että pahoinvointi pahenee kun pitää aamulla nousta aikasin töihin - lomalla oli paljon helpompaa.